eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostawa podnośnika koszowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-10

Katowice: zakup i dostawa podnośnika koszowego
Numer ogłoszenia: 29558 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa podnośnika koszowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) zakup i dostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego z przegubowym ramieniem o wysokości podnoszenia od 15 m do 18 m. Opis przedmiotu zamówienia W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)dostawa wyżej wymienionego kompletnego podnośnika koszowego wraz z wyposażeniem 2)uruchomienie podnośnika koszowego w siedzibie Zamawiającego 3)przygotowanie do odbioru i rejestracja w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT). Koszt rejestracji ponosi Wykonawca. 4)szkolenie pracowników Zamawiającego (operatorów podnośnika koszowego) w zakresie prawidłowej eksploatacji urządzenia i sposobu przeprowadzenia codziennej obsługi i konserwacji. Szkolenie pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji urządzenia i sposobu przeprowadzania codziennej obsługi i konserwacji ma być zakończone certyfikatem UDT. Szkolenie będzie dotyczyło dwóch osób, które Zamawiający wskaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wymagania techniczne: -rok produkcji 2015 lub 2016 -udźwig od 225 kg do 400 kg -rodzaj napędu: podwójny tzn. dwa niezależne systemy napędu tj. spalinowy (ON) i elektryczny -wysokość podnoszenia podstawy platformy kosza od 15 do 18 m -wysokość całkowita podnośnika w stanie złożonym od 2,00 do 2,15 m -szerokość 1,50 do 2,10 m -opony: niebrudzące -wskaźniki informujące o ilości przepracowanych motogodzin -liczba kół: z przodu 2; z tyłu 2, wszystkie napędowe. Przy pracy silnika spalinowego wszystkie napędowe, przy pracy silnika elektrycznego 2 koła napędowe. -płynny start podnośnika, elektroniczny regulator prędkości jazdy-płynna regulacja w całym zakresie prędkości -dźwiękowy sygnalizator jazdy -lampa błyskowa ostrzegawcza -gaśnica Wymagana dokumentacja wraz z dostawą: Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć techniczne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w tym: -szczegółowa instrukcja obsługi podnośnika dla operatora w języku polskim (zatwierdzona przez Urząd Dozoru Technicznego) -kopie kompletu dokumentów, które zostały przedstawione w Urzędzie Dozoru Technicznego i zostały przez Urząd Dozoru Technicznego zatwierdzone -dopuszczenie do eksploatacji podnośnika przez Urząd Dozoru Technicznego, dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) -deklaracja zgodności towaru ( certyfikat CE ) -dokumentacja techniczna -karta gwarancyjna podnośnika oraz uzyskać dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i dokonać pierwszej rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości. Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. Podwykonawcy: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2.Jeśli zamówienie zostanie powierzone podwykonawcom - Wykonawca w swojej ofercie winien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca, w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na zasoby podmiotu trzeciego, a podmiot ten wykonuje część zamówienia to wykonawca w swojej ofercie winien również podać nazwę (firmę) tych podmiotów (podwykonawców). 3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.72.10 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: 1.Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.600,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art. 45 ust.6 ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek bankowy zamawiającego: PKO Bank Polski SA numer rachunku 11 1020 2313 0000 3202 0514 9713 z dopiskiem /wadium dla zamówienia pn. zakup i dostawa podnośnika koszowego/. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) należy załączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zwrot wadium i żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 7.Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Pełna Karta katalogowa oferowanego podnośnika (w języku polskim)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium przelewem na konto bankowe. 4.Informacja o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, albo informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej. Oferty wspólne: 1.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 3 litery a-d oraz w punkcie 18 ppkt 4 litera a muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, za zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony, w przypadku: a) zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, wymaga wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój numer 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice - sekretariat pokój numer 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wybrany wykonawca winien w ciągu 5 dni skontaktować się z zamawiającym, w celu dokonania niezbędnych uzgodnień, w tym formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przedstawienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów z podwykonawcami, zgodnie z zakresem podanym w formularzu ofertowym. 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy muszą dostarczyć: -konsorcja: kopię umowy konsorcjum, określając sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania. -spółka cywilna: kopię umowy spółki cywilnej. Kopie umów, o których mowa wyżej należy potwierdzić za zgodność z oryginałem. 3.Zawarcie umowy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 Ustawy, po wniesieniu przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a nie później niż przed upływem terminu związania ofertą z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2. 4.W przypadku, gdy osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań (podpisania umowy) w imieniu Wykonawcy są ograniczone przepisami prawa, wówczas przed podpisaniem umowy wykonawca winien przedstawić odpowiedni dokument upoważniający te osoby do zaciągania zobowiązań na kwotę co najmniej równą cenie ofertowej. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto. 2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w formie weksli oraz ustanowienia zastawu rejestrowego i ustanowienia zastawu na papierach emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego. 3.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej podany rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Katowicach prowadzony przez PKO Bank Polski SA numer rachunku 11 1020 2313 0000 3202 0514 9713, najpóźniej w dacie zawarcia umowy. 4.W trakcie realizacji zamówienia i w okresie rękojmi forma wniesionego zabezpieczenia może zostać na wniosek Wykonawcy zmieniona w ramach form akceptowanych przez Zamawiającego (pieniądze, poręczenia bankowe, gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), z zachowaniem jego ciągłości i wysokości. Zmiana formy zabezpieczenia nie stanowi zmiany umowy. 5.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie przechowywane zgodnie z art. 148 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie zwrócone Wykonawcy w częściach i terminach jn: - 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, - 30% zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 7.W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust. 1 pkt. 2,3,4,5 Wykonawca przed złożeniem oryginału dokumentu zabezpieczenia winien przedłożyć draft dokumentu w celu zapoznania i wstępnej akceptacji jego treści. Zaakceptowany przez Zamawiającego dokument jest podstawą do udzielenia zamówienia. 8.Dokument zabezpieczenia należy złożyć w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji Katowice w depozycie w Dziale Technicznym pokój numer 20. Dokument zabezpieczenia powinien spełniać nw. wymagania: a)Gwarancja/poręczenie winien zabezpieczać roszczenia beneficjenta wobec zobowiązanego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań zgodnie z umową zawartą pomiędzy beneficjentem a zobowiązanym, roszczeń z tytułu nieusunięcia lub nienależytego usunięcia wad w okresie rękojmi. b)Gwarancja/poręczenie - musi być bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Beneficjenta, c)Kwota zabezpieczenia winna być należna z jednego lub kilku tytułów określonych w lit. a) powyżej i płatna do 21 dni, licząc od dnia doręczenia żądania, d)Okres ważności gwarancji musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. Wzór umowy, okres gwarancji jakości i rękojmi za wady: 1.Wzór umowy określony został w załączniku do SIWZ. 2.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne wykonawcy przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby zamawiającego. 3.Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokościach określonych we wzorze umowy. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5.Suma wartości wynagrodzenia podwykonawcy nie może przekroczyć wartości umowy z Wykonawcą. 6.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca w formularzu ofertowym określi okres udzielanej gwarancji. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości. Zamawiający nie przeprowadzi aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. Wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu ponosi wykonawca. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Uwaga! Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku vat.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.