eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Szczecin: Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 297288 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259188 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja Wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej będącej w użytkowaniu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2.Nieruchomość zabudowana, położona jest w Szczecinie przy ul. Szafera 10 w skład, której wchodzą: 1)trzykondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 2 438,26 m2, monitorowany elektronicznie w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem przez zastosowany system alarmowy z funkcją automatycznego informowania stacji monitoringu, 2)wolnostojące zamknięte garaże - 8 stanowisk o łącznej powierzchni 145,46 m2, 3)działka o powierzchni 3 469 m2. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej określonej w pkt 2 oraz obsługę portierni i dozór dzienny w budynku biurowym. 4.Wykonawca realizować będzie zamówienie za pomocą osób niekaranych, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania czynności określonych w pkt 5,6 rozdziału III SIWZ z a także będących w pełni sprawnymi. 5.Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 15.30 do 7.30, natomiast w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy przez całą dobę. 5.Obsługa portierni i dozór dzienny w budynku biurowym Zamawiającego polegającej na kontroli przepływu materiałowego i osobowego oraz odpowiednim reagowaniu na sytuacje zagrożenia w obiekcie, usługa niniejsza będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 6:45 do 15:45. 6.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1)zapewnienia osobom realizującym przedmiotu zamówienia umundurowania oraz oznakowania (identyfikatory) umożliwiającego ich identyfikację, 2)Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i majątkowe wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem niniejszej umowy, a także w przypadku, gdy szkoda była wynikiem działania osób, którymi Wykonawca posługuje się przy realizacji niniejszej umowy, w tym podwykonawców, 3)dokumentowania i weryfikowania wykonanych obchodów terenu posesji przez swoich pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, poprzez zastosowanie na swój koszt elektronicznego systemu kontroli typu strażnik, 4)kontrolowania, ustalania i niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego na piśmie o stwierdzonych uchybieniach lub nieprawidłowościach w zabezpieczeniu technicznym obiektu, 5)w przypadku zdarzeń stanowiących zagrożenie dla ludzi i mienia zobowiązany jest z zachowaniem bezpieczeństwa, do dokonania czynności mających na celu zapobieżenie zagrożenia lub zmniejszenie zagrożenia, zapobieżenia szkodzie lub jej zmieszenie, zatrzymania osób a także niezwłocznego zawiadomienia odpowiednich służb publicznych, na okoliczność tych zdarzeń Wykonawca winien sporządzić protokół, 6)ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ww. ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia i złożenia u Zamawiającego uwierzytelnionej kopii opłaconej nowej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, przed datą wygaśnięcia poprzedniej polisy. 7. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie zawartej sporządzonej wg woru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CODAR SECURITY Sp. z o.o., ul. Kościuszki 26, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187720,80

  • Oferta z najniższą ceną: 110000,88 / Oferta z najwyższą ceną: 302107,68

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.