eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie terenu zieleńca przy pl. Westerplatte we Wrocławiu - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Wrocław: Zagospodarowanie terenu zieleńca przy pl. Westerplatte we Wrocławiu - Etap II
Numer ogłoszenia: 295408 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245368 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zieleńca przy pl. Westerplatte we Wrocławiu - Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleńca przy pl. Westerplatte we Wrocławiu, które będzie realizowane w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych, w tym: remont i przebudowa istniejących ciągów komunikacyjnych, ukształtowanie terenu i stworzenie strefy z placem zabaw (budowa placu zabaw dla dzieci od 3-14 lat) oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej - poliuretanowej, budowa oświetlenia terenu wraz z punktem poboru energii do zasilania imprez plenerowych, montaż elementów małej architektury - koszy na śmieci, stojaków na rowery, ławek typu parkowego, wycinka drzew stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi,pielęgnacja istniejącego drzewostanu (cięcia sanitarne i prześwietlające), nasadzenie drzew i krzewów oraz założenie trawników. Część II: pielęgnacja drzew i krzewów oraz trawników w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia części I obejmuje w szczególności: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, b)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie obrzeży), wykonanie prac ziemnych: korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wywiezienie odpadów, gruzu, c)wykonanie nawierzchni z mieszanek piaszczysto-gliniastych/nawierzchni żwirowej utwardzonej, d)wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, e)wykonanie poszerzeń z kostki betonowej trapezowej przy istniejącej nawierzchni i w miejscu przedeptów i ostrych skrzyżowań, f)wykonanie nawierzchni bezpiecznej (poliuretanowej) w dwóch kolorach (główny materiał budulcowy: granulat EPDM, granulat SBR), g)wykonanie obrzeży betonowych lub obrzeży z kostki kamiennej, h)zakup, dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw wraz z wykonaniem fundamentów: linowego urządzenia zabawowego, huśtawki bocianie gniazdo, zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią, zabawki na sprężynie (koniczyna), i)zakup, dostawa i montaż innych elementów małej architektury tj. tablicy regulaminowej na plac zabaw, koszy na śmieci, ławek typu parkowych, stojaków na rowery, j)wykonanie zasilania rozdzielnicy oraz oświetlenia terenu, w tym: - ręczne rozebranie nawierzchni chodników, - kopanie rowów dla kabli, zasypanie rowów dla kabli, - wysypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, - ułożenie rur osłonowych oraz kabli, - wciąganie kabla, - układanie bednarki w rowach kablowych, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z fundamentem, tabliczką i oprzewodowaniem wewnętrznym słupa, - podłączenie kabli do tabliczek bezpiecznikowych słupów, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED na słupach, - montaż studni rozdzielczej z gniazdami zasilającymi dla imprez plenerowych, - montaż szafki oświetleniowo-rozdzielczej SOP wraz z wprowadzeniem i podłączeniem kabli, - naprawa/ odtworzenie - po wykonaniu zasilania rozdzielnicy oraz oświetlenia terenu, - badania, pomiary linii kablowej nn i instalacji skuteczności zerowania słupów i instalacji uziemiającej, k)wykonanie prac w zieleni, w tym: - zabezpieczenie drzew na okres wykonania robót ziemnych, - sadzenie drzew, krzewów, - zakup i montaż palików drewnianych do mocowania posadzonych drzew, (paliki powinny był połączone w górnej części sztywno drewnianymi poprzeczkami, mocowanie taśmą elastyczną do drzew w ciemnym kolorze), - rozścielenie kory mielonej (grubość warstwy 5 cm), - mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi ze starą darnią, - dostawa ziemi urodzajnej, - rozścielenie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników na terenie płaskim, siew z nawożeniem, - wycinka drzew i krzewów stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi, - wymiana występujących w terenie uschniętych krzewów na zdrowe, - wykopanie drzew starszych wymagających uprzedniego zabezpieczenia agrotechnicznego przy bryle korzeniowej w celu przesadzenia na terenie inwestycji, - wywiezienie dłużyc, karpin oraz gałęzi na zorganizowane wysypisko odpadów, - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu wraz z wywozem na zorganizowane wysypisko odpadów, - prace pielęgnacyjne przy drzewach obejmujące: odmłodzenie starszych drzew, w tym: usuwanie posuszu, cięcia korekcyjne i formujące oraz oczyszczenie terenu z pozostałości po odmłodzeniu drzew i zabiegach pielęgnacyjnych, wywóz dłużyc i gałęzi. 3)Przedmiot zamówienia w części II obejmuje: pielęgnację drzew i krzewów oraz trawników w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. a)dla trawników: - ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, - nawożenie trawników, - renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b)dla drzew i krzewów: - cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, - przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), w trzech płaszczyznach, - zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), - dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego, c)w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: - ochronę przed szkodnikami i chorobami, - bieżące odchwaszczanie, - nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), - utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy), - bieżące wywożenie urobku (biomasy). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu zieleńca przy pl. Westerplatte we Wrocławiu - Etap II, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Tetyanę Novosad prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą: TETYANA NOVOSAD ZIELONY OGRÓD z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Przyjaźni 65 lok. 2, 53-030 Wrocław, zwaną dalej projektantem obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń tj. linowego urządzenia zabawowego, huśtawki bocianie gniazdo, zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią, zabawki na sprężynie (koniczyna) oraz karty katalogowe tablicy regulaminowej placu zabaw, koszy na śmieci, ławek parkowych, stojaków na rowery, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Nie dołączenie do oferty ww. kart katalogowych oraz certyfikatów, traktowane będzie przez Zamawiającego jak przyjęcie materiałów i produktów zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. 7.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 z późn. zm). 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 9.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych (Decyzja Prezydenta Wrocławia nr 4682/2015 z dnia 02.09.2015 r.), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 4)odkupienie od Zamawiającego drewna pozyskanego w ramach realizacji inwestycji, po cenach zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji (sklasyfikowanego zgodnie z Polską Normą surowiec drzewny, drewno średniowymiarowe PN-91/D-95018). 5)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6)wykonanie zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 7)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 8)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 9)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 10)zapewnienie na własny koszt materiału roślinnego, 11)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 12)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 13)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 14)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 15)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 16)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 17)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 18)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 19)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 20)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 21)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 22)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 23)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 24)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 25)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót, 26)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 27)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, 28)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 29)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - oryginał dziennika budowy, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, po zakończeniu robót budowlanych, - protokoły badań i sprawdzeń. 10.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 11.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 12. Termin wykonania zamówienia CZĘŚĆ I - wykonanie robót budowlanych: do dnia 15.12.2015r. CZĘŚĆ II - pielęgnacja zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARK-M POLAND Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 790340,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 756182,84

  • Oferta z najniższą ceną: 756182,84 / Oferta z najwyższą ceną: 756182,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.