eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Remonty wewnątrzzakładowych dróg leśnych w LeśnictwachZałęże droga ppoż. nr 3 i Gabrielów drogi ppoż. nr 18 i 19

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Koniecpol: Remonty wewnątrzzakładowych dróg leśnych w Leśnictwach: Załęże droga ppoż. nr 3 i Gabrielów drogi ppoż. nr 18 i 19
Numer ogłoszenia: 298184 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol , Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, faks 034 3551265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty wewnątrzzakładowych dróg leśnych w Leśnictwach: Załęże droga ppoż. nr 3 i Gabrielów drogi ppoż. nr 18 i 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach wewnątrzzakładowych dróg leśnych w Leśnictwach: Załęże droga ppoż. nr 3 i Gabrielów drogi ppoż. nr 18 i 19. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Załęże droga ppoż. Nr 3: Nawierzchnia podlega remontowi w ciągu zasadniczym drogi. Roboty polegają na mechanicznym oskardowaniu, spulchnieniu zrywakami istniejącej nawierzchni na głębokość 7-9 cm wyprofilowaniu nawierzchni do spadku poprzecznego 3%, doziarnieniu kruszywem 0-31,5 oraz zamiałowaniu drobnym kruszywem 0-4 wraz z zagęszczeniem. Pobocza wymagają oczyszczenie i ścięcia do wymaganego profilu wraz z zagęszczeniem. Ścinanie poboczy może być wykonywane ręcznie, za pomocą łopat lub sprzętem mechanicznym. Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi pobocza do krawędzi nawierzchni, ze spadkiem poprzecznym 6%. Zakrzaczenia i samosiejki należy usunąć na szerokości średniej 2,00 m od krawędzi jezdni, w miejscach gdzie występuje rów łącznie z przeciwskarpą. Przepusty w km 1+414 i 2+191 należy oczyścić z namułu wraz z wyczyszczeniem rowu i wyprofilowaniem skarp w obrębie przepustów. Projektowana szerokość nawierzchni 3,00 m, szerokość poboczy 0,75 m. Nierówności nawierzchni pod łatą 4 metrową nie mogą przekraczać 12 mm. Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania rozplantować na granicy robót. W km 2+110-2+225 (łącznie z rozjazdem) należy wykonać wzmocnienie podłoża kruszywem 0-63 (18 cm po zagęszczeniu) oraz kruszywem 0-31,5 (9 cm po zagęszczeniu). 2) Gabrielów droga ppoż. Nr 18: Nawierzchnia podlega remontowi w ciągu zasadniczym drogi. Roboty polegają na mechanicznym oskardowaniu, spulchnieniu zrywakami istniejącej nawierzchni na głębokość 7-9 cm wyprofilowaniu nawierzchni do spadku poprzecznego 3%, doziarnieniu kruszywem 0-31,5 oraz zamiałowaniu drobnym kruszywem 0-4 wraz z zagęszczeniem. Pobocza wymagają oczyszczenie i ścięcia do wymaganego profilu wraz z zagęszczeniem. Ścinanie poboczy może być wykonywane ręcznie, za pomocą łopat lub sprzętem mechanicznym. Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi pobocza do krawędzi nawierzchni, ze spadkiem poprzecznym 6%. Zakrzaczenia i samosiejki należy usunąć na szerokości średniej 2,00 m od krawędzi jezdni. Projektowana szerokość nawierzchni 3,00 m, szerokość poboczy 0,75 m. Nierówności nawierzchni pod łatą 4 metrową nie mogą przekraczać 12 mm. Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania rozplantować na granicy robót. 3) Gabrielów droga ppoż. Nr 19: Nawierzchnia podlega remontowi w ciągu zasadniczym drogi. Roboty polegają na mechanicznym oskardowaniu, spulchnieniu zrywakami istniejącej nawierzchni na głębokość 7-9 cm wyprofilowaniu nawierzchni do spadku poprzecznego 3%, doziarnieniu kruszywem 0-31,5 oraz zamiałowaniu drobnym kruszywem 0-4 wraz z zagęszczeniem. Pobocza wymagają oczyszczenie i ścięcia do wymaganego profilu wraz z zagęszczeniem. Ścinanie poboczy może być wykonywane ręcznie, za pomocą łopat lub sprzętem mechanicznym. Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi pobocza do krawędzi nawierzchni, ze spadkiem poprzecznym 6%. Miejscowe braki pobocza należy uzupełnić gruntem rodzimym. Zakrzaczenia i samosiejki należy usunąć na szerokości średniej 2,00 m od krawędzi jezdni, w miejscach gdzie występuje rów łącznie z przeciwskarpą. Przepusty w km 0+554 i 1+126 należy oczyścić z namułu wraz z wyczyszczeniem rowu i wyprofilowaniu skarp. Przepust w km 0+029 podlega wymianie, na rury PEHD średnicy 40 cm o sztywności obwodowej SN8, na ławie z kruszywa gr. 20 cm po zagęszczeniu. Projektowana szerokość nawierzchni 3,00 m, szerokość poboczy 0,75 m. Nierówności nawierzchni pod łatą 4 metrową nie mogą przekraczać 12 mm. Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania rozplantować na granicy robót. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: - dokumentacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie ww. roboty budowlanej. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że efekt prac musi się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada dokumentacja techniczna, może nieść za sobą potrzebę dostosowania dokumentacji technicznej do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w dokumentacji technicznej. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Wszelkie prace związane z budową wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w Banku Ochrony Środowiska w Częstochowie S.A. Oddział w Koniecpolu, nr rachunku 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 - z dopiskiem Wadium - Remonty wewnątrzzakładowych dróg leśnych w Leśnictwach: Załęże droga ppoż. nr 3 i Gabrielów drogi ppoż. nr 18 i 19, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Za spełniającego warunek zostanie uznany Wykonawca, który wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 150 000,00 zł każda, polegające na wykonaniu robót drogowych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III Warunki części II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie podmiotów trzecich przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy pamiętać, iż podmiot z którego potencjału Wykonawca korzysta musi uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Konieczność zlecenia robót podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie wskazanym w ofercie lub innym, wymaga akceptacji Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych we wzorze umowy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ww. ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Za spełniającego warunek zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III Warunki części II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać i złożyć poświadczenie wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 150 000,00 zł każda, polegających na wykonaniu robót drogowych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, osób odpowiedzialnych za realizacje umowy, w sytuacji gdy: 1) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych (zarządzenia, decyzje i wytyczne); 2) nastąpiły sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, 3) nastąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji technicznej, 4) nastąpiły przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 5) nastąpiło wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego, 6) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania robót budowlanych danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, 7) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 8) wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek okoliczności na które nie mają wpływu strony Umowy. 2. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 1 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_koniecpol/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Koniecpol, ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol, Sekretariat pok. Nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Koniecpol, ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol, Sekretariat pok. Nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.