eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Usługa w zakresie udzielenia i obsługi limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł -pięciu milionów złotych- dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Białogard: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł -pięciu milionów złotych- dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 295874 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł -pięciu milionów złotych- dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 zł 2. Przeznaczenie środków pochodzących z limitu finansowego: działalność bieżąca oraz spłata zobowiązań Zamawiającego, tj. Szpitala Powiatowego w Białogardzie. 3. Założenia: a) Termin realizacji zamówienia - do 6 miesięcy - od 19.09.2014 roku do 18.03.2015 roku, b) wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu udzielenia i obsługi limitu finansowego będzie liczone w stosunku 6 miesięcznym od kwoty faktycznie wykorzystanych środków z przyznanego Zamawiającemu limitu finansowego, c) koszt odsetkowy naliczany będzie jedynie od zaangażowania kapitału. d) zapłata za udzielenie i obsługę limitu finansowego następować będzie co miesiąc, w sposób określony w Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego określonych w pkt IX niniejszej SIWZ. e) Wykonawca, raz w miesiącu, będzie pobierać od Zamawiającego odsetki od faktycznie wykorzystanego limitu poprzez debetowanie z limitu. f) prowizja za limit nie może przekroczyć 1,0% kwoty całości przyznanego limitu finansowego i będzie ona płatna jednorazowo przy uruchomieniu przyznanego limitu finansowego poprzez debetowanie z tego limitu. g) przewiduje się następującą formę zabezpieczenia - ustanowienie hipoteki na nieruchomościach położonych przy ulicy Chopina 29 w Białogardzie. Ponadto Zamawiający dopuszcza także jako dodatkową formę zabezpieczenia weksel in blanco. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpatrywał wnioski o uruchomienie potrzebnej Zamawiającemu kwoty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia wniosku, i) w sytuacji zaprzestania publikowania wskaźnika WIBOR 6M, stawka bazowa będzie ustalana o wskaźnik najbardziej podobny do WIBOR 6M, ustalony przez strony w drodze aneksu. j) niezmienność wysokości marży Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy; k) do obliczenia oprocentowania w Ofercie należy przyjąć stawkę WIBOR 6M na dzień 01.09.2014r. l) Wykonawca otworzy rachunek limitu finansowego najpóźniej w dniu zawarcia umowy o uruchomienie i obsługę limitu finansowego i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania z zastrzeżeniem lit. b) do f) niniejszego punktu, m) do wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się jednorazowe uruchomienie limitu finansowego w wysokości 5.000.000,00 pln n) planowane uruchomienie limitu finansowego nastąpi do 19. września 2014 r. chyba, że z przyczyn proceduralnych nie będzie to możliwe, wtedy uruchomienie nastąpi w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. o) do wyznaczenia wysokości oprocentowania dla celów porównania ofert przyjmuje się wartość stopy zmiennej WIBOR 6M na dzień 01.09.2014r. p) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, q) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów-np. prowizji za wcześniejszą spłatę-, r) Zamawiający ma możliwość, za zgodą Wykonawcy, wydłużenia okresu spłaty limitu finansowego; s) przyznanie limitu finansowego nie może być obciążone innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. t) Zamawiający dopuszcza na wniosek Wykonawcy zmianę formy zabezpieczenia. u) Zamawiający nie dopuszcza możliwości przelewu wierzytelności Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy na osoby trzecie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP) oraz wykazu wykonanych usług wraz z dowodami na potwierdzenie ich należytego wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia (art. 22 ust 1 PZP).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykazanie się realizacją co najmniej jednej wykonanej usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze limitu finansowego o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączenia, dowodów, że usługa wyszczególniona w wykazie została wykonana należycie - załącznik do SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty projektu umowy, której zapisy będą zgodne z działem IV -Umowy w sprawach zamówień publicznych- ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ- w szczególności z pkt II pn -Przedmiot zamówienia- i pkt IX pn -Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający przewidział w SIWZ zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, 2) dotyczą możliwości: -w sytuacji zaprzestania publikowania wskaźnika WIBOR 6M, stawka bazowa będzie ustalana o wskaźnik najbardziej podobny do WIBOR 6M, ustalony przez strony w drodze aneksu, -Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, -Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty limitu finansowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów -np. prowizji za wcześniejszą spłatę-, -Zamawiający ma możliwość, za zgodą Wykonawcy, wydłużenia okresu spłaty limitu finansowego, -przyznanie limitu finansowego nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów punktów 1. i 2. podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Białogardzie ul. Chopina 29 78-200 Białogard III piętro, pokój 343 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Białogardzie ul. Chopina 29 78-200 Białogard III piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 15.09.2014r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: a) w sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia : Główna Księgowa - mgr Krystyna Janowska - tel. 94-311-37-11 w godz. 07:00 - 15:00 dni robocze od poniedziałku do piątku. b) w sprawach proceduralnych: Specjalista ds. zamówień publicznych - Małgorzata Kojder tel. 94 311-37-07 email: mkojder@szpitalbialogard.pl, w godz. 07:00 - 15:00 dni robocze od poniedziałku do piątku, inspektor ds. zamówień publicznych p. Urszula Pacześniak tel: 94 311-37-07, email: upaczesniak@szpitalbialogard.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.