eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębach ewidencyjnychŁubno, Bartkówka, Piątkowa, Polchowa, Iskań, Żohatyn, Lipa, Jawornik Ruski, Borownica, Nozdrzec, Ulucz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Dynów: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębach ewidencyjnych: Łubno, Bartkówka, Piątkowa, Polchowa, Iskań, Żohatyn, Lipa, Jawornik Ruski, Borownica, Nozdrzec, Ulucz
Numer ogłoszenia: 297216 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów , ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, faks 016 6521072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/dynow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębach ewidencyjnych: Łubno, Bartkówka, Piątkowa, Polchowa, Iskań, Żohatyn, Lipa, Jawornik Ruski, Borownica, Nozdrzec, Ulucz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia, zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym), -czyszczanie terenu w pobliżu znaku i opisanie numeru punktu na pobliskim drzewie. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości punktów do +/- 10 % na poszczególnych odcinkach granic oznaczonych na załącznikach graficznych. Odbiór prac odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. Wynagrodzenia ustalone zostanie na podstawie ceny jednostkowej za wznowiony punkt, podanej w ofercie. 4. Przy wykonywaniu prac Wykonawca winien uwzględnić obowiązujące w tym zakresie przepisy, a w szczególności: - ustawę z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001 nr 38 poz. 454), - Zarządzenie Nr 67 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17.07.2001r. w sprawie ewidencji lasów, gruntów i innych nieruchomości w Lasach Państwowych, - Inne obowiązujące akty prawne oraz instrukcje techniczne wykonywania prac geodezyjnych...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: części nr 1- 650 PLN brutto ( sześćset pięćdziesiąt złotych), części nr 2 - 1 060 PLN brutto (tysiąc sześćdziesiąt złotych), części nr 3 - 870 PLN brutto ( osiemset siedemdziesiąt złotych), części nr 4 - 200 PLN brutto ( dwieście złotych), części nr 5 - 100 PLN brutto (sto złotych), części nr 6 - 670 PLN brutto (sześćset siedemdziesiąt złotych), części nr 7 - 350 PLN brutto ( trzysta pięćdziesiąt złotych), części nr 8 - 100 PLN brutto (sto złotych), części nr 9 - 100 PLN brutto (sto złotych), części nr 10 - 450 PLN brutto (czterysta pięćdziesiąt złotych). 2.Wadium może być wnoszone w formie: - pieniądzu, - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Przemyśl 32 2030 0045 1110 0000 0090 8710 z dopiskiem, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie w siedzibie Zamawiającego. 5. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty nie był krótszy niż okres związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione przed terminem otwarcia ofert tj. do dnia 27.09.2011 r. do godziny 1200. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zmówienia na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże i udokumentuje, iż będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednimi osobami, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według propozycji Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie sporządzone według propozycji Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kompletna oferta musi zawierać: - Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, - stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór- załącznik nr 3 do SIWZ), - Kserokopię dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu i podpisania umowy - do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania, b) wypełniając dokumenty (formularz ofertowy, oświadczenia) należy wpisać dane dotyczące podmiotu występującego wspólnie a nie jego członków, c) oferta musi być tak podpisana by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4. Dokumenty składane przez Wykonawcę powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewidują możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)Terminu wykonania zamówienia, który może ulec przesunięciu: a) Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentach zmian, wywołanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej; b) Na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) W przypadku wystąpienia długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót; d) Jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) Jeżeli konieczność zmiany terminu zakończenia robót wystąpi w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego; f) Termin realizacji zamówienia może ulec przesunięciu także w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 2) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) Zmiany ilości punktów, do 10 % na poszczególnych odcinkach granic oznaczonych na załącznikach graficznych. W przypadku zmniejszenia zakresu prac ilości lub nie realizowania robót objętych przetargiem, z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona odpowiednia kwota w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe wynikające z oferty. 