eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PRUSICE WRAZ Z WYBRANYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I Z JEDNOSTKAMI OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Prusice: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PRUSICE WRAZ Z WYBRANYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I Z JEDNOSTKAMI OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH
Numer ogłoszenia: 297926 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PRUSICE WRAZ Z WYBRANYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I Z JEDNOSTKAMI OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Gminy Prusice oraz następujących jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Miasta i Gminy w Prusicach 2) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach 4) Zespół Szkół w Prusicach 5) Szkoła Podstawowa w Skokowej oraz punktu przedszkolnego budynek w Skokowej i w Brzeźnie 6) Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach oraz punktu przedszkolnego w Strupinie 7) Gminna Biblioteka Publiczna Multiteka z filią w Strupinie 8) Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach 9) Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zdrowia w Prusicach 10) Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Przedszkoli, oraz na rzecz i w imieniu Jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, a także w związku z zawartą umową użyczenia pomiędzy Powiatem Trzebnickim a Gminą Prusice. w poniższym zakresie: CZEŚĆ I Zadanie 1 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności lub posiadanym / użytkowanym mieniem, kod CPV 66516400-4, Zadanie 2 - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, kod CPV 66515000-3, 66515100-4. 66515300-6 Zadanie 3 - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, kod CPV 66515000-3 Zadanie 4 - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, kod CPV 66515100-4, 66515300-6 CZĘŚĆ II Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, kod CPV 66512100-3 CZEŚĆ III Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, kod CPV 66512100-3 CZĘŚĆ IV Zadanie 1 - Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu lekarzy, farmaceutów i innych osób świadczących usługi o charakterze medycznym, kod CPV 66516500-5 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp nieprzekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.53.00-6, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.53.00-6, 66.51.21.00-3, 66.51.21.00-3, 66.51.65.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, to jest w grupach 1, 2, 7, 8, 9, 10 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego 4.2. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym w postaci, co najmniej dwóch likwidatorów szkód majątkowych. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia Ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia oraz klauzul dodatkowych, zwanych dalej ogólnymi/ szczególnymi warunkami ubezpieczenia, mające zastosowanie do oferty Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1.Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu pod znakiem sprawy. przez Ubezpieczyciela oferty, rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pod znakiem sprawy. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu pod znakiem sprawy. przez Ubezpieczyciela oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2.Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu pod znakiem sprawy. przez Ubezpieczyciela oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 2.1.sytuacja, w której Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego-Ubezpieczonego, 2.2.zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego-Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach niniejszej umowy, 2.3.zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego-Ubezpieczonego, 2.4.zmiana wartości majątku odpowiedniej zmiany wysokości składki lub raty składki związanej ze zmianą sumy ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że łączna zamiana może być dokonana w granicy maksymalnie do 60proc. wartości umowy. 2.5.zmian zakresu ubezpieczenia wynikających z wprowadzonych przez Ubezpieczyciela zmian ogólnych (szczególnych) warunków ubezpieczenia, mających zastosowanie do zawartej umowy, o ile są one korzystne dla Ubezpieczającego-Ubezpieczonego, 2.6.dodania za zgodą Ubezpieczającego Ubezpieczyciela korzystnych dla ubezpieczającego-Ubezpieczonego dodatkowych klauzul, 2.7.zmian zakresów ubezpieczeń, o ile wynikają one ze zmian przepisów prawnych i z woli obu stron umowy, 2.8.nastąpi istotna zmiana w strukturze organizacji, np. podział, połączenie, zniesienie, powstanie, likwidacja lub im podobne. 2.9.nastąpi istotna zmiana w zabezpieczeniu mienia objętego ochroną ubezpieczeniową, pociągająca za sobą zmianę franszyz, udziałów własnych. 2.10.nowo zgłoszone mienie do ubezpieczenia bądź mienie już ubezpieczone będzie wymagało zastosowania zmiany limitów odpowiedzialności, franszyz lub udziałów własnych z uwagi na podwyższone ryzyko, którego nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy ubezpieczenia. 2.11.Rozszerzenie działalności o nowe PKD. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, a w szczególności ich adresy lub nazwy, nie stanowią istotnej zmiany postanowień umowy i nie wymagają zgody Ubezpieczyciela. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem Ubezpieczającego złożonym Ubezpieczycielowi. POSTANOWIENIA O OPCJACH W ZAKRESIE ZWIĘKSZENIA/ZMNIEJSZENIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA 1.Opcja dotycząca możliwości przedłużenia umowy do 20 marca 2017: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, które obejmuje zakres niniejszego przedmiotu zamówienia, dotyczącego przedłużenia terminu wykonania umowy do 20 marca 2017. 1.1.Zamawiający, korzystając z prawa opcji o którym mowa w Sekcji 28 pkt 1 informuje, że zakres zamówienia, który zostanie zrealizowany to zamówienie opisane w niniejszej SIWZ obejmujące 24 miesięczny okres ubezpieczenia z uwzględnieniem Sekcji III pkt 1 ppkt 1.1. i 1.2. oraz Sekcji 28 pkt 2, 3 i 4. 1.2.Realizacja dodatkowego zakresu zamówienia (skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia) będzie uzależniona od złożenia przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji. 1.3.Dla oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji wymagana jest forma pisemna pod rygorem nieważności. 1.4.Zamawiający może skorzystać z prawa opcji pod warunkiem złożenia oświadczenia, o którym mowa w Sekcji 28 pkt 1.3. do dnia 1 lipca 2016 r. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki, składki i stawki ubezpieczeniowe zgodnie z warunkami umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 1.5.Rozliczenie składki nastąpi w systemie pro rata temporis. 2.Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określił w SIWZ, w tym w szczególności w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia maksymalny zakres i wielkość przedmiotu zamówienia, którego dotyczy łączna cena, o której mowa w Sekcji 16 pkt 1 (oddzielnie dla każdej Części zamówienia). 3.Opcja dotycząca zwiększenia zamówienia. 3.1.Zamawiający przewiduje, w okresie wykonania zamówienia podstawowego (zamówienie o którym mowa w Sekcji 28 pkt 2), możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększenia zakresu i wielkości zamówienia maksymalnie do 60 proc. wartości Umowy (łączna cena o której mowa w Sekcji 16 pkt 1 - oddzielnie dla każdej Części zamówienia). 3.2.Zwiększenie zamówienia może nastąpić w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego oraz Ubezpieczonych, a w szczególności w przypadku: 3.2.1. objęcia ubezpieczeniem nabytego przez Zamawiającego lub Ubezpieczonego mienia (środki trwałe w tym obiekty małej architektury, sprzęt elektroniczny), 3.2.2. wzrostu wartości mienia wskutek dokonanych inwestycji, 3.2.3.zakończenia nowych inwestycji i oddania do użytkowania. 3.3.Warunkiem uruchomienia prawa opcji zwiększenia jest złożenie przez Zamawiającego wniosku (oświadczenia) o ubezpieczenie z podaniem przedmiotu ubezpieczenia na warunkach i w zakresie opisanych w Załączniku 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w klauzuli automatycznej ochrony. 3.4.Cena jednostkowa prawa opcji zwiększenia, to jest stawka lub składka ubezpieczeniowa mające zastosowanie do danego rodzaju przedmiotu zamówienia będzie identyczna, jak stawka lub składka obowiązująca w ramach maksymalnej wartości i zakresu zamówienia o której mowa w Sekcji 28 pkt 2. 4.Opcja dotycząca zmniejszenia zamówienia. 4.1.Zamawiający przewiduje, w okresie wykonania zamówienia podstawowego (zamówienie o którym mowa w Sekcji 28 pkt 2), możliwość skorzystania z prawa opcji zmniejszenia wielkości i zakresu zamówienia do 20 proc. wartości Umowy (łączna cena o której mowa w Sekcji 16 pkt 1 - oddzielnie dla każdej Części zamówienia). Niewykonanie Umowy w zakresie do 20 proc. wartości Umowy, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. 4.2.Zmniejszenie zamówienia może nastąpić w szczególności w przypadku: 4.2.1.zbycia, likwidacji, utraty, przeszacowania wartości mienia objętego ochroną, 4.2.2.braku możliwości korzystania z obiektu użyczenia w okresie dłuższym niż 45 dni kalendarzowe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Ubezpieczonego, rozwiązania umowy użyczenia, bądź zmiany zapisów umowy użyczenia ORLIKA 2012 w Skokowej pomiędzy Powiatem Trzebnickim a Gminą Prusice w zakresie obowiązków ubezpieczeniowych, 4.2.3.zmniejszenia liczby drużyn bądź członków Ochotniczych Straży Pożarnych, 4.2.4.rozliczenia inwestycji po dokonaniu kosztorysu powykonawczego gdy jego wartość jest mniejsza niż planowana, 4.2.5. nadubezpieczenia stwierdzonego w wyniku kontroli ex-post. 4.3.Warunkiem uruchomienia prawa opcji zmniejszenia zamówienia jest zawiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego o zmianach w zakresie zmniejszenia zamówienia. Zawiadomienie może być przekazane drogą faksową, drogą elektroniczną bądź pocztą na wskazany adres w Formularzu Ofertowym. 4.4.Wykonawca zwróci Zamawiającemu składkę za niewykorzystany okres ochrony w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianach w zakresie zmniejszenia zamówienia. Rozliczenie składki nastąpi w systemie pro rata temporis

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/rok 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności lub posiadanym / użytkowanym mieniem, Zadanie 2 - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Zadanie 3 - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Zadanie 4 - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.53.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu lekarzy, farmaceutów i innych osób świadczących usługi o charakterze medycznym,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.65.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.