eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Modernizacja pasażu pomiędzy ulicą Sobieskiego 15 a parkingiem przy ul. Brudnioka w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Rybnik: Modernizacja pasażu pomiędzy ulicą Sobieskiego 15 a parkingiem przy ul. Brudnioka w Rybniku
Numer ogłoszenia: 291992 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pasażu pomiędzy ulicą Sobieskiego 15 a parkingiem przy ul. Brudnioka w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pasażu pomiędzy ulicą Sobieskiego 15 a parkingiem przy ul. Brudnioka w Rybniku. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - przygotowanie terenu robót budowlanych - rozebranie zadaszenia przy wejściu do pasażu od ul. Brudnioka, - rozebranie istniejących warstw podłogowych: posadzki, warstwy wyrównawczej płyty betonowej, - wykucie otworów okiennych w ścianie zewnętrznej od strony parkingu przy ul. Brudnioka, - rozbiórka rur spustowych mocowanych na ocieplanej ścianie zewnętrznej od strony parkingu przy ul.Brudnioka, - rozbiórka i położenie nowej kostki brukowej pod zadaszeniem przeznaczonym do rozbiórki, - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki i ich składowanie, 2) Betonowanie: - przygotowanie mieszanki betonowej, - wykonanie deskowań wraz z usztywnieniem, - układanie i zagęszczanie mieszanki betonowej, - pielęgnacja betonu, - rozebranie deskowań, 3) Roboty murowe: - podstawy cokołów z cegły pełnej gr. 12 cm, - cokoły z bloczków z betonu komórkowego gr 11,5 cm, - zamurowania z bloczków z betonu komórkowego gr. 40 cm, - zamurowanie okna w ścianie zewnętrznej bloczkami z betonu komórkowego gr 40 cm, 4) Izolacje: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PE warstw podłogowych, - docieplenie istniejącej konstrukcji stalowej wełną mineralną gr 10cm, - docieplenie istniejącego stropu wełną mineralną gr. 20 cm, - wykonanie izolacji wokół drzwi i okien osadzonych na konsolach w warstwie ściany szkieletowej z płyt gipsowo włóknowych wełną mineralną gr 10 cm, - wykonanie izolacji detali i mocowań elementów dekoracyjnych tj. witryny, gabloty. 5) Stolarka okienna i drzwiowa: - osadzenie nowych okien wewnątrz pasażu oraz nowych okien w ścianie zewnętrznej od strony parkingu przy ul. Brudnioka, - osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych wewnętrznych, - założenie skrzydeł drzwiowych i regulacja, - założenie parapetów zewnętrznych okien, - założenie parapetów wewnętrznych, - obróbka ościeży wewnętrznych i zewnętrznych. 6) Tynki: - wykonanie tynków cementowo - wapiennych na powierzchni zamurowań wokół otworów okiennych i drzwiowych, - wykonanie tynków cementowo - wapiennych wewnętrznych na powierzchni zamurowanych otworów okiennych, - gotowe mineralne tynki cienkowarstwowe o fakturze strukturalnej wykonane na istniejących tynkach oraz płytach gipsowo - wiórowych. 7) Roboty malarskie: - przygotowanie podłoża pod roboty malarskie np. czyszczenie, odtłuszczanie, - dwukrotne malowanie ścian wykończonych tynkiem mineralnym strukturalnym, - malowanie tynków mineralnych ścian i sufitów znajdujących się w przestrzeni kratownicy, - malowanie ścian wewnętrznych pomieszczeń usługowych na których zostały zamurowane lub wybite okna, - gruntowanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo - włóknowych, - malowanie elementów stalowych kratownicy oraz stalowych konstrukcji na ścianach farbą podkładową i farbą chlorokauczukową, - malowanie elementów stalowych konstrukcji świetlików, - malowanie istniejących drzwi oraz profili stalowych, - roboty zabezpieczające np. folia malarska. 