Og³oszenie nr 29460 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Gdynia: Termomodernizacja budynku Stacji Badawczej MIR-PIB po³o¿onego w ¦winouj¶ciu przy Placu S³owiañskim 11
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Pañstwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny
14473300000, ul.
ul. Ko³³±taja
1,
81332
Gdynia, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
58 7356100, 7356105, 7356108, e-mail
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl, faks
587 356 110.
Adres strony internetowej (URL): www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowy Intytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.mir.gdynia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.mir.gdynia.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pismnej
Adres:
MIR PIB Ul. Ko³³±taja 1, 81-332 Gdynia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Stacji Badawczej MIR-PIB po³o¿onego w ¦winouj¶ciu przy Placu S³owiañskim 11
Numer referencyjny: PN/09/FZP/FGB/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w ¦winouj¶ciu ul. Plac S³owiañski 11 w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Stacji Badawczej MIR-PIB po³o¿onego w ¦winouj¶ciu przy Placu S³owiañskim 11" , zgodnie z Projektem Budowlanym opracowanym przez Biuro Projektów ABC ze ¦winouj¶cia i uzgodnieniem wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ze Szczecina. Zadanie bêdzie dofinansowane ze ¶rodków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020. Przedmiotowy budynek jest posadowiony po obrysie dzia³ki nr 692, w zwartej zabudowie, u zbiegu ul. Armii Krajowej i Placu S³owiañskiego. Jest to budynek podpiwniczony, o czterech kondygnacjach nadziemnych z poddaszem czê¶ciowo u¿ytkowym. Budynek u¿ytkowany jest jako biurowiec z funkcj± us³ugow± w poziomie parteru (placówka Banku ING). Budynek po³o¿ony jest na terenie dzielnicy ¦ródmie¶cie, której uk³ad urbanistyczny wraz z historyczn± zabudow± i zieleni±, jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A1177. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie robót rozbiórkowych/demonta¿owych, 2)Wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, 3)Docieplenie elewacji budynku, 4)Wymianê instalacji odgromowej, 5)Docieplenie dachu budynku, 6)Wykonanie robót towarzysz±cych, oraz wykonanie nastêpuj±cych opracowañ i czynno¶ci: 7)Opracowanie projektu organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia z w³a¶ciwymi s³u¿bami miejskimi (In¿ynier Miasta) oraz wniesienie op³aty za zajêcie pasa drogowego/chodnika, 8)Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna
Dodatkowe kody CPV:45421130-4, 45261410-1
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca potwierdzi posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci finansowej w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci co najmniej 300.000,00 z³;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1)w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a)wykona³ co najmniej jedna (1) robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynku zlokalizowanego na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, objêtym nadzorem konserwatora zabytków o warto¶ci przynajmniej 400 000,00 z³ brutto;
2)dysponuje osobami, które zostan± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia w szczególno¶ci:
a)osoba proponowana do pe³nienia funkcji: Kierownika Budowy
wymagana liczna osób: 1
kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej
do¶wiadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnieñ): co najmniej 3-letnie w nadzorowaniu robót ww. specjalno¶ci
b)1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych i do¶wiadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnieñ): co najmniej 3-letnie w nadzorowaniu robót ww. specjalno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wymaganym uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 2)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w odniesieniu do podmiotów, na których zasobach wykonawca polega.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1)informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa powy¿ej zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp;
2)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wskazanym w rozdziale VII w ust. 1.3 pkt 1), wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
3)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi i kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie wskazanym w rozdziale VII w ust.1.3 pkt 2), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1)wykaz proponowanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz podstawowych materia³ów termoizolacyjnych zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wype³niony formularz oferta o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ pe³nomocnictwo Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 1.5.Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: a)w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniu stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ dotycz±ce tych podmiotów; b)w celu wykazania spe³nienia warunków, o których mowa w pkt 1.5 w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± zobowi±zania (w formie orygina³u) o tre¶ci, z którego bêdzie wynikaæ: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - oraz czy inne podmioty, na zdolno¶ci, których wykonawca powo³uje siê w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuj± us³ugi których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania obowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 13 000,00 z³.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 85 |
Termin realizacji robót budowlanych | 10 |
