Warszawa: Zakup 2 szt. subskrypcji oprogramowania Global Protect Gateway wraz z ATiK do 31 grudnia 2017 r.
Numer ogłoszenia: 293772 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 2 szt. subskrypcji oprogramowania Global Protect Gateway wraz z ATiK do 31 grudnia 2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1.1 Wykonawca: 1) sprzeda, dostarczy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (dalej: Zamawiający) Certyfikat Producenta oraz zainstaluje i uruchomi Oprogramowanie: Global Protect Gateway PAN-PA-5060-GP-HA2 lub równoważne (zgodnie z pkt 1.4) - 2 szt., 2) zapewni Zamawiającemu min. 200 godzin konsultacji w okresie wskazanym w pkt 1.2., - na zasadach określonych we wzorze umowy (dalej: Umowa) stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) oraz ogólnych warunkach Producenta. 1.2 Certyfikat Producenta dla Oprogramowania, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1) obowiązywać będzie od daty wygenerowania Certyfikatu Producenta, przy czym wygenerowanie Certyfikatu Producenta ma nastąpić nie wcześniej niż w dniu podpisania Umowy, do dnia 31.12.2017 r. Poprawne wygenerowanie Certyfikatu Producenta potwierdzone będzie podpisaniem protokołu odbioru, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy. 1.3 Na podstawie Certyfikatu Producenta, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1) Zamawiający uzyska dostęp do Usługi wsparcia, w tym w szczególności do pobierania Oprogramowania oraz jego Aktualizacji poprzez serwisy internetowe Producenta, z uprawnieniem do nieograniczonego w czasie korzystania z Oprogramowania (w tym Aktualizacji), na warunkach, w tym na polach eksploatacji określonych przez Producenta, uprawniających Zamawiającego co najmniej do trwałego lub czasowego zwielokrotniania Oprogramowania w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie jak i zwielokrotniania również w zakresie, w którym jest to niezbędne do wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przystosowania, przechowywania Oprogramowania. 1.4 Oprogramowanie równoważne do Global Protect Gateway PAN-PA-5060-GP-HA2, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1). Zamawiający wymaga instalacji Oprogramowania równoważnego na 2 szt. urządzeń PaloAlto 5060NGF. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego poprzez dostarczenie i instalację na posiadanych urządzeniach (2 szt.) PaloAlto 5060NGF Oprogramowania, które umożliwi weryfikację zawartości stacji roboczej użytkowników korzystających z klienta VPN pod kątem zawartości oprogramowania, certyfikatów bezpieczeństwa, aktualności oprogramowania. Oprogramowanie równoważne musi również umożliwiać zarządzenie dostępem dla urządzeń końcowych tj. komputery PC, laptopy, smartfony czy tablety z konsoli zarządzania Pan OS na posiadanym urządzeniu PaloAlto 5060NGF. 1.5 Konsultacje, o których mowa w pkt 1.1 ppkt 2), będą obejmowały analizy, audyty oraz rekomendacje dot. Oprogramowania i Aktualizacji oraz bieżących projektów informatycznych Zamawiającego wykorzystujących Oprogramowanie, jak również wszelkiego rodzaju prace rekonfiguracyjne oraz pomoc przy pracach technicznych przeprowadzanych przez Zamawiającego. 1.6 Wykonawca zapewni konsultacje w języku polskim, które udzielane będą w biurze Zamawiającego przy ul. Poleczki 33 w Warszawie, z zastrzeżeniem, że takie konsultacje będą trwać min. 2 godziny oraz że Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych konsultacjach w siedzibie Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej dwóch Dni Roboczych. Czasu związanego z dojazdem Wykonawcy do biura Zamawiającego nie wlicza się do limitu godzin, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 2). 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunkach Producenta..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych zero groszy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na sprzedaży, dostawie, instalacji oraz zapewnieniu wsparcia technicznego dla oprogramowania realizującego funkcjonalności VPN o wartości usługi nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Uwaga: Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać tylko te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A - tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A - tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (wg załącznika nr 1 do siwz). 2. Do oferty oprócz dokumentów wskazanych w pkt III.4) należy załączyć: 1) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, 2) dowód wniesienia wadium (oryginał w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, powinno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą), 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do daty wystawienia dokumentu stosuje się postanowienia pkt III.4.3.1 odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - konsultacje (ponad 200 godzin konsultacji, o których mowa w rozdziale I pkt 2.1 ppkt 2) siwz) - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl nr sprawy: DZP-2610-31/2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33
02-822 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33 02-822 Warszawa Parter - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czas trwania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2): 1. Zamawiający wymaga dostarczenia Certyfikatu Producenta i ogólnych warunków Producenta do wskazanego przez Zamawiającego miejsca w Warszawie oraz instalacji i uruchomienia Oprogramowanie, najpóźniej w terminie 15 Dni Roboczych od daty zawarcia Umowy. 2. Certyfikat Producenta dla Oprogramowania, o którym mowa powyżej obowiązywać będzie od daty wygenerowania Certyfikatu Producenta do dnia 31.12.2017 r. 3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu konsultacje, o których mowa w rozdziale I pkt 2.1 ppkt 2) siwz, w okresie wskazanym w pkt 2 powyżej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Dzierżawa pojemników na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Mienia Wojskowego znajdujących się w zasobie Oddziału Regionalnego w Gdyni.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
- Dostawa macierzy dyskowej, dostawa serwera oraz przedłużenie subskrypcji dla oprogramowania TSM, przedłużenie subskrypcji Watchguard
- Zakup wsparcia do posiadanych licencji do urządzeń load balancer
- Zakup wsparcia systemów bezpieczeństwa Fortinet
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.