eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Głowaczów: Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych
Numer ogłoszenia: 295900 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów , Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. Obszar Gminy Głowaczów wynosi 186 km2, w skład Gminy Głowaczów wchodzi 39 sołectw tj: Adamów, Bobrowniki, Brzóza, Cecylówka Brzózka, Cecylówka Głowaczowska, Chodków, Dąbrówki, Emilów, Głowaczów, Grabnowola, Helenów, Henryków, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Jasieniec, Klementynów, Kosny, Leżenice, Lipa, Lipska Wola, Łukawa, Łukawska Wola, Maciejowice, Mariampol, Marianów, Michałów, Miejska Dąbrowa, Moniochy, Podmieście, Przejazd, Rogożek, Sewerynów, Stanisławów, Stawki, Studnie, Studzianki Pancerne, Usynów, Wólka Brzózka, Zieleniec. W ciągu 5 dni od daty podpisania umowy Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy wykaz nieruchomości z dokładnymi adresami oraz informacje czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne oraz opracowanie harmonogramu odbioru odpadów. 1. Zakres świadczenia usługi w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Odbiór odpadów nie segregowanych. - Z gospodarstw domowych. Odpady nie segregowane będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 l. kontenerach o pojemności 1100 l., ewentualnie w workach czarnych o pojemności 120l, zakupionych przez właściciela posesji. Odbiór odpadów z gospodarstw domowych regularny raz w miesiącu według uzgodnionego harmonogramu. - Z terenów: ( działek letniskowych, sklepów, szkół, cmentarzy) Odpady nie segregowane będą gromadzone w kontenerach o pojemności 120l., 1100l., oraz kontenerach o pojemności 8m3. Wywóz odpadów z pojemników o pojemności 120l. i 1100l. raz w miesiącu według uzgodnionego harmonogramu. Wywóz odpadów z kontenerów KP-8 ustawionych w wyznaczonym miejscu, na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Obecnie Gmina Głowaczów posiada 10 kontenerów KP-8, które są ustawione w następujących miejscach: Głowaczów - 5 szt. ustawione: 2 k.cmentarza, 1 na placu OSP ul. Leżeńska, 1 na placu szkolnym ul. Warecka, 1 w Zakładzie Wod-Kan ul. Kozienicka, Brzóza - 3 szt. ustawione: 1 w ZSO ul. Aleja Lipowa, 1 k/cmentarza , 1 Brzóza, ul. Sokoły, Rogożek - 1 szt. w lesie przy domkach rekreacyjnych. Jeżeli Wykonawca dysponuje środkami transportowymi dostosowanymi do kontenerów o innej pojemności i posiada na swoim wyposażeniu odpowiednią ilość tych kontenerów, którymi może zastąpić w/w miejscach kontenery KP -8 w okresie wykonywania usługi to Zamawiający wyraża zgodę na takie rozwiązanie. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 500 ton odpadów nie segregowanych. b) Odbiór odpadów segregowanych z podziałem na frakcje: - szkło - sześć razy w ciągu roku ( co dwa miesiące), - plastik, metale, papier, tektura i odpady wielomateriałowe - dwanaście razy w ciągu roku (raz w miesiącu). Odpady segregowane będą odbierane z worków z gospodarstw domowych, oraz z pojemników 1100 l ustawionych w następujących punktach: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Głowaczowie, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Cecylówce Brzózkiej, - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brzózie, - Zakład Obsługi Wodociągów i Kanalizacji w Głowaczowie, - Teren działek letniskowych w Rogożku, - Teren działek letniskowych Brzóza Sokoły. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 260 ton odpadów segregowanych, w tym: - szkło - 100 ton, - plastik, metale, papier, tektura i odpady wielomateriałowe - 160 ton. 2. Wykonawca zobowiązany jest opracować szczegółowy harmonogram odbioru odpadów z podziałem na frakcje, który należy uzgodnić z pracownikiem gminy odpowiedzialnym za wykonanie zadania w terminie do 18 grudnia 2015 r. i przekazać go Zamawiającemu i mieszkańcom gminy. 3. Wykonawca, w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 litrów z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 120 mikronów) przeznaczonych na gromadzenie odpadów segregowanych. Dostarczone worki muszą być w dwóch kolorach, oznaczone napisami: szkło - (worek biały), plastik - (worek żółty). Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienie wynosi ok. 70.000 szt.(jest to wartość szacunkowa i może ulec zmianie zwiększenie lub zmniejszenie w zależności od ilości gospodarstw domowych, które zadeklarowały segregację). Pierwszą partię worków w ilości ok. 6000 szt. należy dostarczyć gospodarstwom domowym (na każdy rodzaj odpadu segregowanego) najpóźniej do 01 stycznia 2016 r. Pozostałą ilość worków należy pozostawić w gospodarstwach domowych po każdorazowym odbiorze odpadów w ilości odpowiadającej odebranych worków. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru odpadów. Właściciele nieruchomości, z których odbierane są odpady są zobowiązani wystawić worki lub pojemniki na granicy swojej posesji z drogą publiczną tak aby był łatwy dostęp do odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania miejsca odbioru odpadów (tj. wysypanymi z pojemników, worków, kontenerów, pojazdów w trakcie wykonywania usługi). 5. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela posesji obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Odpady źle wysegregowane nie będą odebrane. W takim w przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wielkogabarytowych w ilości ok. 10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów elektrośmieci w ilości ok. 5 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów niebezpiecznych (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) w ilości ok. 0,10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu jeden raz w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów opakowaniowych po farbach , lakierach i chemikaliach w ilości ok. 0,50 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu jeden raz w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych opon w ilości ok. 10,0 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów betonowych i gruzu w ilości ok. 5 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu jeden raz w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru popiołu w ilości ok. 5 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu jeden raz w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 13. Zamawiający wymaga wykonania usługi siłami własnymi, transportem samochodowym, który przystosowany jest do odbioru odpadów z pojemników i worków oraz do przewozu i wymiany kontenerów lub transportu samochodowego innych podmiotów gospodarczych, na które posiadał będzie pisemne zobowiązanie do ich udostępnienia. 14. Zbiórka odpadów z gospodarstw domowych winna być wykonana w dni robocze w godz. 7-15:00 zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę - HARMONOGRAMEM, natomiast odbiór odpadów z kontenerów KP-8 - po zgłoszeniu Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony. 15. Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazania dokumentacji z pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia odpadów u Wykonawcy lub w innym punkcie wskazanym przez Zamawiającego w obecności jego przedstawiciela. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do monitoringu Wykonawcy w zakresie odbioru odpadów i tras przejazdów pojazdów z odpadami z terenu Gminy Głowaczów. 17. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 18. Wykonawca musi posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Głowaczów. 19. Zamawiający do 25 dnia każdego miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zmiany w wykazie gospodarstw domowych zbierające odpady segregowane i odpady zmieszane, które będą obowiązywały w miesiącu następującym po miesiącu w którym przekazano informację Wykonawcy. 20. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1495 z późn. zm.), - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 z późn. zm.), - Plan Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 -2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 przyjęty uchwałą nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. - uchwała Rady Gminy w Głowaczowie nr XXII/130/12 z dn. 27.12.2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głowaczów. 21. Podane ilości są szacunkowe/przewidywane i mogą ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie). 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 23. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 90500000-2 usługi związane z odpadami, 90512000-9 - usługi transportu odpadów, 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca musi wykazać że: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Głowaczów, - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ, - posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o złożony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje usługę odbierania odpadów komunalnych o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 500 ton oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wyposażenia posiadanej bazy magazynowo - transportowej potrzebnego do prawidłowej realizacji usługi uwzględniający zapisy rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ. - Oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Głowaczów. - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach. - Oświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. - Wypełniony kosztorys cenowy - zał. nr 4 - Wykaz podwykonawców - zał. Nr 5 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) zmiany przepisów prawnych istotnych do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwał Rady Gminy Głowaczów wydawanych na podstawie tejże ustawy, b) zmiany częstotliwości odbioru poszczególnych frakcji odpadów z gospodarstw domowych, c) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, d) siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, e) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, f) zmiany danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów ul. Rynek 35 26-903 Głowaczów, pokój 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.