Rzeszów: Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych oraz 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 298174 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny , al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8756001, faks 17 8642550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych oraz 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup 21 urządzeń wielofunkcyjnych dla Biur Powiatowych o minimalnych wymaganych parametrach technicznych urządzeń: [Technologia druku: Laserowy lub LED-owy system nanoszenia elektrostatycznego] [Szybkość wydruku A4: 35 str./min., simplex] [Max. gramatura papieru: 200 gr/m2] [Rzeczywista rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi] [Moduł druku dwustronnego: Zainstalowany w urządzeniu] [Podajniki papieru: 2 szt. o łącznej pojemności nie mniejszej niż 1 000 arkuszy, podajnik uniwersalny na min. 50 arkuszy] [Odbiorniki wydruku: Finiszer ze zszywaniem do 50 arkuszy A4 z tacą odbiorczą o pojemności 500 arkuszy A4] [Format papieru: A3, A4, koperta: 9, 10, DL] [Maksymalne obciążenie: 150 000 stron/miesiąc] [Pamięć: 1 GB] [Dysk twardy: Tak] [Skaner: kolor, A3, aut. podajnik na min. 50 arkuszy, aut. duplex, rozdzielczość skanowania 600x600 dpi] [Szybkość skanowania A4: 50 str./min mono i kolor] [Format skanowania: PDF, JPG, TIFF] [Skanowanie sieciowe: SMB, e-mail] [Panel sterowania: Panel dotykowy z obsługą w języku polskim] [Interfejsy: USB (drukowanie, skanowanie), Ethernet 10/100/1000] [Sterowniki: dla Windows XP/8.1 instalowane na Windows Server 2000/2003/2008/2012] [Języki druku: PCL5e lub PCL6, bezpośredni druk dokumentów PDF] [Materiały eksploatacyjne: Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały eksploatacyjne pozwalająca na wykonanie min. 70 000 kopii A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta urządzeń), niezwrotne, pełnowartościowe i nowe a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji] [Wyposażenie: Oryginalna podstawa na kółkach, komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi w j. polskim, sterowniki] [Certyfikaty i standardy: Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu Produkt musi posiadać oznaczenie Energy Star] [Gwarancja: Gwarancja producenta typu on-site 36 miesięcy. Przeglądy gwarancyjne, wykonywane w terminach zalecanych przez producenta urządzenia, realizowane w całości (włącznie z dojazdem) na koszt Sprzedawcy] 2) Zakup 2 sztuk wysokowydajnych kserokopiarek dla Oddziału Regionalnego ARiMR o minimalnych wymaganych parametrach technicznych: [Technologia druku: Laserowy lub LED-owy system nanoszenia elektrostatycznego] [Szybkość wydruku A4: 75 str./min., simplex] [Max. gramatura papieru: 200 gr/m2] [Rzeczywista rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi] [Moduł druku dwustronnego: Zainstalowany w urządzeniu] [Podajniki papieru: 4 szt. o łącznej pojemności nie mniejszej niż 4 000 arkuszy podajnik uniwersalny na min. 50 arkuszy] [Odbiorniki wydruku: Finiszer ze zszywaniem do 50 arkuszy A4 z tacą odbiorczą o pojemności 500 arkuszy A4] [Format papieru: A3, A4, koperta: 9, 10, DL] [Maksymalne obciążenie: 250 000 stron/miesiąc] [Pamięć: 2 GB] [Dysk twardy: Tak] [Skaner: kolor, A3, aut. podajnik na min. 150 arkuszy, aut. duplex, rozdzielczość skanowania 600x600 dpi] [Szybkość skanowania A4: 150 arkuszy/min duplex mono i kolor] [Format skanowania: PDF, JPG, TIFF] [Skanowanie sieciowe: SMB, e-mail] [Panel sterowania: Panel dotykowy z obsługą w języku polskim] [Interfejsy: USB (drukowanie, skanowanie) Ethernet 10/100/1000] [Sterowniki: dla Windows XP/8.1 instalowane na Windows Server 2000/2003/2008/2012] [Języki druku: PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF] [Materiały eksploatacyjne: Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały eksploatacyjne pozwalająca na wykonanie min. 100 000 kopii A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta urządzeń), niezwrotne, pełnowartościowe i nowe a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji] [Wyposażenie: Oryginalna podstawa na kółkach, komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi w j. polskim, sterowniki] [Certyfikaty i standardy: Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu Produkt musi posiadać oznaczenie Energy Star] [Gwarancja: Gwarancja producenta typu on-site 36 miesięcy. Przeglądy gwarancyjne, wykonywane w terminach zalecanych przez producenta urządzenia, realizowane w całości (włącznie z dojazdem) na koszt Sprzedawcy].
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Deklaracja zgodności CE dla urządzeń. 2. Dokumenty poświadczające spełnienie przez urządzenia standardów Energy Star.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zaprzestania produkcji Sprzętu o parametrach określonych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Umowy. Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w zakresie modelu Sprzętu. W takim przypadku sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Kupującemu w cenie zaoferowanej przez Sprzedawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy, Sprzęt tego samego rodzaju, o parametrach identycznych lub lepszych od Sprzętu pierwotnie zaoferowanego przez Sprzedawcę w Formularzu Ofertowym. Dokonanie zmiany, o której mowa powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Kupującego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR, al. T. Rejtana 36, 35-310 Rzeszów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR, al. T. Rejtana 36, 35-310 Rzeszów. Kancelaria V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- Dostawa zastawek aortalnych
- Poprawa bezpieczeństwa (...) polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Odcinek k: Przebudowa dw Nr 877 w m. Albigowa Odcinek m: Przebudowa dw Nr 884 w m. Harta
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
- Wykonanie przeglądów rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w podziale na 2 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.