eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › USŁUGA DORADZTWA ZAWODOWEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU NAJLEPSZY W ZAWODZIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Drawsko Pomorskie: USŁUGA DORADZTWA ZAWODOWEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU NAJLEPSZY W ZAWODZIE
Numer ogłoszenia: 29597 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Drawski , Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 36 334 64, faks 94 36 307 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DORADZTWA ZAWODOWEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU NAJLEPSZY W ZAWODZIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizację i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Drawskim (ZSP w Czaplinku, ZSP w Drawsku Pomorskim, ZSP w Złocieńcu, SOSW w Bobrowie) w ramach projektu pn. Najlepszy w zawodzie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach działania 9.2, Priorytet IX, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki składająca się z 4 części opisanych poniżej CZĘŚĆ NR 1 Organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów i uczennic w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku, ul. Grunwaldzka 1, 78-550 Czaplinek, w okresie od dnia podpisania umowy do 25.09.2015 r. 1) łączna liczba godzin doradztwa indywidualnego - 700 godzin 2) łączna liczba godzin doradztwa grupowego - 12 godzin 3) łączna liczba godzin uczestnictwa doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin 4)liczba godzin metodycznej pracy własnej doradcy - 42 godziny w tym: a)doradztwo indywidualne dla 140 uczniów po 5 godzin lekcyjnych na każdego ucznia, co łącznie daje liczbę 700 godzin doradztwa, b) doradztwo grupowe dla 2 oddziałów po 3 dwugodzinne warsztaty każdy, co łącznie daje liczbę 12 godzin doradztwa, c) uczestnictwo doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu -18 godzin (6 trzygodzinnych spotkań), d) metodyczna praca własna doradcy - 2 godziny tygodniowo doradztwa w każdym tygodniu nauki. CZĘŚĆ NR 2 Organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drawsku Pomorskim, ul. Połczyńska 7, 78-500 Drawsko Pomorskie 1) łączna liczba godzin doradztwa indywidualnego - 1 350 godzin 2 )łączna liczba godzin doradztwa grupowego - 18 godzin 3) łączna liczba godzin uczestnictwa doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin 4) liczba godzin metodycznej pracy własnej doradcy - 42 godziny w tym a) doradztwo indywidualne dla 270 uczniów po 5 godzin lekcyjnych na każdego ucznia, co łącznie daje liczbę 1 350 godzin doradztwa, b) doradztwo grupowe dla 3 oddziałów po 3 dwugodzinne warsztaty każdy, co łącznie daje liczbę 18 godzin doradztwa c) uczestnictwo doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin (6 trzygodzinnych spotkań) d) metodyczna praca własna doradcy - 2 godziny tygodniowo doradztwa w każdym tygodniu nauki. CZĘŚĆ NR 3 Organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Złocieńcu, ul. Okrzei 9, 78-520 Złocieniec, w okresie od dnia podpisania umowy do 25.09.2015 r. 1) łączna liczba godzin doradztwa indywidualnego - 455 godzin 2) łączna liczba godzin doradztwa grupowego - 6 godzin 3) łączna liczba godzin uczestnictwa doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin 4) liczba godzin metodycznej pracy własnej doradcy - 42 godziny w tym a) doradztwo indywidualne dla 91 uczniów po 5 godzin lekcyjnych na każdego ucznia, co łącznie daje liczbę 455 godzin doradztwa, b) doradztwo grupowe dla 1 oddziału po 3 dwugodzinne warsztaty każdy, co łącznie daje liczbę 6 godzin doradztwa,c)uczestnictwo doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin (6 trzygodzinnych spotkań). d) metodyczna praca własna doradcy - 2 godziny tygodniowo doradztwa w każdym tygodniu nauki CZĘŚĆ NR 4 Organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Bobrowie, Bobrowo 7, 78-520 Złocieniec, w okresie od dnia podpisania umowy do 25.09.2015 r., 1) łączna liczba godzin doradztwa indywidualnego - 20 godzin 2)łączna liczba godzin doradztwa grupowego - 6 godzin 3) łączna liczba godzin uczestnictwa doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin 4)liczba godzin metodycznej pracy własnej doradcy - 10 godzin w tym a)doradztwo indywidualne dla 4 uczniów po 5 godzin lekcyjnych na każdego ucznia, co łącznie daje liczbę 20 godzin doradztwa, b) doradztwo grupowe dla 1 oddziału po 3 dwugodzinne warsztaty każdy, co łącznie daje liczbę 6 godzin doradztwa. c) uczestnictwo doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - 18 godzin (6 trzygodzinnych spotkań) d) metodyczna praca własna doradcy - 2 godziny tygodniowo doradztwa przez okres 5 tygodni w okresie realizacji projektu. 2.Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o 1) projekcie - należy przez to rozumieć projekt pn. Najlepszy w zawodzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 2)usłudze edukacyjnej - należy przez to rozumieć organizowanie i przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego 3) ZSP w Czaplinku - należy przez to rozumieć Technikum, Zasadniczą Szkołę Zawodową oraz Zasadniczą Szkołę Zawodową Specjalną w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku 4) ZSP w Drawsku Pomorskim - należy przez to rozumieć Technikum, Zasadniczą Szkołę Zawodową oraz Zasadniczą Szkołę Zawodową Specjalną w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drawsku Pomorskim 5) ZSP w Złocieńcu - należy przez to rozumieć Zasadniczą Szkołę Zawodową w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Złocieńcu; 6) SOSW w Bobrowie - należy przez to rozumieć Szkołę Przysposabiającą do Pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Bobrowie 7)metodycznej pracy własnej - należy przez to rozumieć rozpoznanie przez doradcę zawodowego lokalnego rynku pracy na terenie powiatu drawskiego pod kątem zatrudnienia absolwenta współpracę doradcy zawodowego z wychowawcami klas, radą pedagogiczną oraz rodzicami uczniów szkół objętych projektem poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie im informacji i materiałów do pracy z uczniami, która winna być udokumentowana sprawozdaniem ze spotkania współpracę z instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa kuratoria oświaty, centra informacji i planowania kariery