eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze z podziałem na zadaniaA) Zadanie 2Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park Sowińskiego; B) Zadanie 3Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29178 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Zielona Góra: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze z podziałem na zadania: A) Zadanie 2: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park Sowińskiego; B) Zadanie 3: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach ze środków unijnych z działania 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, nazwa projektu Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna  22, 65424   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0684564100,4564406 do 08, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks 068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (URL): www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.zielonagora.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze z podziałem na zadania: A) Zadanie 2: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park Sowińskiego; B) Zadanie 3: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska
Numer referencyjny: DO-ZP.271.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze z podziałem na zadania: A) Zadanie 2: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park Sowińskiego; B) Zadanie 3: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno lub wszystkie zadania. 3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: 3.1. Zadanie 2: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park Sowińskiego: 3.1.1. Przedmiotem zadania jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie zagospodarowania terenu Parku Sowińskiego w Zielonej Górze. 3.1.2. Zakres inwestycji zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym (PFU) obejmuje wykonanie: a) dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę; b) robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu, w tym: - wykonanie nowych ścieżek parkowych i placyków wypoczynkowych, - zagospodarowanie stref wejściowych do parku w sposób przyjazny dla okolicznych mieszkańców i innych użytkowników terenu; - wymianę wyposażenia parkowego typu ławki parkowe, kosze na odpadki, latarnie parkowe i tablice informacyjne; - wprowadzenie do parku nowego ozdobnego oświetlenia podnoszącego walory estetyczne i poczucie bezpieczeństwa; - odnowienie istniejącego pomnika i jego otoczenia; - wprowadzenie do parku nowych elementów wyposażenia, mających udostępnić mieszkańcom obszary zieleni niezagospodarowanej oraz wyizolowany dotychczas zbiornik wodny; - nowe nasadzenia zieleni ozdobnej w tym drzew, krzewów, bylin kwitnących (miododajnych) owocujących w celu wzbogacenia bioróżnorodności na terenie parku; - urozmaicenie bazy pokarmowej dla ptaków, drobnych ssaków i owadów; - wyposażenie terenu parku w nowe elementy wyposażenia małej architektury w tym dodatkowych ławek parkowych, leżaków parkowych, siedzisk zespolonych, stojaków na rowery, niskiego oświetlenia i poidełka dla ludzi i zwierząt; - wprowadzenie do parku fontanny na terenie istniejącego placu przy pomniku i w zbiorniku wodnym; - wyposażenie terenu parku w budki lęgowego dla ptaków, budki dla nietoperzy, domki do zimowania i rozrodu dla owadów; - wprowadzenie nowych nasadzeń z krzewów i bylin okrywowych będących miejscem schronienia, zimowania i rozrodu dla drobnych zwierząt; - dostosowanie wszystkich trawników do rekreacji dla mieszkańców; - ukształtowanie terenu przy lustrze wody i wyposażenie go w taki sposób aby umożliwić migrację płazów i gadów licznie występujących w okolicy; - kładki i kamienie dla ptaków i drobnych zwierząt umożliwiające dogodny dostęp do wody w zbiorniku; - instalacja domku dla kaczek licznie występujących w zbiorniku parkowym; - założenie systemu nawadniającego trawniki i rabaty parkowe; - ujęcie i doprowadzenie wody do Wzgórza Winnego; - nowe zagospodarowanie zielenią ozdobną terenu przy kapliczce; - oznakowanie drzew pomnikowych oraz drzew o szczególnych walorach przyrodniczych poprzez zawieszenie tabliczek z nazwami gatunkowymi i pochodzeniem roślin; - oznakowanie drzew numerami ewidencyjnymi z inwentaryzacji zieleni; - zabiegi związane z pielęgnacją istniejącej zieleni 3.2. Zadanie 3: Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska: 3.2.1. Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu parku w Ochli, w tym: - remont stawu wraz z przepustami oraz przebudowa istniejących rowów melioracyjnych; - budowa pomostu drewnianego w miejscu dziko rosnących zarośli; - przebudowa istniejącego oświetlenia parkowego i doprowadzenie energii elektrycznej do pomostu; - urządzenie utwardzonego placu; - montaż elementów małej architektury tj. ławek, słupków, koszy na śmieci, słupów do oświetlenia, lamp parkowych itp.; - remont muru; - wykonanie ścieżek - wzmocnienie nowym podłożem z miału kamiennego; - wycinka drzew i krzewów; - wykonanie nowych nasadzeń 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.4.1. Zadanie 2 - Programem Funkcjonalno - Użytkowym zawartym w załączniku nr I.5.A do SIWZ; 4.2. Zadanie 3 - dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5.B do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ 6. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 oraz ust. 9 pkt 1ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres zgodny z gwarancją -dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. Uwaga: okres gwarancyjny dla zieleni nieobjętej decyzjami wydanymi przez odpowiednie instytucje związanej z nowymi nasadzeniami wraz z pielęgnacją wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 9.1. dla Zadania 2: 1) robót ogólnobudowlanych; 2) prac związanych z nasadzeniem i pielęgnacja zieleni 9.2. dla Zadania 3 - roboty polegające na wykonaniu: 1) robót ziemnych, 2) nawierzchni ścieżek i placów, 3) oświetlenia, 4) nawodnienia terenu, ujęcia i odprowadzenia wody z parku. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem osób wykonujących ww. czynności. 10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiący załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy. 12. Zadanie dofinansowane w ramach ze środków unijnych z działania 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, nazwa projektu Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze. 13. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) Zadanie 2: a) 45.00.00.00-7 Roboty budowlane (główny kod) b) 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu, c) 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne d) 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę e) 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne f) 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby g) 45111000-8 - Roboty ziemne h) 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu i) 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu j) 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych k) 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków l) 45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów m) 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych n) 45212120-3 - Parki o) 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych p) 45236000-0 - Wyrównywanie terenu q) 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni r) 45223800-4 - Roboty w zakresie gotowych konstrukcji s) 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg t) 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego u) 45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych v) 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania w) 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego x) 71354000-4 - Usługi sporządzania map y) 77300000-3 - Usługi ogrodnicze z) 77211400-6 - Usługa wycinania drzew aa) 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej bb) 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 2) Zadanie 3: a) 45.00.00.00-7 Roboty budowlane (główny kod) b) 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, c) 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne d) 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu e) 45112440-1 - Tarasowanie pagórków f) 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu g) 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych h) 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. i) 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. j) 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych k) 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni l) 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych m) 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych n) 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych o) 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego p) 45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych q) 77211400-6 - Usługa wycinania drzew.

