eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Krajeński › Montaż urządzeń fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia drogowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Kamień Krajeński: Montaż urządzeń fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia drogowego.
Numer ogłoszenia: 298664 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258100 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 389 45 10, faks 52 388 63 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż urządzeń fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia drogowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Montaż urządzeń fotowoltaicznych dla potrzeb oświetlenia ulicznego w Kamieniu Krajeńskim poprzez dostawę i montaż 13 szt. urządzeń fotowoltaicznych o mocy do 40kW wyposażonych w oprawy oświetleniowe LED zasilanych z autonomicznych ogniw fotowoltaicznych na ul. Brzozowej w Kamieniu Krajeńskim. Lampa fotowoltaiczna oświetlenia ulicznego Wymagane parametry techniczne: -wysokość montażu źródła światła 8 m -źródło światła LED; min. moc - 1 x 56W -strumień świetlny > 5900 lm -barwa światła 5000-7000 K -trwałość źródeł światła >55000 h -zasilanie oprawy z modułu fotowoltaicznego - wariant bez turbiny wiatrowej -napięcie zasilania 24 V -warunki pracy - temperatura od -25 °C do 45 °C -stopień ochrony IP67 -kolor kasztu - czarny Projektowany system oświetleniowy jest systemem samo wystarczającym, niezależnym, eliminującym potrzebę budowania ziemnych łączy elektrycznych, które są typowe dla konwencjonalnych systemów oświetleń ulicznych. Daje on 10-14 godzin oświetlenia na dobę. Urządzenia te stanowią kompleksowe stanowiska słupowe przeznaczone dla potrzeb oświetlenia ulicznego, które należy ustawić na prefabrykowanych fundamentach betonowych - w podstawie słupa komora na akumulatory. Fundamenty słupów należy posadowić w wykopie, który następnie należy zagęścić. Dane techniczne: - panel fotowoltaiczny o powierzchni 1,2m2, wysokość montażu urządzenia 8m, napięcie zasilania 24V, pojemność akumulatorów 4x55Ah, warunki pracy: temperatura od -25°C do 45°C, wilgotność od 10 do 95%, moc modułu fotowoltaicznego 130/180W; łączna moc zainstalowana 2,520kW; Stopień ochrony IP67, czas ładowania akumulatorów: lato 4h, zima 8h; okres autonomii systemu przy w pełni naładowanych akumulatorach 3-4 dni; - źródło światła LED 1x min. 56W; natężenie światła ok. 40lx; strumień świetlny ok. 5900lm; barwa światła biała chłodna 5000-7000K; trwałość źródeł światła min. 55000h; sposób włączania: czujnik zmierzchowy lub czasowy; regulator (sterownik) -programowalny; - słupy: słup stalowy, ocynkowany ogniowo, wysokość słupa nad gruntem: ok. 9 m, podstawa słupa nad gruntem przeznaczona na umieszczenie akumulatorów i systemu zarządzania wraz ze sterownikami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zaleca się Wykonawcy dokonania wizji lokalnej placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnia fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej, równoważne niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciąża Wykonawcę. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych robót. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi przez okres 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego protokołu odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego protokołu odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół odbioru usunięcia wad. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały i urządzenia, instrukcje użytkowania, dokumentację dotyczącą wykonanych robót, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje i poniesie koszty zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę, Wykonawca zagwarantuje utrzymanie dróg dojazdowych do miejsca robót w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 260 z późn. zm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, osi 4 Leader, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dopeltech sp. z o.o., ul/ Borowskiego 2, 03-475 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162788,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119765,10

  • Oferta z najniższą ceną: 119765,10 / Oferta z najwyższą ceną: 138990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.