2. Wszelkie zmiany są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej, za obustronną zgodą stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dynów ul. Jaklów 2 36-065 Dynów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Dynów ul. Jaklów 2 36-065 Dynów pokój nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie:Kryterium : cena ( C ) Znaczenie procentowe Kryterium-100 %. Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta-100 punktów. 2. Sposób oceny kryterium Cena( C ). W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: W(C) = C min / C i x Max (C) gdzie: W(C)- ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena Cmin- najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert C i -cena oferty badanej Max (C)- maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium Cena. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. 4.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru tj. otrzyma największą ilość punktów. 5.Ocenie podlegać będą ceny brutto. 6. Jeżeli w postępowaniu o zamówienie zostały złożone oferty o takiej samej cenie, (uzyskają taka samą ilość punktów), Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w określonym przez siebie terminie. Składając oferty dodatkowe, Zamawiający nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 7. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w formularzu oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. 8. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębach ewidencyjnych Łubno, Bartkówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). - oczyszczanie terenu w pobliżu znaku i opisanie numeru punktu na pobliskim drzewie. Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat rzeszowski, gmina Dynów, obręb ewidencyjny Łubno działki nr : 2402, 2232/5, 2232/6, 2028, 3209/6; obręb Bartkówka działka nr 2640/4. Ilość punktów do wznowienia -165.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Piątkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). - oczyszczanie terenu w pobliżu znaku i opisanie numeru punktu na pobliskim drzewie. Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Dubiecko , obręb ewidencyjny Piątkowa działki nr : 10/9, 10/10, 10/12, 218, 10/6, 10/5, 179, 567, 536/3, 465/3, 626, 627, 628, 605. Ilość punktów do wznowienia -272.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Polchowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). - oczyszczanie terenu w pobliżu znaku i opisanie numeru punktu na pobliskim drzewie. Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Dubiecko, obręb ewidencyjny Polchowa działki nr 80/4, 80/5, 4, 80/6, 48, 32, 37, 60, 78, 75, 65, 40, 67, 72, 55, 884/3. Ilość punktów do wznowienia -233.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Iskań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). - oczyszczanie terenu w pobliżu znaku i opisanie numeru punktu na pobliskim drzewie. Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Dubiecko, obręb ewidencyjny Iskań działki nr 720/2, 491, 495, 496, 716, 571. Ilość punktów do wznowienia -52.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Żohatyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Bircza, obręb ewidencyjny Żohatyn działki nr 267/17, 267/22. Ilość punktów do wznowienia -25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Lipa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Bircza, obręb ewidencyjny Lipa działki nr 260, 261, 231/2, 262/4, 54/7, 164, 54/6, 54/5, 54/4. Ilość punktów do wznowienia -178.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Jawornik Ruski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Bircza, obręb ewidencyjny Lipa działki nr 469/6, 469/9, 469/10, 469/11, 245/5. Ilość punktów do wznowienia -92.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Borownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, gmina Bircza, obręb ewidencyjny Borownica działki nr 101/3, 93/1, 92/1. Ilość punktów do wznowienia -18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Nozdrzec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat brzozowski, gmina Nozdrzec, obręb ewidencyjny Nozdrzec działki nr 1716. Ilość punktów do wznowienia -22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Dynów w trybie wznowienia w obrębie ewidencyjnym Ulucz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa w trybie wznowienia, - dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic ze szkicami granicznymi oraz dokumentacji technicznej zawierającej szkice przebiegu granic, sposobu stabilizacji, wykaz współrzędnych w układzie 2000, - dostarczenie 2 egzemplarzy załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic oraz jednego egzemplarza na podkładzie obowiązujących map ewidencji gruntów i budynków, - oznaczenie przebiegu granic na gruncie - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem (znakiem podziemnym). Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat brzozowski, gmina Dydnia, obręb ewidencyjny Ulucz działki nr 357, 356, 21/10, 361, 193, 197. Ilość punktów do wznowienia -120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.