Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29343 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Łódź: Przeprowadzenie 8 zogniskowanych wywiadów grupowych wśród pracodawców i menedżerów firm oraz opracowanie wyników badania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane ze środków NPZ na lata 2016-2020 w ramach projektu : Edukacja pracodawców, menedżerów, specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi i ochrony zdrowia pracujących w zakresie tworzenia i realizacji w zakładach pracy programów zarządzania zdrowiem starzejących się pracowników.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny
00028853800000, ul.
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
8,
91348
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6314 872; 871, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl, faks
42 6314573.
Adres strony internetowej (URL): www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.imp.lodz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. św. Teresy od Dzieciąka Jezus 8; 91-348 Łódź pok. 81 Kancelaria Główna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 8 zogniskowanych wywiadów grupowych wśród pracodawców i menedżerów firm oraz opracowanie wyników badania
Numer referencyjny: AZAPUZA/8/17/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dla Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi obejmującej przeprowadzenie 8 zogniskowanych wywiadów grupowych wśród pracodawców i menedżerów firm oraz opracowanie jego wyników. 2.Celem badania jest diagnoza stosunku (postaw, przekonań i oczekiwań) pracodawców i menedżerów (w tym HR), do problemów starzenia się społeczeństwa i zarządzania zdrowiem personelu w zakładach pracy oraz potrzeb edukacyjnych pracodawców i menedżerów w tym zakresie. 3.Do zadań wykonawcy usługi należy: 1) Opracowanie szczegółowej metodologii i ostatecznej wersji scenariusza wywiadu fokusowego w oparciu o założenia i scenariusz przygotowany przez Zamawiającego, przedstawienie scenariusza do akceptacji Zamawiającego 2) Przeprowadzenie rekrutacji uczestników badania (8-10 osób x 8 FGI). Mają nimi być pracodawcy lub menedżerowie, którzy biorą udział w podejmowaniu istotnych decyzji związanych funkcjonowaniem i przyszłością firmy - tj. właściciele, prezesi, dyrektorzy, ich zastępcy. Uczestnicy powinni reprezentować firmy zlokalizowane przynajmniej w trzech województwach kraju. W przypadku poszczególnych grup badawczychpowinni oni być dobrani w następujący sposób: Grupa A - reprezentować prywatne, produkcyjne i usługowe zakłady pracy (z pominięciem sektorów administracji, ochrony zdrowia i edukacji), zatrudniające 30-50 pracowników. Uczestnikami powinny być kobiety i mężczyźni, w wieku 50 lat i więcej Grupa B - reprezentować prywatne, produkcyjne i usługowe zakłady pracy (z pominięciem sektorów administracji, ochrony zdrowia i edukacji) , zatrudniające 30-50 pracowników. Uczestnikami powinni być kobiety i mężczyźni, w wieku do 40 lat Grupa C - reprezentować prywatne, krajowe, produkcyjne i usługowe zakłady pracy, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Uczestnikami powinni być przedstawiciele obu płci, w wieku 50 lat i więcej Grupa D - reprezentować prywatne, krajowe, produkcyjne i usługowe zakłady pracy, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Uczestnikami powinni być przedstawiciele obu płci, w wieku do 40 lat Grupa E - reprezentować prywatne, krajowe, produkcyjne i usługowe zakłady pracy, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Uczestnikami powinni być przedstawiciele obu płci, w zróżnicowanym wieku (młodzi i starsi) Grupa F - reprezentować produkcyjne i usługowe zakłady pracy, prywatne, przynależące do struktury zagranicznych koncernów, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Respondentami powinni być przedstawiciele obu płci, w zróżnicowanym wieku (młodzi i starsi) Grupa G - reprezentować nieprodukcyjne, publiczne (należące do sektorów administracji, ochrony zdrowia i edukacji - zróżnicowanie branż) zakłady pracy, zróżnicowanej wielkości (zatrudniające powyżej 50 pracowników). Uczestnikami powinni być mężczyźni i kobiety, zróżnicowani wiekiem (młodzi i starsi) Grupa H - reprezentować prywatne, produkcyjne i usługowe firmy, zatrudniające powyżej 100 pracowników. Uczestnikami powinni być szefowie działów HR, w wieku do 40 lat. 4.Jedna organizacja (firma, instytucja, przedsiębiorstwo) może być reprezentowana tylko przez jedną osobę i tylko raz występować podczas wszystkich wywiadów. Lista uczestników badania wybranych przez Wykonawcę (wraz z danymi dotyczącymi profilu, wielkości, lokalizacji, formy własności firmy oraz roli zawodowej, wieku, płci osoby) wymaga akceptacji Zamawiającego. 