eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych w Ostrowcu Świętokrzyskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Ostrowiec Świętokrzyski: Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 294848 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, faks 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 udziałów Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych w Ostrowcu Świętokrzyskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu odcinków przykanalików sanitarnych w pasach drogowych dróg gminnych, prywatnych z włączeniem do istniejących pasach drogowych kanałów sanitarnych Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 44 przyłączy kanalizacyjnych o średnicy DN160 i DN200 podzielonych na dwa zadania cząstkowe. Zadanie nr 1. Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych, w obrębie ulic Niecałej, Bałtowskiej, Zbożowej wraz z przebudową wodociągu dn 100 w ulicy Niecałej na terenie Ostrowca Św. Przewiduje się wykonanie 22 szt. przykanalików w tym w pasach drogowych 642,85 m z tego PVC dn160 - 53,2m , PVC dn200 - 589,65 m W ramach zadania należy wykonać studzienki rewizyjne: - betonowe DN 1000mm z włazem typ D - 8 sztuk - z tworzywa PP/PCV DN 630 z włazem typ D 16 - sztuk W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących odcinków przykanalików ul. Bałtowska (nr 237a, 197, 199, 239a, 233, 359b, 229a, 229 2, 229 1 ) - budowa 9 odcinków przykanalików: o 160 mm o łącznej długości 24,1 m oraz o 200 mm o łącznej długości 293,6 m, ul. Niecała (nr 1, 4, 3, 5a, 8a, 9, 10 , 11, 12, 13a, 14) - budowa 11 odcinków przykanalików , o 160 mm o długości 18,9 m, oraz o 200 o długości 229,85 m ul. Zbożowa (nr 14b, 14c) - budowa 2 odcinków przykanalików ,o 160mm o długości 10,2 m , oraz o 200 o długości 66,20 m Przykanaliki wykonać z rur kanalizacyjnych litych PVC dn 160x4,7 SN8, PVCdn200x5,9 SN8 łączonych na uszczelki gumowe. Rurociągi ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości warstwy 15cm, a następnie obsypać piaskiem (i zagęścić) do wysokości 15 cm ponad wierzch rury. Przykanalik zakończyć korkiem na granicy nieruchomości która będzie podłączana do kanalizacji sanitarnej Na załamaniach trasy przykanalików należy wybudować studzienki rewizyjne. Nawierzchnię pasa drogowego ul. Zbożowej oraz Bałtowskiej należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego. W zakresie robot na ul. Niecałej należy skoordynować z dokumentacją i przebudową wodociągu rozdzielczego . Roboty odtworzeniowe w ulicy Niecałej należy wykonać zgodnie z decyzją wydana przez zarządcę drogi, tj. odtworzenie przy użyciu kostki brukowej w kolorze szarym np. Behaton, grubości 8cm,na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm ,z okrawężnikowaniem z krawężników najazdowych. Podbudowa z kruszywa o grubości warstwy 20cm. na Dotychczasową nawierzchnie z trylinki należy rozebrać i przewieść do Wydziału Eksploatacji ulica Długa 14. W celu wykonania przykanalików w ulicy Niecałej należy wykonać przebudowę istniejącego wodociągu żeliwnego na wodociąg z rur PE 100 SDR 17 PN 10 . Łączna długość przebudowywanego wodociągu wynosi 232metrów. Do przebudowywanego wodociągu należy za pomocą typowych nawiertów NWZ 100/2 dokonać przełączeń 17 sztuk istniejących przyłączy wody. Istniejące przyłącza wody w pasie drogowym ulicy Niecałej też podlegają wymianie. Uzbrojenie wodociągu stanowić będą 2 hydranty ppoż dn 80mm wraz z zasuwami oraz zasuwa na włączeniu dn 100 z miękkim doszczelnieniem klina . Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 1 wg załącznika nr 14 Przebudowa wodociągu w ulicy Niecałej odbywać się będzie na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB-6740.982014.MD.z dnia 14.04.2014 roku. Budowa przykanalików odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia robót , zgodnie z art. 29a ust. 1,2 Ustawy-Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm. Zadanie nr 2. Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych, w ulicy Akacjowej, Miodowej, Rozleglej, Jarzębinowej, Opatowskiej, Podgórze, Sikorskiego w Ostrowcu Św. Przewiduje się 22 przykanaliki o w tym pasach drogowych 624,25 m z tego PVCdn160 - 86,45m , PVCdn200 - 537,80 m W ramach tego zadania należy wykonać 18 sztuk studzienek kanalizacyjnych, w tym: 8 sztuk z tworzywa sztucznego o średnicy o 630 mm z włazem typ D 1 sztuka z tworzywa sztucznego o średnicy o 425 mm z włazem typ D 9 sztuk studzienek wykonanych z betonu klasy C30/37 o średnicy o 1000 mm z włazem typ D Budowa odcinków przykanalików w ramach robót dodatkowych obejmuje wykonanie : ul. Jarzębinowa (nr 10,12,14,16) - 4 odcinków przykanalików: o 160 mm o łącznej długości 7,5m, o 200 mm o łącznej długości 137,3m ul. Akacjowa (nr 17, 19a, 19, 21) - 4 odcinków przykanalików: o 160 mm o łącznej długości 16,90 m, o 200 mm o łącznej długości 164,65m ul. Akacjowa (nr 55, 57, 57a) - budowa 3 odcinków przykanalików: o 160 mm o długości 8,9 m, o 200 mm o łącznej długości 72,3m ul. Rozległa (nr 23g) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 2,00 m, o 200 mm o łącznej długości 86,20m (odcinek od ulicy Gajowej o długości 44,6 m z dwoma studzienikami rewizyjnymi Zamawijaacy wykonuje we własnym zakresie ul. Miodowa (nr 14,18) - budowa 2 odcinków przykanalików: o 160 mm o długości 1,85 m, o 200 mm o łącznej długości 58,4m (13 metrów przykanalika DN200 i studzienke rewizyjna DN1000na kanale w ulicy Miodowej - wykonał Zamawiający we własnym zakresie) ul. Zygmuntówka (nr 49) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o łącznej długości 6,5m ul. Sikorskiego (nr 67) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 13,9m ul. Boczna (nr 5) budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości o 6 m,0 ul. Opatowska (nr 37) budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 4,3 m ul. Gierymskiego (nr 44) budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 6,9 m ul. Podgórze (nr 23 , 31) budowa 2 odcinków przykanalików : o 160 mm o długości 6,0m, o 200 mm o długości 8,3 m ul. Furmańska (nr 16) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160mm o długości 5,70 m Rurociągi ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości warstwy 15cm, a następnie obsypać piaskiem (i zagęścić) do wysokości 15 cm ponad wierzch rury. Pprzykanaliki zakończyć korkiem na granicy nieruchomości która będzie podłączana do kanalizacji sanitarnej Na załamaniach trasy przykanalików należy wybudować studzienki rewizyjne. Nawierzchnię w pasach drogowych należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zarządcę drogi. Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 2 wg załącznika nr 15 Budowa przykanalików odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia robót , zgodnie z art. 29a ust. 1,2 Ustawy-Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm. Projektowane kaskady z kształtek PCV przy studniach betonowych winny być obetonowane, kaskady z kształtek PCV przy studniach z tworzyw sztucznych nie wymagają betonowania. Zabezpieczenie rurociągu przed zamarzaniem- żużlem paleniskowym+ papa asfaltowa w przypadku gdy zagłębienie przykanalików będzie niewystarczające. Realizacja przykanalików winna być prowadzona w następujący sposób: - do 30 grudnia 2014 roku należy zrealizować 50% zakresu rzeczowego dla każdego zadania, - do 15 kwietnia 2015 roku należy zrealizować pozostałe 50% zakresu rzeczowego. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej, zapoznać się z terenem budowy i jego otoczeniem, jak również uzyskać niezbędne informacje dotyczące: ukształtowania i stanu istniejącego terenu budowy, uzbrojenia terenu w urządzenia podziemne i nadziemne, warunków hydrogeologicznych, możliwości urządzenia zaplecza technicznego we własnym zakresie i na własny koszt możliwości zasilania w energię elektryczną, wodę, itp. stanu dróg dojazdowych, innych danych potrzebnych dla sporządzenia oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zapisami zawartymi w niniejszych warunkach. Roboty budowlano-montażowe muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać przepisy, m.in.: Ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623),Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43. poz. 430). Wykonawca będzie posiadał stosowne zezwolenia na gospodarowanie odpadami powstałymi w trakcie realizacji zamówienia. Jako wytwórca odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t.j. Dz. U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 ze zmianami) jest zobowiązany do zagospodarowania lub unieszkodliwiania odpadów we własnym zakresie, zgodnie z ich rodzajem - na własny koszt. Wykonawca wykona prace zabezpieczające obiekt, wywiezie materiał rozbiórkowy, wszystkie urządzenia, resztki materiałów, gruz i śmieci. Na Wykonawcy ciążą wszelkie obowiązki wynikające z cytowanej ustawy. Koszty wywozu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową i dokumentacją projektową oraz poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego. W czasie prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojścia i dojazdy do wszystkich budynków sąsiadujących z terenem budowy. Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem istniejące uzbrojenie terenu zgodnie z projektem i obowiązującymi normami. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy o odpadach i na żądanie Zamawiającego winien przedstawić dowody zagospodarowania odpadów zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wszelkich badań wymaganych przepisami lub poleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. Następstwa jakichkolwiek błędów spowodowanych przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczeniu robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Sprawdzenie wytyczenia robót lub wyznaczenia wysokości przez Inspektora Nadzoru nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. Wszelkie szkody i roszczenia osób trzecich powstałe w trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest naprawić i zaspokoić. Po wykonaniu robót należy doprowadzić teren budowy do właściwego stanu (pierwotnego lub zgodnego z projektem). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, warunkami technicznymi realizacji zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami i przepisami obowiązującymi w Polsce. Wykonawca winien przekazać przedstawicielowi Zamawiającego atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu na materiały stosowane do budowy przed ich wbudowaniem. W przypadku braku w/w dokumentów nastąpi wstrzymanie prac budowlanych z winy Wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane w budowie winny być w gatunku I. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić: koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. dla Inwestora, w tym koszt opracowania powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne. Koszt inwentaryzacji powinien stanowić odrębną wyszczególnioną pozycję w kosztorysie ofertowym dla każdego przykanalika koszt odpowiednich ubezpieczeń robót, materiałów, sprzętu i innego mienia związanego z przeprowadzeniem robót oraz gwarancji, koszt przygotowania oraz likwidacji zaplecza budowy oraz oznakowania robót i placu budowy, koszty oznakowania terenu budowy oraz oznakowania robót, koszt odwodnienia wykopów, w przypadku występowania kolizji z istniejącymi mediami - koszt ich przebudowy, koszty wywozu, zagospodarowania materiałów rozbiórkowych, resztek materiałów, gruzu, śmieci itp. oraz ich utylizacji zgodnie z ich rodzajem, koszty przygotowania, dostarczenia i wbudowania materiałów, koszty przywrócenia terenów przyległych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, koszt wszelkich badań, prób, pomiarów itp., niezbędnych do odbiorów przejściowych i odbioru końcowego robót, koszt zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszt umieszczenia kanalizacji sanitarnej i urządzeń kanalizacyjnych w pasie drogowym, wszystkie podatki, opłaty itp., inne koszty uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zakresu robót. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i zapisów zawartych w niniejszych warunkach. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Pozostałe informacje 1) Zamawiający dopuszcza składania Ofert częściowych. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określają: 1. Wzór umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 9 do SIWZ 2. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ 3. Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 11 do SIWZ 4. Przedmiary - załącznik nr 12 do SIWZ 5. Kosztorys Ofertowy - załącznik nr 13 do SIWZ 6. Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 1 wg załącznika nr 14 do SIWZ 7. Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 2 wg załącznika nr 15 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p., stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.11.12.40-2, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium; Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 1 : 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych), Zadanie 2 : 5 600 zł (pięć tysięcy sześćset złotych) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (złotych), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust .1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółów. Obowiązkiem Wykonawcy składającego ofertę jest złożenie oświadczenia o spełnieniu tego warunku - załącznik nr 2 do SIWZ,(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie);Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (na każde zadanie) tj. Zadanie 1: w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto), oraz budowy sieci wodociągowej z rur PE zgrzewanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto), Zadanie 2: w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto), Obowiązkiem Wykonawcy jest także wykazać się dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółów. Obowiązkiem Wykonawcy składającego ofertę jest złożenie oświadczenia o spełnieniu tego warunku - załącznik nr 2 do SIWZ,(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie);Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, w tym : - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółów. Obowiązkiem Wykonawcy składającego ofertę jest złożenie oświadczenia o spełnieniu tego warunku - załącznik nr 2 do SIWZ,(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie);Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie 1: w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto), oraz budowy sieci wodociągowej z rur PE zgrzewanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto), Zadanie 2: w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto),;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. kosztorys ofertowy (załącznik nr 7 do SIWZ - zadanie 1), 4.kosztorys ofertowy (załącznik nr 8 do SIWZ - zadanie 2), 5.Kosztorys ofertowy - na wykonanie przebudowy wodociągu w ulicy Niecałej (załącznik nr 7a do SIWZ - zadanie 1),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści umowy mogą następować w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w drodze aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 2. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia określonego w§ 2 terminu umownego wykonania przedmiotu zamówienia, na podstawie wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem, z dwudniowym wyprzedzeniem, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: 1) siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom, 2) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) zaistnienia konieczności wykonania badań specjalistycznych (np. archeologicznych i innych) w ściśle określonym terminie, 4) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonywania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 2 dni od dnia zaistnienia okoliczności nie przedłoży Zamawiającemu wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem. 4. Zamawiający w ciągu 1 dnia od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę zadecyduje, czy i o ile przedłuży termin wykonania przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia poniżej wymienionych zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zakresu przedmiotu umowy i ceny umowy, polegającego na : wyłączeniu określonej części przedmiotu zamówienia, w przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji tej części zamówienia, zmian w dokumentacji projektowej spowodowanej wystąpieniem kolizji - wartość robót wyłączonych z przedmiotu zamówienia nie powinna stanowić więcej niż 10 % wartości ceny ofertowej Wykonawcy, wartość robót wyłączonych z zamówienia szacowana będzie z wykorzystaniem w pierwszej kolejności cen jednostkowych, zawartych w ofercie Wykonawcy, 2) przedmiotu umowy bez zmiany ceny umowy, poprzez zastosowanie rozwiązań zamiennych, które warunkują osiągnięcie podobnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych 3) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze Kluczowych Specjalistów, pod warunkiem, że te osoby będą spełniały wymogi określone w warunkach przetargowych, 4) terminu wykonania przedmiotu zamówienia ,gdy wystąpiły okoliczności wymienione w ust. 2 pkt 1-4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza91 27-400 Ostrowiec Św..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza91 27-400 Ostrowiec Św. Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie przez Wykonawcę, Wybrany w zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu winno być wniesione w PLN. 3) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. O/Ostrowiec Św. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 4) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji i/lub poręczeniu, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu, c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) zobowiązania gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, f) zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, g) określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego. 6) Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą Ofertę spośród pozostałych Ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy. 7) Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 2) Zamawiający zwróci 30% zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie terminu rękojmi za wady. 2.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Informacje ogólne. 1) Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów u.p.z.p., przysługują środki ochrony prawnej przewidziane art. 179 -198 g u.p.z.p. 2) Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 21.1.1 niniejszej SIWZ są: a) odwołanie, b) skarga do sądu. Ponadto zgodnie z art. 181 ust. 1 u.p.z.p., Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 u.p.z.p. 3) Środki ochrony prawnej, przysługują: a) Wykonawcom, b) innym podmiotom i organizacjom, o których mowa w art. 179 u.p.z.p., c) Zamawiającemu w postaci skargi do sądu określonej w art. 198 a - 198 g u.p.z.p. Odwołanie. 1) Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie u.p.z.p. 2) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 3) Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4) Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2. u.p.z.p. 5) Szczegółowo kwestie dotyczące odwołania, w tym terminy wnoszenia odwołania uregulowane zostały w art.180-198 u.p.z.p. 3. PRZYNALEŻNOŚĆ DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 u.p.z.p., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - na podstawie wzoru załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ, 2) Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.), zwaną dalej uokik podaje się następujące definicje: a) Grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. b) Przedsiębiorca - rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: - osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, - osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, - osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu art. 4 pkt 4 uokik, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 uokik, - związek przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 pkt 2 uokik - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; c) Przejecie kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: - dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, - uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, - członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), - dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, - prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), - umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych, w obrębie ulic Niecałej, Bałtowskiej, Zbożowej wraz z przebudową wodociągu dn 100 w ulicy Niecałej na terenie Ostrowca Św..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wykonanie 22 szt. przykanalików w tym w pasach drogowych 642,85 m z tego PVC dn160 - 53,2m , PVC dn200 - 589,65 m W ramach zadania należy wykonać studzienki rewizyjne: - betonowe DN 1000mm z włazem typ D - 8 sztuk - z tworzywa PP/PCV DN 630 z włazem typ D 16 - sztuk W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących odcinków przykanalików ul. Bałtowska (nr 237a, 197, 199, 239a, 233, 359b, 229a, 229/2, 229/1 ) - budowa 9 odcinków przykanalików: o 160 mm o łącznej długości 24,1 m oraz o 200 mm o łącznej długości 293,6 m, ul. Niecała (nr 1, 4, 3, 5a, 8a, 9, 10 , 11, 12, 13a, 14) - budowa 11 odcinków przykanalików , o 160 mm o długości 18,9 m, oraz o 200 o długości 229,85 m ul. Zbożowa (nr 14b, 14c) - budowa 2 odcinków przykanalików ,o 160mm o długości 10,2 m , oraz o 200 o długości 66,20 m Przykanaliki wykonać z rur kanalizacyjnych litych PVC dn 160x4,7 SN8, PVCdn200x5,9 SN8 łączonych na uszczelki gumowe. Rurociągi ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości warstwy 15cm, a następnie obsypać piaskiem (i zagęścić) do wysokości 15 cm ponad wierzch rury. Przykanalik zakończyć korkiem na granicy nieruchomości która będzie podłączana do kanalizacji sanitarnej Na załamaniach trasy przykanalików należy wybudować studzienki rewizyjne. Nawierzchnię pasa drogowego ul. Zbożowej oraz Bałtowskiej należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego. W