eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie remontów dachów, kominów oraz wymiana okien

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie remontów dachów, kominów oraz wymiana okien
Numer ogłoszenia: 292054 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dachów, kominów oraz wymiana okien.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przemurowanie kominów budynku mieszkalnego przy ulicy Gimnazjalnej 26 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie: 1. rozebranie kominów do poziomu poniżej połaci dachowej, 2. wymurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej w kolorze brązowym, szkliwionej o mrozoodporności kategorii F2, nowo pomurowane kominy należy dodatkowo wyposażyć (zakończyć) w czapki wykonane z pełnej cegły klinkierowej, 3. wymiana dachówek wokół kominów, 4. wykonanie opierzeń kominowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, 5. wywóz gruzu, 6. kontrola przewodów kominowych po ich przemurowaniu z wystawieniem stosownego protokółu przez osobę uprawnioną. 7. zamontowaniu nowych ław kominiarskich drewnianych zaimpregnowanych środkami przeciwko działaniom destrukcyjnym czynników atmosferycznych i biologicznych 2. Przemurowanie kominów budynku mieszkalnego przy ulicy Gimnazjalnej 30 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie: rozebranie kominów do poziomu poniżej połaci dachowej, wymurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej w kolorze brązowym, szkliwionej o mrozoodporności kategorii F2, nowo pomurowane kominy należy dodatkowo wyposażyć (zakończyć) w czapki wykonane z pełnej cegły klinkierowej, wymiana dachówek wokół kominów, wykonanie opierzeń kominowych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, wywóz gruzu, kontrola przewodów kominowych po ich przemurowaniu z wystawieniem stosownego protokółu przez osobę uprawnioną. zamontowaniu nowych ław kominiarskich drewnianych zaimpregnowanych środkami przeciwko działaniom destrukcyjnym czynników atmosferycznych i biologicznych 3. Remont generalny dachu frontowego, przybudówki budynku mieszkalnego przy ulicy Raszkowskiej 45 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie: zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu, położenie styropapy EPS 100 o gr. 15 cm na powierzchni dachu, wraz z zachowaniem pełnej technologii krycia papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, rozebranie istniejących kominów do połaci dachowej, wymurowanie kominów z cegły budowlanej pełnej wraz z położeniem tynku na siatce, nowo pomurowane kominy należy dodatkowo wyposażyć (zakończyć) w czapki wykonane z blachy powlekanej, wymianie rynien dachowych na półokrągłe o średnicy 15 cm z blachy powlekanej, wymianie rur spustowych na okrągłe o średnicy 12 cm z blachy powlekanej, wymiana końcówek żeliwnych rur spustowych na wykonane z PCV wraz z rewizjami w kolorze brązowym, wymianie opierzeń na dachu, ogniomurach oraz pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy powlekanej o grubości min: 0,5 mm, wykonaniu kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy ocynkowanej, wymiana kominków odpowietrzających piony kanalizacyjne na wykonane z PCV ponad powierzchnią dachu, zdemontowaniu istniejącej instalacji odgromowej z ponownym jej odtworzeniem ze zdemontowanej instalacji. 4. Remont generalny dachu frontowego budynku mieszkalnego przy ulicy Kolejowej 9 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie: zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu, położenie styropapy EPS 100 o gr. 15 cm na powierzchni dachu, wraz z zachowaniem pełnej technologii krycia papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, skucie zmurszałego tynku kominów, wykonanie nowych tynków kategorii III wraz z pomalowaniem, kominy należy dodatkowo wyposażyć (zakończyć) w czapki wykonane z blachy powlekanej, wymianie rynien dachowych na półokrągłe o średnicy 15 cm z blachy powlekanej, wymianie rur spustowych na okrągłe o średnicy 12 cm z blachy powlekanej, wymiana końcówek żeliwnych rur spustowych na wykonane z PCV wraz z rewizjami w kolorze brązowym, wymianie opierzeń na dachu, ogniomurach oraz pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy powlekanej o grubości min: 0,5 mm, wykonaniu kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy ocynkowanej, zdemontowaniu istniejącej instalacji odgromowej z ponownym jej odtworzeniem ze zdemontowanej instalacji. 5. Remont generalny dachu frontowego - wyższej, niższej części budynku użytkowego przy ulicy Wrocławskiej 22 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie - UWAGA VAT 23%: zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu, położenie styropapy EPS 100 o gr. 15 cm na powierzchni dachu, wraz z zachowaniem pełnej technologii krycia papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, skucie zmurszałych tynków kominów, wykonanie nowych tynków kategorii III wraz z pomalowaniem, kominy należy dodatkowo wyposażyć (zakończyć) w czapki wykonane z blachy powlekanej, wymianie rynien dachowych na półokrągłe o średnicy 15 cm z blachy powlekanej, wymianie rur spustowych na okrągłe o średnicy 12 cm z blachy powlekanej, wymiana końcówek żeliwnych rur spustowych na wykonane z PCV wraz z rewizjami w kolorze brązowym, wymianie opierzeń na dachu, ogniomurach oraz pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy powlekanej o grubości min: 0,5 mm, wykonaniu kołnierzy na kominach z papy oraz listew z blachy ocynkowanej, zdemontowaniu istniejącej instalacji odgromowej z ponownym jej odtworzeniem ze zdemontowanej instalacji. 6. Wymiana okien dachowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Żwirki 6-5 w Ostrowie Wielkopolskim - 2 szt: wymiana okien połaciowych i wyłazów dachowych na okna dachowe o wymiarach 78x118 , np. firm Velux lub Fakro, wykonanie obróbek blacharskich wokół zamontowanych okien połaciowych wraz z częściową wymianą dachówki oraz wyprawieniem okien od strony wewnętrznej, 7. Remont generalny dachu budynku gospodarczego przy ulicy Wojska Polskiego 6 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie - UWAGA VAT 23%: zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu, położenie na całej powierzchni papy termozgrzewalnej o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, wymianie rynien dachowych na półokrągłe o średnicy 12 cm z blachy powlekanej, wymianie rur spustowych na okrągłe o średnicy 10 cm z blachy powlekanej, wymianie opierzeń na dachu, ogniomurach oraz pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy powlekanej o grubości min: 0,5 mm, 8. Remont generalny dachu przybudówki budynku frontowego niższej części budynku użytkowego przy ulicy Kolejowej 24B w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie - UWAGA VAT 23%: zlikwidowaniu pęcherzy oraz nierówności na dachu, położenie styropapy EPS 100 o gr. 15 cm na powierzchni dachu, wraz z zachowaniem pełnej technologii krycia papą termozgrzewalną o grubości rzeczywistej użytej papy 5,2-5,5 mm, wymianie rynien dachowych na półokrągłe o średnicy 15 cm z blachy powlekanej, wymianie opierzeń na dachu, ogniomurach oraz pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy powlekanej o grubości min: 0,5 mm,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1, Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzytysiącepięćset00-100 złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: 37 1090 1160 0000 0000 1600 9959 z dopiskiem Wadium w przetargu na remont dachów Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce. Wydruk lub kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na remoncie pokryć dachowych lub wykonaniu pokryć dachowych na budynkach o wartości 80.000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2) skrócony kosztorys ofertowy 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom 4) dowód wniesienia/wpłaty wadium 5) pełnomocnictwo - jeżeli osoba-osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie 6) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) dotyczące świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta. 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 08:15, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.