eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-25

Głogów: Pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego
Numer ogłoszenia: 29190 - 2014; data zamieszczenia: 25.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325868 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie, ul. Folwarczna 52, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 833 32 11; 833 32 93, faks 76 833 32 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Specjalisty Zamówień Publicznych w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego realizowanego przez Powiat Głogowski - Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie. Koordynator Sieci będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Osoba pełniąca funkcję specjalisty zamówień publicznych nie może pełnić innych funkcji w trakcie realizacji ww. projektu. Średnio miesięczna liczba godzin pracy przy realizacji w/w usługi - 40; ilość miesięcy - 11; łączna ilość godzin - 440. Okresy świadczenia usługi: sierpień 2013r. - 31.12.2013r.; 01.01.2014r. - 31.03.2014r., 01.01.2015r. - 31.03.2015r. Podległość w ramach projektu: bezpośrednia podległość menagerowi projektu. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznej Karty Czasu Pracy na wzorze określonym przez Zamawiającego. W ramach kosztów obsługi zadania należy wliczyć wszelkie pochodne dotyczące kosztów m.in. przejazdu i dojazdu na spotkania kadry zarządzającej projektem, udział w komisjach przetargowych, kosztów połączeń telefonicznych i innych kosztów bezpośrednio i pośrednio związanych z realizacją zamówienia. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję koordynatora sieci: 1.posiada wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu administracji lub prawa 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań zamówień publicznych powyżej 14 tys. euro i poniżej 14 tys. euro o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych. Obowiązki specjalisty zamówień publicznych: 1)opracowanie procedur/ regulaminów dot. Prawa zamówień publicznych obowiązujących przy realizacji projektu; 2)przygotowanie planu zamówień publicznych, 3)opracowanie, przygotowanie, upublicznienie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wytycznych krajowych i unijnych w projekcie, 4)przygotowanie i weryfikacja SIWZ, 5)nadzór nad procedurą przetargową - postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 6)przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania, 7)udział w pracach komisji przetargowej, 8)przygotowanie umów z wykonawcami powyżej 14 tys. EURO, 9)przeprowadzenie i udokumentowanie procedury badania rynku w związku z planowanymi zakupami poniżej 14 tys. EURO, 10)udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego, 11)prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), 12)ocena formalno-prawna ofert, 13)przygotowanie dokumentacji do kontroli i udział w nich, 14)archiwizacja dokumentów projektu w zakresie zamówień publicznych, 15)wykonywania innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemysława Maksymów, Dalków 58c/6, 59-180 Gaworzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.