eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Kołobrzeg: Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 296068 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, podzielonym na 3 części jest świadczenie usług związanych z: 1. Część 1 - wykonaniem inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, Parku 18 Marca w Kołobrzegu, Skweru Pionierów Kołobrzegu, Skweru Miast Partnerskich, Skweru 750-lecia w Kołobrzegu oraz na terenie zieleni położonym wzdłuż ul. Ostrobramskiej w Kołobrzegu, w tym: a. Identyfikacja drzew i krzewów w terenie, poprzez oznaczenie gatunków i odmian. b. Wykonanie pomiarów dendrometrycznych. c. Wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin i zwierząt podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody. d. Zamontowanie na pniach wszystkich drzew, tabliczek z numerem inwentaryzacyjnym danego egzemplarza. e. Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacji drzewostanu. Szacuje się, że usługą objętych będzie łącznie około 1600 pozycji inwentaryzacyjnych. 2. Część 2 - wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Jedności Narodowej, w tym: a. Identyfikacja drzew i krzewów w terenie, poprzez oznaczenie gatunków i odmian. b. Wykonanie pomiarów dendrometrycznych. c. Wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin i zwierząt podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody. d. Zamontowanie na pniach wszystkich drzew, tabliczek z numerem inwentaryzacyjnym danego egzemplarza. e. Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacji drzewostanu. Szacuje się, że usługą objętych będzie łącznie około 2000 pozycji inwentaryzacyjnych. 3. Część 3 - wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Aleksandra Fredry oraz na terenach przylegających do parku, w tym: a. Identyfikacja drzew i krzewów w terenie, poprzez oznaczenie gatunków i odmian. b. Wykonanie pomiarów dendrometrycznych. c. Wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin i zwierząt podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody. d. Zamontowanie na pniach wszystkich drzew, tabliczek z numerem inwentaryzacyjnym danego egzemplarza. e. Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacji drzewostanu. Szacuje się, że usługą objętych będzie łącznie około 10500 pozycji inwentaryzacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść dla każdej części przedmiotu zamówienia w wysokości: 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla części 1, 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) dla części 2, 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części 3.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie: a) w przypadku złożenia oferty na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, Parku 18 Marca, Skweru Pionierów Kołobrzegu, Skweru Miast Partnerskich, Skweru 750-lecia oraz na terenie zieleni położonym wzdłuż ul. Ostrobramskiej w Kołobrzegu, minimum 1 usługi w zakresie inwentaryzacji dendrologicznej dla jednego Inwestora w ciągu 1 okresu wegetacji o wartości minimum 5000,00 zł PLN (brutto), b) w przypadku złożenia oferty na realizację części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Jedności Narodowej, minimum 1 usługi w zakresie inwentaryzacji dendrologicznej dla jednego Inwestora w ciągu 1 okresu wegetacji o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto), c) w przypadku złożenia oferty na realizację części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Aleksandra Fredry oraz na terenach przylegających do parku, usługi lub kilku usług w zakresie inwentaryzacji dendrologicznej dla jednego lub kilku Inwestorów w ciągu maksymalnie 2 następujących po sobie okresów wegetacji (usługa lub usługi mogą być wykonane również w ciągu 1 okresu wegetacji) o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł PLN (brutto), d) w przypadku złożenia oferty łącznie na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony również jeżeli Wykonawca przedłoży dokument lub dokumenty potwierdzające wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej dla jednego lub kilku Inwestorów w ciągu maksymalnie dwóch następujących po sobie okresów wegetacji o łącznej wartości stanowiącej sumę wartości wymaganych dla poszczególnych części. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonywanie lub wykonanie usługi usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) w przypadku złożenia oferty na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, Parku 18 Marca, Skweru Pionierów Kołobrzegu, Skweru Miast Partnerskich, Skweru 750-lecia oraz na terenie zieleni położonym wzdłuż ul. Ostrobramskiej w Kołobrzegu, przynajmniej: aa) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, a która posiada wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, ab) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie odpowiadać za nadzór i realizację części 1 przedmiotu zamówienia w zakresie wpisanego do rejestru zabytków Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987), w tym można ująć osobę opisaną w lit. aa. b) w przypadku złożenia oferty na realizację części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Jedności Narodowej, przynajmniej : ba) 2 osobami, które z ramienia Wykonawcy będą ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, a które posiadają wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, bb) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie odpowiadać za nadzór i realizację części 2 przedmiotu zamówienia w zakresie wpisanego do rejestru zabytków Parku im. Jedności Narodowej, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987), w tym można ująć osobę opisaną w lit. ba. c) w przypadku złożenia oferty na realizację części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Aleksandra Fredry oraz na terenach przylegających do parku, przynajmniej: ca) 3 osobami, które z ramienia Wykonawcy będą ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, posiadającą wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, cb) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie odpowiadać za nadzór i realizację części 3 przedmiotu zamówienia w zakresie wpisanego do rejestru zabytków Parku im. Aleksandra Fredry, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987), w tym można ująć osobę opisaną w lit. ca. d) w przypadku złożenia oferty na realizację łącznie części 1 i 2 przedmiotu zamówienia, przynajmniej: da) 3 osobami, które z ramienia Wykonawcy będą ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, posiadającą wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, db) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie odpowiadać za nadzór i realizację części 1 i 2 przedmiotu zamówienia w zakresie wpisanego do rejestru zabytków Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego oraz Parku im. Jedności Narodowej, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987), w tym można ująć osobę opisaną w lit. da. e) w przypadku złożenia oferty na realizację łącznie części 1 i 3 lub 2 i 3 przedmiotu zamówienia, ea) 4 osobami, które z ramienia Wykonawcy będą ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, posiadającą wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, eb) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie odpowiadać za nadzór i realizację części 1 i 3 lub części 2 i 3 przedmiotu zamówienia w zakresie wpisanego do rejestru zabytków Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, Parku im. Jedności Narodowej, Parku im. Aleksandra Fredry, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987), w tym można ująć osobę opisaną w lit. ea. f) w przypadku złożenia oferty na realizację łącznie części przedmiotu zamówienia (część 1-3), przynajmniej: fa) 5 osobami, które z ramienia Wykonawcy będą ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, posiadającą wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, fb) 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie odpowiadać za nadzór i realizację części 1 w zakresie inwentaryzacji Parku im. gen. J.H. Dąbrowskiego, części 2 i części 3 przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987), w tym można ująć osobę opisaną w lit. fa. g) oraz przynajmniej po 1 osobie do pomocy do osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie ustalać poszczególne gatunki i odmiany drzew i krzewów, ustalać poszczególne gatunki roślin i zwierząt podlegających ochronie, typować drzewa do usunięcia, typować drzewa do prac pielęgnacyjnych oraz typować drzewa, w koronach których konieczne jest założenie wiązań elastycznych, a która posiada wykształcenie i doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub architektury krajobrazu, tj. - w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia łącznie min. 2 - 3 osoby, - w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia łącznie min. 4-5 osoby/osób, - w przypadku zainteresowania realizacją części 3 przedmiotu zamówienia łącznie min. 6-7 osób, - w przypadku zainteresowania łączną realizacją części 1 i 2 przedmiotu zamówienia, łącznie min. 6-7 osób, - w przypadku zainteresowania łączną realizacją części 1 i 3 lub 2 i 3 przedmiotu zamówienia łącznie min. 8-9 osób, - w przypadku zainteresowania realizacją wszystkich części przedmiotu zamówienia (część 1-3) łącznie min. 10-11 osób. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego Załącznika nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z całkowitą sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) w przypadku złożenia oferty na realizację części 1 przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, Parku 18 Marca, Skweru Pionierów Kołobrzegu, Skweru Miast Partnerskich oraz na terenie zieleni położonym wzdłuż ul. Ostrobramskiej w Kołobrzegu, o wartości minimum 5 000,00 zł PLN (brutto), b) w złożenia oferty na realizację części 2 przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Jedności Narodowej o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto), c) w przypadku złożenia oferty na realizację części 3 przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Aleksandra Fredry oraz na terenach przylegających do parku o wartości minimum 30 000,00 zł PLN (brutto), d) w przypadku złożenia oferty na realizację łącznie części 1 i 2 przedmiotu zamówienia o wartości minimum 15 000,00 zł PLN (brutto), e) w przypadku złożenia oferty na realizację łącznie części 1 i 3 lub 2 i 3 przedmiotu zamówienia o wartości minimum 35 000,00 zł PLN (brutto), f) w przypadku zainteresowania realizacją wszystkich części przedmiotu zamówienia (część 1-3) o wartości minimum 40 000,00 zł PLN (brutto). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonej kopii opłaconej polisy lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 pokój 104 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 1 - wykonaniem inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu Parku im. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego, Parku 18 Marca w Kołobrzegu, Skweru Pionierów Kołobrzegu, Skweru Miast Partnerskich, Skweru 750-lecia w Kołobrzegu oraz na terenie zieleni położonym wzdłuż ul. Ostrobramskiej w Kołobrzegu, w tym: a. Identyfikacja drzew i krzewów w terenie, poprzez oznaczenie gatunków i odmian. b. Wykonanie pomiarów dendrometrycznych. c. Wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin i zwierząt podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody. d. Zamontowanie na pniach wszystkich drzew, tabliczek z numerem inwentaryzacyjnym danego egzemplarza. e. Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacji drzewostanu. Szacuje się, że usługą objętych będzie łącznie około 1600 pozycji inwentaryzacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część 2 - wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Jedności Narodowej, w tym: a. Identyfikacja drzew i krzewów w terenie, poprzez oznaczenie gatunków i odmian. b. Wykonanie pomiarów dendrometrycznych. c. Wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin i zwierząt podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody. d. Zamontowanie na pniach wszystkich drzew, tabliczek z numerem inwentaryzacyjnym danego egzemplarza. e. Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacji drzewostanu. Szacuje się, że usługą objętych będzie łącznie około 2000 pozycji inwentaryzacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Część 3 - wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu parkowego na obszarze Parku im. Aleksandra Fredry oraz na terenach przylegających do parku, w tym: a. Identyfikacja drzew i krzewów w terenie, poprzez oznaczenie gatunków i odmian. b. Wykonanie pomiarów dendrometrycznych. c. Wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin i zwierząt podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody. d. Zamontowanie na pniach wszystkich drzew, tabliczek z numerem inwentaryzacyjnym danego egzemplarza. e. Sporządzenie dokumentacji inwentaryzacji drzewostanu. Szacuje się, że usługą objętych będzie łącznie około 10500 pozycji inwentaryzacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.