eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków dla Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz podległych Biur Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Gdynia: Dostawa krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków dla Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz podległych Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 296390 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241968 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków dla Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz podległych Biur Powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do podległych 16 Biur Powiatowych, mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, fabrycznie nowych i niemających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania krzeseł pracowniczych, foteli gabinetowych oraz podnóżków, zwanych dalej przedmiotem zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1 na str 4-5 SIWZ. 3.Dostawa obejmuje także transport, rozładunek, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia. 4.Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0; 39.11.31.00-8; 39.11.37.00-4. 5.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona w Tabeli Nr 1. 6.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w terminie 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 7.Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2 na str. 6 SIWZ. 8.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym-zgodnie z Tabelą Nr 2. 9.Przedmiot zamówienia może być dostarczany do poszczególnych miejsc odbioru częściami, w terminie wynikającym z umowy i uzgodnionym z odbiorcą. 10.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona stosownymi przepisami prawa i winna odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia określony w Tabeli Nr 1 posiadał niezbędne (aktualne) atesty certyfikaty z uwzględnieniem polskich norm, przepisów p-poż oraz bhp. Dotyczy to w szczególności spełniania norm: PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1022:2007 lub równoważnych. Tym samym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył aktualne atesty (certyfikaty), o których mowa wyżej. 11.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.11.37.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Krzeseł Zdzisław Żarna,, ul.Brzozowa 33, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33910,02

  • Oferta z najniższą ceną: 33910,02 / Oferta z najwyższą ceną: 51032,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.