eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul Czwartaków 6.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29503 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Płock: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul Czwartaków 6.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 12069 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 366071611, ul. Plac Celebry Papieskiej  1, 09-400   Płock, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 367 26 86, faks 24 367 26 96, e-mail biuro@mosirplock.pl, biuro@mosirplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosirplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ogranczoną odpowiedzialnością

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul Czwartaków 6.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymania czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul. Czwartaków 6. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m kw. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty. Gruntowne sprzątanie Pływalni możliwe jest wyłącznie w godzinach nocnych 22:00 - 6:00 System sprzątania: we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty - bieżący serwis w godzinach otwarcia pływalni (obsada - jednocześnie min. 2 osoby), gruntowne sprzątanie w godz. 22:00 - 6:00 (obsada - min. 4 osoby) plus osoba nadzorująca. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres obowiązywania umowy, zatrudniać do pracy na Pływalni i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, taką liczbę osób, która zapewni spełnienie określonych wyżej ustaleń (co najmniej 11 osób). Dla osób tych Wykonawca określi, na piśmie, szczegółowe zakresy odpowiedzialności oraz rodzaje i zakresy wykonywanych prac, które przedstawi do wglądu Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych umową za pomocą własnych urządzeń mechanicznych i sprzętu ręcznego z zastosowaniem własnych środków czystości i higieny dostosowanych do charakteru i specyfiki obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie zasady i technologie sprzątania zapewniające zachowanie właściwego stanu sanitarnego obiektu. Zamawiający dopuszcza do wykonywania sprzęt mechaniczny szczegółowo opisany w Dziale II SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Zabrania się używania na hali basenowej wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących typu Karcher lub podobnych, które rozpryskują wodę. Przy doborze środków czystości Wykonawca stosować będzie wytyczne wskazane w zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, pn.: Tabela odporności chemicznej fugi tytanowej SoproDur HF. Środki chemiczne używane na hali basenowej i niecek basenowych nie mogą zawierać w swoim składzie fosforanów. Środki biobójcze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Środki biobójcze powinny posiadać karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca opracuje Plan Higieny Obiektu, zawierający: wykaz środków czystości i higieny, które będą używane do utrzymania czystości obiektu wraz z kartami charakterystyki, wykaz urządzeń mechanicznych i pozostałego sprzętu, w tym ręcznego, przeznaczonego do sprzątania, szczegółową procedurę sprzątania obiektu obejmującą: opis poszczególnych pomieszczeń, rodzaj powierzchni, częstotliwość sprzątania, sposób wykonania prac, rodzaj środków czystości i przekaże go kierownikowi Pływalni w ciągu 10 dni od podpisania umowy do zaakceptowania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały nadzór kierowniczy nad pracami zespołu sprzątającego. Zamawiający wymaga, aby osoba sprawująca ten nadzór, posiadała pełnomocnictwo do podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy w sytuacjach tego wymagających. Wykonawca ma obowiązek wskazać kontakt telefoniczny i e-mailowy do osoby pełniącej nadzór kierowniczy nad zespołem sprzątającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Dziale II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT92100
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HORUS Krzysztof Olczyk,  ,  ul. Padlewskiego 4/9,  09-402,  Płock,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109593
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109593
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28041,70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.