zakresie robot na ul. Niecałej należy skoordynować z dokumentacją i przebudową wodociągu rozdzielczego . Roboty odtworzeniowe w ulicy Niecałej należy wykonać zgodnie z decyzją wydana przez zarządcę drogi, tj. odtworzenie przy użyciu kostki brukowej w kolorze szarym np. Behaton, grubości 8cm,na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm ,z okrawężnikowaniem z krawężników najazdowych. Podbudowa z kruszywa o grubości warstwy 20cm. na Dotychczasową nawierzchnie z trylinki należy rozebrać i przewieść do Wydziału Eksploatacji ulica Długa 14. W celu wykonania przykanalików w ulicy Niecałej należy wykonać przebudowę istniejącego wodociągu żeliwnego na wodociąg z rur PE 100 SDR 17 PN 10 . Łączna długość przebudowywanego wodociągu wynosi 232metrów. Do przebudowywanego wodociągu należy za pomocą typowych nawiertów NWZ 100/2 dokonać przełączeń 17 sztuk istniejących przyłączy wody. Istniejące przyłącza wody w pasie drogowym ulicy Niecałej też podlegają wymianie. Uzbrojenie wodociągu stanowić będą 2 hydranty ppoż dn 80mm wraz z zasuwami oraz zasuwa na włączeniu dn 100 z miękkim doszczelnieniem klina . Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 1 wg załącznika nr 14 Przebudowa wodociągu w ulicy Niecałej odbywać się będzie na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB-6740.982014.MD.z dnia 14.04.2014 roku. Budowa przykanalików odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia robót , zgodnie z art. 29a ust. 1,2 Ustawy-Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00-0, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.11.12.40-2, 45.12.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych, w ulicy Akacjowej, Miodowej, Rozleglej, Jarzębinowej, Opatowskiej, Podgórze, Sikorskiego w Ostrowcu Św..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się 22 przykanaliki o w tym pasach drogowych 624,25 m z tego PVCdn160 - 86,45m , PVCdn200 - 537,80 m W ramach tego zadania należy wykonać 18 sztuk studzienek kanalizacyjnych, w tym: 8 sztuk z tworzywa sztucznego o średnicy o 630 mm z włazem typ D 1 sztuka z tworzywa sztucznego o średnicy o 425 mm z włazem typ D 9 sztuk studzienek wykonanych z betonu klasy C30/37 o średnicy o 1000 mm z włazem typ D Budowa odcinków przykanalików w ramach robót dodatkowych obejmuje wykonanie : ul. Jarzębinowa (nr 10,12,14,16) - 4 odcinków przykanalików: o 160 mm o łącznej długości 7,5m, o 200 mm o łącznej długości 137,3m ul. Akacjowa (nr 17, 19a, 19, 21) - 4 odcinków przykanalików: o 160 mm o łącznej długości 16,90 m, o 200 mm o łącznej długości 164,65m ul. Akacjowa (nr 55, 57, 57a) - budowa 3 odcinków przykanalików: o 160 mm o długości 8,9 m, o 200 mm o łącznej długości 72,3m Rozległa (nr 23g) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 2,00 m, o 200 mm o łącznej długości 86,20m (odcinek od ulicy Gajowej o długości 44,6 m z dwoma studzienikami rewizyjnymi Zamawijaacy wykonuje we własnym zakresie ul. Miodowa (nr 14,18) - budowa 2 odcinków przykanalików: o 160 mm o długości 1,85 m, o 200 mm o łącznej długości 58,4m (13 metrów przykanalika DN200 i studzienke rewizyjna DN1000na kanale w ulicy Miodowej - wykonał Zamawiający we własnym zakresie) ul. Zygmuntówka (nr 49) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o łącznej długości 6,5m ul. Sikorskiego (nr 67) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 13,9m ul. Boczna (nr 5) budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości o 6 m,0 ul. Opatowska (nr 37) budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 4,3 m ul. Gierymskiego (nr 44) budowa 1 odcinka przykanalika o 160 mm o długości 6,9 m ul. Podgórze (nr 23 , 31) budowa 2 odcinków przykanalików : o 160 mm o długości 6,0m, o 200 mm o długości 8,3 m ul. Furmańska (nr 16) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160mm o długości 5,70 m Rurociągi ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości warstwy 15cm, a następnie obsypać piaskiem (i zagęścić) do wysokości 15 cm ponad wierzch rury. Pprzykanaliki zakończyć korkiem na granicy nieruchomości która będzie podłączana do kanalizacji sanitarnej Na załamaniach trasy przykanalików należy wybudować studzienki rewizyjne. Nawierzchnię w pasach drogowych należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zarządcę drogi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.11.12.40-2, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.