eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 14 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Częstochowa: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 14 części
Numer ogłoszenia: 294012 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 14 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 14 części 1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU- ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI. Grupa metod mających na celu umożliwienie komunikowania się osobom z niepełnosprawnością słuchu, osobom, które nie posiadają umiejętności mowy lub posiadają ją w stopniu uniemożliwiającym satysfakcjonującą komunikację. Celem zajęć może być: poznanie przez osoby z niepełnosprawnością oraz osoby pełnosprawne różnych metod komunikacji np.: manualne, graficzne, przestrzenno - dotykowe. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica (KLASY IV - VI) część 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego część 7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza (LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) część 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w III Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół im. Dr Władysława Biegańskiego 2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 19 w Zespole Szkół nr 15 część 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica część 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry część 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr  54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) część 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej część 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera część 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry część 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego (GIMNAZJUM) część 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 7 im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) część 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w III Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół im. Dr Władysława Biegańskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części: 1.Części 1, 6, 7 i 13 - ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI, posiadają: a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, b) ukończone kursy doskonalące lub warsztaty lub szkolenia w alternatywnych metod komunikacji; c) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki lub minimum roczne doświadczenie w pracy w klasie integracyjnej lub minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością słuchu lub minimum 45 godzin doświadczenie w prowadzeniu zajęć z arteterapii. 2. Części 2-5, 8-12 oraz 14 - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ, posiadają: a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne/doskonalące lub warsztaty lub szkolenia w zakresie arteterapii; c) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki lub minimum roczne doświadczenie w pracy w klasie integracyjnej lub minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością słuchu lub minimum 45 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu alternatywnych metod komunikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. siwz. I.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) siwz winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. I.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. siwz (lub w punkcie 6.3.2. siwz - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. I.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. I.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. siwz polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). II. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do siwz, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. b) Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. c) Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail:ebonarska@czestochowa.um.gov.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Administracji i Nadzoru, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Otwarcie ofert : 24/09/2014 o godz. 10:00 w pokoju nr 417..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.