eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Gimnazjum nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie od 1.01.2009r. do 31.12.2010 r. z wyłączeniem lipca 2009 r. i lipca 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Murowana Goślina: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Gimnazjum nr 1 i im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie ul. Mściszewska 10
Numer ogłoszenia: 298599 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261959 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, faks 0-61 811 27 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Gimnazjum nr 1 i im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie ul. Mściszewska 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania własnym sprzętem i środkami czystości w należnym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, pedagoga, psychologa, czytelni, biblioteki, salach, zapleczach występuje parkiet, na korytarzach występują płytki lastriko, które należy czyścić maszynowo. W pomieszczeniach administracji, trzech salach, gabinetach, pokoju wystaw, świetlico-jadalni występuje wykładzina PCV. Na schodach zewnętrznych występują płytki. W łazienkach występują płytki ścienne i podłogowe. Dodatkowo w trzech pomieszczeniach znajduje się wykładzina dywanowa. Zamawiający zapewnia mydło, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe do łazienek. 2. Dyżur codzienny w godzinach 8.10 do 12.10 (jednej osoby) w celu bieżącego utrzymania czystości w szkole. 3. Codzienne sprzątanie 3769 m2 powierzchni: a) Pomieszczenia: zamiatanie sal lekcyjnych, zapleczy, pomieszczeń: pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, biblioteki, czytelni, psychologa (powierzchni drewnianych), zamiatanie i mycie sal lekcyjnych (wykładzina PCV), odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, mycie krzeseł, czyszczenie blatów ławek, biurek, ścian w salach, odkurzanie szaf, szafek, gazetek ściennych, odkurzanie i mycie parapetów, mycie tablic, umywalek, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, b) pomieszczenia biurowe: zamiatanie i mycie: pomieszczeń biurowych, pedagoga, świetlico-jadalni, odkurzanie biurek, urządzeń biurowych, telefonów, komputerów, kserokopiarek, szaf, gazetek ściennych, odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, odkurzanie i mycie parapetów, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, c) toalety i WC: mycie i dezynfekcja podłóg, mycie glazury, luster, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, odkurzanie i mycie parapetów, drzwi, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, d) pomieszczenia ogólne (korytarze, ciągi komunikacyjne): zamiatanie, mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych (korytarzy), zamiatanie, mycie schodów wewnętrznych, schodów zewnętrznych wejściowych, na boisko i na parking, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, zegarów i odbojnic, mycie ścian, sufitów na korytarzach, mycie krat metalowych i poręczy, e) zbieranie śmieci z boiska szkolnego 4. Czynności świadczone raz w tygodniu: a) pomieszczenia: odkurzanie wszystkich powierzchni dywanowych i wyściełanych krzeseł; zamiatanie i mycie gabinetu pielęgniarki i stomatologa, czyszczenie powierzchni szklanych (szklane drzwi), doczyszczanie umywalek w salach lekcyjnych, podlewanie kwiatów na terenie szkoły, b) toalety WC: doczyszczanie umywalek, usuwanie odpadów wapiennych, moczowych z misek sedesowych i pisuarów c) aula: 1. zamiatanie - odkurzanie auli, 2. mycie auli (podłoga lakierowana) środkami Clean - środek czyszczący do podłóg (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegające na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni., 3. mycie ścian po imprezach szkolnych; 5. Czynności okresowe: mycie trudnodostępnych części mebli - 1 raz w miesiącu, oczyszczanie płytek podłogowych i ściennych w toaletach - 1 raz w miesiącu, polerowanie powierzchni korytarzy - 1 raz w miesiącu, mycie okien - 1 raz na jesień, 1 raz na wiosnę o łącznej powierzchni 1579,5m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, zgodnie z techniką mycia dostosowaną do rodzaju okien; mycie luksferów o łącznej powierzchni 26 m2 .Mycie okien i luksferów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Okna w budynku gimnazjum dostępne są od wewnątrz. Jednak jest kilka, które należy umyć tylko od zewnątrz. Nie ma możliwości umycia ich z wysięgnika, jest tylko możliwość umycia przy użyciu drabiny. Ich powierzchnia wynosi 152,80 m2. Konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Wax Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących powierzchni 1 raz na dwa miesiące; konserwacja auli środkami Finish Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na dwa miesiące. konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Oil Care (olejowosk do konserwacji) lub równoważnymi (nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na kwartał. konserwacja podłóg wyłożonych wykładziną PCV odpowiednim środkiem - 1 raz na kwartał. czyszczenie verticali i rolet (2 razy w roku). Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach od 1430 do 2030, w sytuacjach szczególnych (konkursy, turnieje sportowe, imprezy szkolne i środowiskowe itp.) w soboty i niedziele, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego ( z uwagi na specyfikę pracy szkoły średnio 2 razy w miesiącu ok. 765m2), w dni zebrań z rodzicami - sprzątanie sal lekcyjnych i korytarzy przed i po zebraniach. W dni kiedy na terenie szkoły nie ma uczniów i nie wykonywane jest gruntowne sprzątanie (konserwacje, mycie okien) dyżur sprzątający pełni jedna osoba. Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło zapewnia Zamawiający. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie: przeszkolony personel w zakresie wykonywania usługi, odpowiednia ilość pracowników, zapewniających należyte wykonanie umowy, środki czyszczące, środki myjące, dezynfekujące, sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotowej usługi, zastosowane środki czystości muszą być biodegradowalne, odzież roboczą dla pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, zapewnia Wykonawca na swój własny koszt. Powierzchnia przeznaczona do czyszczenia 3 769m2 ,w tym: podłogi drewniane - 1133,52m2: płytki - 1698,10m2: podłogi drewniane lakierowane - 341,00m2 (aula) wykładzina PCV - 419,23m2 schody zewnętrzne - 177,15m2 sanitariaty: umywalki 56 szt., pisuary 16 szt., ubikacje 29szt. Łączna powierzchnia korytarzy wynosi 1065 m2. Obowiązki wykonawcy po wykonaniu usług: Zapisanie w Zeszycie Napraw uwag o zauważonych usterkach w sprzęcie i wyposażeniu szkoły. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 159813.93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orzechowska Anita Grupa Kapitałowa POLINVEST, ul. Słoneczna 17/1, 62-002 Suchy Las, Złotniki, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 142120
  • Oferta z najniższą ceną: 142120 oferta z najwyższą ceną: 397350.48
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.