eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont terenu Wzgórza Słowiańskiego we Wrocławiu - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Wrocław: Remont terenu Wzgórza Słowiańskiego we Wrocławiu - Etap I
Numer ogłoszenia: 295534 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243834 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont terenu Wzgórza Słowiańskiego we Wrocławiu - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest realizacja I Etapu inwestycji dotyczącej Remontu terenu Wzgórza Słowiańskiego, który będzie realizowany w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych obejmujących głównie południowo-wschodnią część Wzgórza Słowiańskiego w tym: prace remontowe nawierzchni ścieżek oraz obrzeży i schodów nr 2, budowę ścieżek i schodów nr 3, dostawę koszy na śmieci, wykonanie murku z siedziskiem nr 3 oraz siedzisk drewnianych i prace w zieleni. Część II: pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanej części I zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia w części I obejmuje w szczególności: a)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie odpadów, gruzu, b)tyczenie układu przestrzennego, c)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d)remont istniejącej ścieżki poprzez wymianę 10cm wierzchniej warstwy - grysowej granitowej, e)wykonanie ścieżek grysowych w obrzeżach betonowych, f)remont schodów terenowych nr 2. Stopnice i spoczniki schodów wykonane z płyt betonowych w kolorze czarnym z obrzeżami betonowymi w kolorze czarnym, g)budowa schodów terenowych nr 3 wraz z montażem stalowej balustrady, ocynkowanej i malowanej proszkowo. Stopnice i spoczniki schodów wykonane z płyt betonowych w kolorze czarnym z obrzeżami betonowymi w kolorze czarnym, h)dostawa i montaż koryt odwadniających betonowych prostych i korytek odwadniających z kratką oraz wykonanie studni chłonnych nr 2, nr 6 i nr 12, i)wykonanie siedziska (murku) nr 3 z elementów prefabrykowanych, z betonu architektonicznego, o wysokości 40cm, posadowionego na fundamencie betonowym. Wierzchnia część murku, na trwale z nim związana, tworzy siedzisko wykonane z poliuretanu - granulatu EPDM barwionego w masie o grubości 4cm, j)wykonanie ławek z bali z okorowanego drewna modrzewiowego malowanego w kolorze pomarańczowym, posadowione na czterech stopach wykonanych z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo farbą strukturalną, przymocowanych do stopy fundamentowej, k)dostawa i montaż 75 l , stalowych, ocynkowanych i malowanych koszy na śmieci, l)wykonanie prac w zieleni: - wycinka krzewów i pielęgnacja drzewa oraz usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, - przesadzenie trzech drzew poniżej 10 lat na fragment tego wzgórza, który nie jest objęty inwestycją, - przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz na zorganizowane wysypisko odpadów, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, a następnie agrowłókniną, - sadzenie drzew, krzewów, traw rabatowych wraz z dostawą materiału roślinnego, - rozścielenie kory ogrodniczej, - dostawa i montaż obrzeży trawnikowych z tworzywa (Ecoboard), 3)Przedmiot zamówienia w części II obejmuje: pielęgnację zieleni w okresie 1 roku od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. a)dla trawników: - ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, - nawożenie trawników, - renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b)dla drzew i krzewów: - cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, - cięcia pielęgnacyjne traw ozdobnych, - zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), - dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego, c)w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: - ochronę przed szkodnikami i chorobami, - bieżące odchwaszczanie, - nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), - utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy), - bieżące wywożenie urobku (biomasy). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z Remont terenu Wzgórza Słowiańskiego we Wrocławiu - Etap I, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Joannę Styrylską i Tomasza Bonieckiego działającymi jako spółka cywilna pod nazwą ISBA Grupa Projektowa s.c z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Artura Grottgera 16A, zwanymi dalej: projektantem obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oferowanych urządzeń, tj. kosza na śmieci, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tego urządzenia. 6.Nie dołączenie do oferty ww. kart katalogowych, traktowane będzie przez Zamawiającego jak przyjęcie materiałów i produktów zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. 7.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 z późn. zm). 8.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 9.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)opracowanie dokumentacji projektowej instalacji nawodnienia wraz z wszelkimi niezbędnymi pozwoleniami i decyzjami, 4)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 5)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6)wykonanie zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 7)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 8)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 9)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 10)zapewnienie na własny koszt materiału roślinnego, 11)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 12)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 13)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 14)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 15)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 16)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 17)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 18)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 19)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 20)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 21)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 22)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 23)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 24)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 25)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 26)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 27)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, 28)opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 29)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 30)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -oryginał dziennika budowy, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, -oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także zajętego pasa drogowego, po zakończeniu robót budowlanych, -protokoły badań i sprawdzeń. 10.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 11.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 12. Termin wykonania zamówienia CZĘŚĆ I - wykonanie robót budowlanych: od dnia podpisania umowy do 11.12.2015r., CZĘŚĆ II - pielęgnacja zieleni w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo AKWAPLANTA Sp. z o. o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409773,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 439770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 883825,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.