8) Roboty elewacyjne: - wykonanie izolacji ścian styropianem, - klejenie polistyrenu ekstradowanego, - zaprawa klejowa zbrojona siatką z włókna szklanego zbrojonego, - cienkowarstwowa mineralna wyprawa tynkarska, - demontaż rury spustowej i montaż na ścianie w nowym położeniu, - wymiana obróbki blacharskiej, - odnowienie wykończenia dylatacji, - montaż barierek ochronnych w oknach na ścianie zewnętrznej od strony parkingu przy ul. Brudnioka, - montaż panelu ze szkła bezpiecznego foliowanego przeznaczonego do reprezentacji reklam, - montaż systemu aluminiowych płyt kompozytowych na stelażu na ścianie zewnętrznej od strony ul.Sobieskiego. 9) Rusztowania: - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 20 m, - instalacje odgromowe, rusztowania zewnętrzne przyścienne, wysokość do 20 m, bednarka, - instalacje odgromowe, rusztowania zewnętrzne przyścienne, wysokość do 20 m, uziemiacz UR, - osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, 10) Prefabrykaty: - montaż prefabrykatów żelbetowych - belki nadprożowe. 11) Roboty posadzkowe: - wykonanie rozbiórek istniejących posadzek z płytek, - skucie warstw wylewki cementowej i płyty betonowej, - wykonanie posadzek gresowych, - wykonanie nowych okładzin z płytek gresowych na części ścian pasażu, - wykonanie nowych okładzin z płytek gresowych na cokołach. 12) Ściany i sufity z płyt gipsowo - włóknowych: - wykonanie okładzin ścian płytami gipsowo- włóknowymi na ruszcie stalowym, - wykonanie sufitu podwieszanego z ww. płyt. 13) Kotwienie ścian budynku: - naprawa pęknięć konstrukcji murowych i kotwienie ścian (ankrowanie). 14) Instalacja wod. - kan.: - doprowadzenie przewodów instalacji wody zimnej z rur PP do pomieszczenia wymiennikowni przy ww. pasażu, - izolacja cieplna przewodów otulinami, - montaż armatury: odcinającej (zawory kulowe, zawór elektromagnetyczny p.poż., hydrant), czerpalnej - bateria umywalkowa w pomieszczeniu wymiennikowni, zawory czerpalne ze złączką do węża (jeden w pomieszczeniu wymiennikowni drugi na pasażu), - montaż hydrantu, - montaż przewodów kanalizacyjnych w wykopie i pod podłogą wymiennikowni, - odprowadzenie ścieków do studzienki kanalizacyjnej w pasażu, - montaż zlewu przemysłowego w pomieszczeniu wymiennikowni, - montaż dwóch podliczników wody zimnej (osobno dla pomieszczenia wymiennikowni i osobno dla przestrzeni pasażu), - próba szczelności i płukanie instalacji. 15) Wentylacja mechaniczna: - montaż przewodów, - montaż kratek nawiewnych, - montaż wentylatorów. 16) Instalacja opraw oświetleniowych: - roboty przygotowawcze - roboty instalacji oświetleniowej pasażu, - zasilanie wymiennikowni, - instalacja oświetleniowa w wymiennikowni - uziemienie instalacji, - podłączenie i sprawdzenie działania instalacji, - pomiary powykonawcze i próby oraz uruchomienie instalacji, - prace uzupełniające. Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt techniczny modernizacji pasażu, elewacji tylnej pasażu, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 10.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez zmianę terminu realizacji umowy, jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) zmiana sposobu realizacji zamówienia w przypadku kolizji z niezinwentaryzowaną instalacją wewnętrzną lub z niezinwentaryzowaną instalacją zewnętrzną (na terenie objętym przedmiotem zamówienia), 2) zawieszenie robót przez Zamawiającego na czas niezbędny do dokonania naprawy elementów konstrukcji budynku, gdyby w czasie prowadzenia robót po wykonaniu rozbiórek i demontaży okazało się, że takie naprawy są niezbędne, 3) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o tyle dni, ile będą trwały niekorzystne warunki atmosferyczne, 4) działania osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych i Umów pok. nr 26..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych i Umów pok. nr 26..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.