zawodowej, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, powiatowe urzędy pracy, zakłady doskonalenia zawodowego, organizacje zrzeszające pracodawców udział w spotkaniach informacyjno - konsultacyjnych z przedstawicielami powiatu oraz zespołu projektowego na wniosek doradcy zawodowego lub Koordynatora Projektu, nie rzadziej niż raz na kwartał 8) uczestnictwo doradcy na spotkaniach w siedzibie Lidera Projektu - należy przez to rozumieć uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie dla doradców zawodowych wykonujących usługę edukacyjną doradztwa zawodowego w ramach projektu Najlepszy w zawodzie. W liczbę godzin nie jest wliczony czas, jaki Wykonawca będzie musiał poświęcić na dojazd do Lidera projektu9) Liderze projektu - należy przez to rozumieć Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie 10) jednej godzinie zajęć - należy przez to rozumieć godzinę lekcyjną trwającą 45 minut 11) oddziale - należy przez to rozumieć grupę uczniów kształcenia zawodowego na danym poziomie edukacyjnym 3.Celem poradnictwa zawodowego w ramach projektu Najlepszy w zawodzie będzie nabycie przez uczniów szkół objętych projektem, wiedzy i umiejętności z zakresu poruszania się po rynku pracy, a w szczególności a) poznanie predyspozycji zawodowych uczniów i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej lub jej rozszerzenie; b)zwiększenie aktywności zawodowej uczniów c) wykorzystanie wiedzy w praktyce d)wzrost motywacji do poszukiwania pracy. 4.Program doradztwa edukacyjno-zawodowego będzie obejmował wypracowany na spotkaniach u Lidera projektu jednolity dla całego województwa model pracy z uczniem w szczególności obejmujący planowanie kariery zawodowej i edukacyjnej dla uczestników projektu. 5.Zajęcia odbywać się będą a) dla części 1 zamówienia - w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku przy ul. Grunwaldzkiej 1 (dotyczy uczniów Technikum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej) b) dla części 2 zamówienia - w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drawsku Pomorskim przy ul. Połczyńskiej 7 (dotyczy uczniów Technikum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej) c) dla części 3 zamówienia - w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Złocieńcu przy ul. Okrzei 9 (dotyczy uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej) d) dla części 4 zamówienia - w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Bobrowie, Bobrowo 7 (dotyczy uczniów Szkoły Przysposabiającej do Pracy) 6.Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego odbywać się będą w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku - w godzinach 7:00 - 17:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z harmonogramem przedstawionym doradcy przez Koordynatora Projektu najpóźniej na tydzień przed planowanymi zajęciami w terminach uzgodnionych z dyrektorem szkoły oraz pracownikiem odpowiedzialnym za realizacje projektu w szkole. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrektora szkoły i akceptacją Koordynatora Projektu. 7.Wykonawcy zainteresowani wykonaniem usługi muszą złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 8.Realizacja zajęć będzie odbywać się z wykorzystaniem pomocy naukowych i sprzętu będącego na wyposażeniu sal dydaktycznych ww. szkół. 9.Niezbędne materiały do przeprowadzenia dla uczniów zajęć zabezpiecza Wykonawca, z uwzględnieniem wytycznych jakie doradca otrzyma podczas spotkań u Lidera Projektu. 10.W postępowaniu uczestniczyć mogą: osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. 11.Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory list obecności na zajęcia grupowe i indywidualne, wzory ankiet początkowych i ewaluacyjnych celem wypełnienia przez uczestników doradztwa, imienną listę uczestników doradztwa, harmonogram prowadzenia zajęć. 12.Opłacona przez Wykonawcę polisa za okres od dnia podpisania umowy do 25.09.2015 roku zostanie dostarczona Zamawiającemu w dniu podpisania umowy na realizację usługi. 13.Wykonawca przed zawarciem umowy przedkłada Zamawiającemu kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe i dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie doradztwa zawodowego, kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogicznego, oligofrenopedagogiki (w związku z realizacją części 4 zamówienia) oraz CV (Curriculum Vitae). 14.Wykonawca przed zawarciem umowy przedkłada Zamawiającemu oświadczenia o nieprzekroczeniu 240 h pracy łącznego zaangażowania w realizację zadań projektowych w ramach Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia 2007-2013. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracy Wykonawcy. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: a)stanu realizacji umowy, b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia oraz wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla każdej z części, tj. nr 1, 2, 3 i 4 osobą z odpowiednimi kwalifikacjami w zakresie przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie: prowadzonej działalności (dot. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej) związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. wykonywanej usługi (dot. osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej) związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu Najlepszy w zawodzie z dnia 16.12.2013 roku, b)zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby prowadzącej zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Rozdziale VII SIWZ. Powyższe zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę, c)zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie, d) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie, e)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy, f)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, g)zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowienie umowy. Pozostałe zmiany a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę c)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w Zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, pokój nr 107, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, pokój nr 115 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa projektu: Najlepszy w zawodzie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.