5.Przeprowadzenie ośmiu zogniskowanych wywiadów (czas trwania minimum 2 godziny każdy), w grupach liczących po 8-10 osób każda, zgodnie ze standardami prowadzenia tego typu badań jakościowych oraz zgodnie z metodologią i scenariuszem uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 6.Zapewnienie Zamawiającemu możliwości obserwowania na bieżąco (w realnym czasie) prowadzonych wywiadów (umożliwienie skorzystania z sali podglądowej podczas wywiadów oraz poinformowanie Zamawiającego o planowanym miejscu i terminie FGI nie później niż 4 dni robocze przed jego realizacją albo umożliwienie pełnej obserwacji metodami online - w uzgodnionej formie). Uwzględnienie ewentualnych uwag Zamawiającego w przebiegu kolejnych wywiadów 7.Rejestracja przebiegu wszystkich realizowanych wywiadów w formie wideo (full HD) + audio (dźwięk jakości CD, stereo) i archiwizacja nagrań wywiadów na nośniku elektronicznym (DVD, pendrive) oraz przekazanie ich Zamawiającemu 8.Przekazanie Zamawiającemu treści wszystkich realizowanych wywiadów w formie transkrypcji (w formie wydruku oraz zapisanej elektronicznie w edytowalnym pliku Word) 9.Analiza wyników, przygotowanie raportu oraz jego przekazanie Zamawiającemu (w formie papierowej, elektronicznej oraz prezentacji Power Point). W raporcie powinny zostać szczegółowo opisane co najmniej następujące zagadnienia: a) opis przygotowania i przebiegu badania, charakterystyka respondentów i reprezentowanych przez nich firm b) stosunek respondentów do przekazów medialnych dotyczących starzenia się społeczeństwa polskiego c) sposoby postrzegania wyzwań, problemów i korzyści związanych ze starzeniem się pracowników dla funkcjonowania firm, które reprezentują d) opinie na temat potrzeby wdrażania w firmach w Polsce programów zarządzania zdrowiem i aktywnym starzeniem się personelu, związanych z tym zysków i strat e) percepcja czynników wspierających i barier dla wdrażania programów tego rodzaju występujących wewnątrz firm i w ich otoczeniu f) gotowość do zaangażowania się firm reprezentowanych przez respondentów w programy zarządzania zdrowiem i aktywnym starzeniem się personelu, uwarunkowania takiej gotowości i jej braku g) oczekiwania dotyczące oddziaływań informacyjnych kierowanych do zakładów pracy dotyczących zarządzania zdrowym starzeniem się personelu 10.Bieżące informowanie Zamawiającego o stanie prac, pojawiających się problemach i innych kwestiach istotnych dla realizacji badania 11.Dysponowanie profesjonalną salą do prowadzenia badań fokusowych, wyposażoną w lustro weneckie, sprzęt do nagrań audio-video, stół briefingowy, przy którym swobodnie zmieści się 12 osób, z obsługą sali, organizacją poczekalni oraz zapewnieniem cateringu dla wszystkich uczestników (kawa, herbata, woda, soki, owoce, ciastka). 12.Przeniesienia prawa autorskiego do raportu (i jego fragmentów) na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji określonych w prawie autorskim
II.5) Główny kod CPV: 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
Dodatkowe kody CPV:79310000-0, 79315000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 28/03/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa ww warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
oZamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że :
- zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat min. 10 projektów badawczych, opartych o metody badań fokusowych (w dowolnym obszarze tematycznym), w tym przynajmniej 2 projekty o wartości powyżej 50 tys. Zł (każdy z dwóch projektów).
- zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jeden projekt oparty na badaniach fokusowych z pracodawcami i menedżerami w zakresie problematyki pokrewnej do tej, jaką obejmuje niniejsze zamówienie, o wartości powyżej 20 000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający żąda oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłucenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że : - zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat min. 10 projektów badawczych, opartych o metody badań fokusowych (w dowolnym obszarze tematycznym), w tym przynajmniej 2 projekty o wartości powyżej 50 tys. Zł (każdy z dwóch projektów). - zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jeden projekt oparty na badaniach fokusowych z pracodawcami i menedżerami w zakresie problematyki pokrewnej do tej, jaką obejmuje niniejsze zamówienie, o wartości powyżej 20 000,00 zł
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacja zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Kwalifikacje zawodowe (doświadczenie kadry moderatoró | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie: - zmiany teleadresowe Stron umowy - zmian postanowień umownych wynikających z ustawy PZP ( w szczególności art. 144 ust. 1 pkt 3), 4),
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W przypadku podjęcia decyzji przez Ministra Finansów lub ministra w zakresie blokowania planowanych wydatków budżetu państwa w części 46-Zdrowie lub zmiany limitów wydatków na realizowanie zadania, Strony dokonają zmiany treści umowy, sporządzając aneks i dostosowując umowę do podjętej decyzji lub nastąpi rozwiązanie umowy z zachowaniem30-dniowego okresu wypowiedzenia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach wojewódzkich województwa łódzkiego
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.