eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie terenu Międzypokoleniowego Centrum Rekreacji - Tymiankowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Wrocław: Zagospodarowanie terenu Międzypokoleniowego Centrum Rekreacji - Tymiankowa
Numer ogłoszenia: 295730 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124571 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu Międzypokoleniowego Centrum Rekreacji - Tymiankowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, pomiarów, prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie gruzu, rozplanowanie ziemi, ukształtowanie górek, 2)zakup i montaż urządzeń na: -placu zabaw dla dzieci młodszych: zestawu zabawowego z piaskownicą, dwóch bujaków na sprężynie i huśtawki na sprężynie typu ważka, -placu zabaw dla dzieci starszych: linarium w postaci masztu o wys. 3m i rozpiętej na nim konstrukcji linowej, drewnianego zestawu z trzema wieżami oraz huśtawki drewnianej typu bocianie gniazdo, -siłowni terenowej, w tym: zakup i montaż urządzeń: zestaw kół tai-chi, twister z wahadłem, -strefie osób starszych: dwóch stolików betonowych z czterema siedziskami dla każdego do gry w szachy oraz jeden stolik betonowy z czterema siedziskami do gry w chińczyka, Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat/poświadczenie o zgodności z normami PN-EN 1176 :2009. 3)montaż urządzeń na: - strefie młodzieżowej: istniejącego kosza do gry w koszykówkę oraz istniejącego stołu betonowego do gry w tenis stołowy, - siłowni terenowej: zestawu wioślarz, zestawu biegacz, zestawu orbitrek, drabinka z podciąganiem nóg, zestawu do wyciskania siedząc z wyciągiem górnym (przedmiotowe urządzenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego), 4)zakup i montaż urządzeń wyposażenia terenu: ławek drewnianych na stelażu ze stopu aluminium, ławek młodzieżowych bez oparcia z rurek stalowych, koszy na śmieci stalowych, ocynkowanych i malowanych, tablicy regulaminu placu zabaw - drewnianej i tablicy informacyjnej siłowni terenowej - stalowej oraz stalowych stojaków rowerowych, 5)wykonanie ogrodzenia terenu objętego inwestycją z wykorzystaniem istniejących przęseł ogrodzenia będących w dobrym stanie technicznym, remont istniejącej bramy wjazdowej oraz furtki od ul. Tymiankowej oraz wykonanie nowej furtki od strony terenów zieleni, 6)wykonanie z robinii akacjowej drewnianego ogrodzenia placu zabaw dla dzieci młodszych, 7)wykonanie pola amortyzującego piaszczystego w obrębie placu zabaw dla dzieci młodszych i placu zabaw dzieci starszych, ograniczonej krawężnikami betonowymi, 8)wykonanie nawierzchni sportowej sztucznej na placu rzutów do kosza, składającej się z dwóch warstw: górnej zewnętrznej, użytkowej z granulatu EPDM 1-4, zespojonego lepiszczem poliuretanowym oraz dolnej warstwy zasadniczej z mieszaniny granulatu gumowego i żwiru płukanego zespojonego lepiszczem poliuretanowym, układanych na stabilizowanej warstwie miału kamiennego, ograniczonej krawężnikami betonowymi, 9)wykonanie nawierzchni żwirowej mineralnej w obrębie ciągów spacerowych, ograniczonej opornikami betonowymi, 10)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w obrębie chodnika przy budynku, 11)wykonanie prac w zieleni: - wycinka drzew i krzewów, wycinka zagajników miękkich, usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, - odmładzanie starszych drzew, prace pielęgnacyjne drzew i krzewów liściastych, pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami, - sadzenie drzew i krzewów, bylin, traw rabatowych wraz z dostawą materiału roślinnego, - przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz na zorganizowane wysypisko odpadów, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, - montaż obrzeża eko-bord oraz palisady drewnianej - akacjowej, - wykonanie trawników z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, 12)wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmuje w szczególności: - montaż rozdzielnicy głównej - zestaw złączowo-pomiarowy - na ścianie budynku, - montaż punktu zasilającego do zasilania odbiorników podczas imprez plenerowych, - wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, - układanie w wykopie rur ochronnych SRS i DVR, - układanie kabli w powłoce polwinitowej, - montaż słupów i opraw oświetleniowych, - nanoszenie oznakowania słupów poprzez malowanie, - montaż uziomów poziomych w rowie, - wykonanie uziemienia, - badanie linii kablowej oraz pomiar natężenia oświetlenia, - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, 13)zadanie nie obejmuje montażu piłkochwytów, które będą montowane na podstawie odrębnego zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu Międzypokoleniowego Centrum Rekreacji - Tymiankowa, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Margaretę Jarczewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MARGARETA JARCZEWSKA VERTIGO z siedzibą przy ul. Jackowskiego 33, 51-661 Wrocław, zwaną dalej: Projektantem, obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty/poświadczenia zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń, tj. zestawów zabawowych, linarium, dwóch bujaków na sprężynie, huśtawki na sprężynie typu ważka, huśtawki bocianie gniazdo oraz kart katalogowych ławek, koszy na śmieci, tablicy regulaminu i informacyjnej, stojaków na rowery, stolików do gry w szachy i chińczyka, urządzeń siłowni terenowej: zestawu kół tai-chi, twister z wahadłem, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 7.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych (Decyzja nr 3813/2015 z dnia 23.07.2015 r., wydana przez Prezydenta Wrocławia), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)wykonanie przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 3)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 5)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 8)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 9)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 10)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 11)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 12)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 13)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 14)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 15)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 17)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 18)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 19)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 20)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 21)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 22)opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 23)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 24)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 25)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 26)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz warunkami zabudowy i pozwoleniem na budowę, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, - protokoły badań i sprawdzeń, 27)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 28)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót. 8.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (za wyjątkiem urządzeń dostarczonych przez Zamawiającego), licząc od dnia odbioru końcowego robót. 9.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) dostarczenie Wykonawcy urządzeń do montażu na siłowni terenowej: zestawu wioślarz, zestawu biegacz, zestawu orbitrek, drabinki z podciąganiem nóg, zestawu do wyciskania siedząc z wyciągiem górnym, 5) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 6) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARK-M POLAND Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373968,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 579802,52

  • Oferta z najniższą ceną: 549634,11 / Oferta z najwyższą ceną: 721016,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.