Termin gwarancji | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy, maj±c na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany terminu zakoñczenia robót ustalonego w § 2 ust.1 umowy, w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z: a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci bêd±cych nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) konieczno¶ci oczekiwania na wprowadzone przez projektanta korekt i u¶ci¶leñ w rozwi±zaniach projektowych c) ujawnienia siê w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku, d) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód prawnych, formalnych technologicznych, w szczególno¶ci potrzeba uzyskania dodatkowych niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania decyzji lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, e) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania czê¶ci robót, f) dzia³ania si³y wy¿szej, g) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci . W okoliczno¶ciach wy¿ej wymienionych Strony ustalaj± nowe terminy umowne, z tym ¿e wielko¶æ zmian musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± spowodowa³a. Wyd³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nak³ada na Wykonawcê obowi±zek przed³u¿enia terminu wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i jego wymaganej wysoko¶ci. 2) zakresu i warto¶ci umowy: Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i warto¶ci umowy mog± byæ roboty zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest mo¿liwe je¶li: a) jest korzystne dla zamawiaj±cego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b) sta³o siê konieczne na skutek ujawnienia siê przeszkód w budynku, lub b³êdów w dokumentacji projektowej, których nie mo¿na by³o ujawniæ na etapie prowadzenia postêpowania przetargowego, c) pozwol± osi±gn±æ lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe, estetyczne od przyjêtych w dokumentacji projektowej, d) dotycz± zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiaj±cemu i niedostêpnych w momencie zawarcia umowy, Realizacja robót zamiennych w stosunku do okre¶lonych w umowie, musi byæ wywo³ana czynnikami obiektywnymi zwi±zanymi z t± realizacj± tj. niezale¿nymi od Wykonawcy, zwi±zanymi z konieczno¶ci± wprowadzenia zmian warunkuj±cych realizacjê prac zgodnie z wiedz± budowlan±, nie powoduj±cymi rozszerzenia przedmiotu zamówienia okre¶lonego w dokumentacji projektowej ani wynagrodzenia wykonawcy. Wprowadzenie robót zaniechanych jest mo¿liwe je¶li: a) s± one nastêpstwem zleconych robót zamiennych, b) konieczno¶æ rezygnacji z tych robót jest niezbêdna dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, Warto¶æ robót zaniechanych zostanie ustalona na podstawie cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 3) Podwykonawstwa: a) zmiany osoby podwykonawcy, b) rezygnacji z powykonywania robót, c) zmiany zakresu powykonywanych robót. d) zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e zmianê zakresu podwykonywanych robót. 4) zmiany w sk³adzie osób uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia: a) Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±c± now± osobê. b) w przypadku zmiany osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, musi posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie, jakie posiadaj± osoby wskazane w ofercie, spe³niaæ wymagania okre¶lone w siwz oraz postanowieniach umowy, c) Wykonawca musi z w³asnej inicjatywy zaproponowaæ zastêpstwo w przypadku ¶mierci, choroby lub wypadku lub innej przyczyny wy³±czaj±cej mo¿liwo¶æ pracy któregokolwiek z osób, d) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zmiany, je¿eli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywi±zuje siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy. Zmiana pracownika ¶wiadcz±cego roboty budowlane dokonana zgodnie z zapisami pkt 4 lit. a) nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy; 5) w przypadku, gdy Wykonawcê, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; c) W przypadkach, o których mowa w pkt 5 lit. a) powy¿ej, Zamawiaj±cy nie mo¿e wprowadzaæ kolejnych zmian umowy w celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy. 6) zaistnia³y istotne zmiany okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e wykonanie czê¶ci robot nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 7) je¿eli zmiany nie s± istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, niezale¿nie od ich warto¶ci, innych przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany: a) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Zamawiaj±cy nie dokonuje zastrze¿enia dotycz±cego obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 2.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ¦wiadczenie us³ugi konserwacji i obs³ugi serwisowej urz±dzeñ instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore UMG - powtórne
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzêtu eksploatacyjnego do badañ laboratoryjnych - 2
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudow± i termomodernizacj± budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, przy ul. ¦midowicza 69, 81-127 Gdynia
- zakup us³ugi gastronomicznej oraz hotelowej na zabezpieczenie konferencji Przestêpczo¶æ Teleinformatyczna XXI realizowanej w dniach 26 - 29 maja 2024 r. na terenie Akademii Marynarki Wojennej
- Budowa sieci wodoci±gowej w ul. Pó³nocnej w Gdyni oraz przy³±cza wodoci±gowego do dz. nr 1244, obr. 12.
- Us³ugi stomatologiczne dla ¿o³nierzy JW 4026 oraz podmiotów bêd±cych na jej zaopatrzeniu realizowane w gabinecie Zleceniobiorcy
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji budynku Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Kielcach, przy ul. Prostej 10
- Rozwój infrastruktury spo³ecznej w Gminie Radziemice
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny O¶rodek Kultury w Choczu
- Rozbudowa i przebudowa budynku O¶rodka Zdrowia w Kurzynie
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
- modernizacja kot³owni wraz ze zmian± sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w So¶nicowicach przy ul. Gliwickiej 29
wiêcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.