eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych oraz 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Rzeszów: Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych oraz 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 298174 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny , al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8756001, faks 17 8642550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych oraz 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych o minimalnych wymaganych parametrach technicznych urządzeń: [Technologia druku: Laserowy lub LED-owy system nanoszenia elektrostatycznego] [Szybkość wydruku A4: 35 str./min., simplex] [Max. gramatura papieru: 200 gr/m2] [Rzeczywista rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi] [Moduł druku dwustronnego: Zainstalowany w urządzeniu] [Podajniki papieru: 2 szt. o łącznej pojemności nie mniejszej niż 1 000 arkuszy, podajnik uniwersalny na min. 50 arkuszy] [Odbiorniki wydruku: Finiszer ze zszywaniem do 50 arkuszy A4 z tacą odbiorczą o pojemności 500 arkuszy A4] [Format papieru: A3, A4, koperta: 9, 10, DL] [Maksymalne obciążenie: 150 000 stron/miesiąc] [Pamięć: 1 GB] [Dysk twardy: Tak] [Skaner: kolor, A3, aut. podajnik na min. 50 arkuszy, aut. duplex, rozdzielczość skanowania 600x600 dpi] [Szybkość skanowania A4: 50 str./min mono i kolor] [Format skanowania: PDF, JPG, TIFF] [Skanowanie sieciowe: SMB, e-mail] [Panel sterowania: Panel dotykowy z obsługą w języku polskim] [Interfejsy: USB (drukowanie, skanowanie), Ethernet 10/100/1000] [Sterowniki: dla Windows XP/8.1 instalowane na Windows Server 2000/2003/2008/2012] [Języki druku: PCL5e lub PCL6, bezpośredni druk dokumentów PDF] [Materiały eksploatacyjne: Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały eksploatacyjne pozwalająca na wykonanie min. 70 000 kopii A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta urządzeń), niezwrotne, pełnowartościowe i nowe a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji] [Wyposażenie: Oryginalna podstawa na kółkach, komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi w j. polskim, sterowniki] [Certyfikaty i standardy: Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu Produkt musi posiadać oznaczenie Energy Star] [Gwarancja: Gwarancja producenta typu on-site 36 miesięcy. Przeglądy gwarancyjne, wykonywane w terminach zalecanych przez producenta urządzenia, realizowane w całości (włącznie z dojazdem) na koszt Sprzedawcy] 2) Zakup 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR o minimalnych wymaganych parametrach technicznych: [Technologia druku: Laserowy lub LED-owy system nanoszenia elektrostatycznego] [Szybkość wydruku A4: 75 str./min., simplex] [Max. gramatura papieru: 200 gr/m2] [Rzeczywista rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi] [Moduł druku dwustronnego: Zainstalowany w urządzeniu] [Podajniki papieru: 4 szt. o łącznej pojemności nie mniejszej niż 4 000 arkuszy podajnik uniwersalny na min. 50 arkuszy] [Odbiorniki wydruku: Finiszer ze zszywaniem do 50 arkuszy A4 z tacą odbiorczą o pojemności 500 arkuszy A4] [Format papieru: A3, A4, koperta: 9, 10, DL] [Maksymalne obciążenie: 250 000 stron/miesiąc] [Pamięć: 2 GB] [Dysk twardy: Tak] [Skaner: kolor, A3, aut. podajnik na min. 150 arkuszy, aut. duplex, rozdzielczość skanowania 600x600 dpi] [Szybkość skanowania A4: 150 arkuszy/min duplex mono i kolor] [Format skanowania: PDF, JPG, TIFF] [Skanowanie sieciowe: SMB, e-mail] [Panel sterowania: Panel dotykowy z obsługą w języku polskim] [Interfejsy: USB (drukowanie, skanowanie) Ethernet 10/100/1000] [Sterowniki: dla Windows XP/8.1 instalowane na Windows Server 2000/2003/2008/2012] [Języki druku: PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF] [Materiały eksploatacyjne: Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały eksploatacyjne pozwalająca na wykonanie min. 100 000 kopii A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta urządzeń), niezwrotne, pełnowartościowe i nowe a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji] [Wyposażenie: Oryginalna podstawa na kółkach, komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi w j. polskim, sterowniki] [Certyfikaty i standardy: Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu Produkt musi posiadać oznaczenie Energy Star] [Gwarancja: Gwarancja producenta typu on-site 36 miesięcy. Przeglądy gwarancyjne, wykonywane w terminach zalecanych przez producenta urządzenia, realizowane w całości (włącznie z dojazdem) na koszt Sprzedawcy].

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Deklaracja zgodności CE dla urządzeń. 2. Dokumenty poświadczające spełnienie przez urządzenia standardów Energy Star.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zaprzestania produkcji Sprzętu o parametrach określonych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Umowy. Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w zakresie modelu Sprzętu. W takim przypadku sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Kupującemu w cenie zaoferowanej przez Sprzedawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy, Sprzęt tego samego rodzaju, o parametrach identycznych lub lepszych od Sprzętu pierwotnie zaoferowanego przez Sprzedawcę w Formularzu Ofertowym. Dokonanie zmiany, o której mowa powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR, al. T. Rejtana 36, 35-310 Rzeszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR, al. T. Rejtana 36, 35-310 Rzeszów. Kancelaria V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.