II.5) Główny kod CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 1. Zadanie 2 - do 13 kwietnia 2018 r., przy czym: 1) etap I - wykonanie dokumentacji projektowej: - rozpoczęcie prac - od dnia podpisania umowy; - zakończenie prac - do 30 września 2017 r.; 2) etap II - wykonanie robót budowlanych: - rozpoczęcie prac - od dnia podpisania przekazaniu placu budowy; - zakończenie prac - do 13 kwietnia 2018 r. 2. Zadanie 3 - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków pkt 5.1. SIWZ dla wybranych przez siebie zadań - dla jednego lub wszystkich zadań): 1.1. dla Zadania 2 - Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park Sowińskiego: 1.1.1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj.: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zadanie w zakresie wykonania zagospodarowania terenów parku lub terenów zielonych, obejmującego montaż lub budowę obiektów małej architektury wraz z nasadzeniem lub pielęgnacją zieleni o minimalnej wartości tego zakresu 400.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego), oraz b) co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia parku lub placu lub drogi o minimalnej wartości tego zakresu 100.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego), oraz c) co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy systemu nawadniania terenu, oraz d) co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy instalacji wodociągowej o minimalnej wartości tego zakresu 100.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego) - potwierdzone dowodami określającym czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, oraz 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy monitoringu wizyjnego, oraz b) co najmniej jedno zadanie w zakresie projektowania zagospodarowania terenów parku lub terenów zielonych obejmującego obiekty małej architektury o minimalnej wartości tego zakresu 30.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego) - potwierdzone dowodami określającym czy te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 5.1.1.1. SIWZ również w przypadku, gdy: ? doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót/ usług/dostaw od wymaganych w pkt 5.1.1.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) lub w wykazie usług/dostaw (wg załącznika nr III.2 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót lub usług/dostaw spełniających wymagania pkt 5.1.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań; ? Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zadania, które łącznie spełnia wymagania (zakres i wartość), o których mowa w pkt 5.1.1.1.1) i 5.1.1.1.2.) SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót i usług/dostaw spełniających wymagania pkt 5.1.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach tego zadania; ? doświadczenie Wykonawcy w zakresach i wartościach, o których mowa w pkt 5.1.1.1. SIWZ zostało zdobyte w mniejszej ilość zadań niż określona w pkt 5.1.1.1. SIWZ, pod warunkiem, że ich przedmiot odpowiada wszystkim wymaganiom (zakres i wartość), o których mowa w pkt 5.1.1.1.1) i 5.1.1.1.2) SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) lub w wykazie usług (wg załącznika nr III.2 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót lub usług/dostaw spełniających wymagania pkt 5.1.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań; ? W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza wykazanie się Wykonawcy zdolnością zawodową (w zakresie doświadczenia) tymi samymi robotami budowlanymi we wszystkich zadaniach (w poszczególnych branżach), pod warunkiem, iż spełniają one wymagania w zakresie wartości i zakresu określone w warunku pkt 5.1.1.1. i 5.1.2.1. SIWZ. 1.1.2. zdolności zawodowej (w zakresie personelu) tj. do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające zgodnie z ustawą Prawo budowlane: 1) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - osoba pełniąca funkcję kierownika budowy, która odbyła minimum 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (1 osoba); 2) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); 3) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); 4) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); 5) uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (1 osoba); 6) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); 7) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); 8) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); oraz 9) 1 osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub architektury krajobrazu, potwierdzonym dyplomem ukończenia uczelni - osoba ta musi posiadać 2-letnią praktykę zawodową w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Uwaga: ? Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65); ? Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania w ww. zakresach uprawnień budowlanych lub wykształcenia, o którym mowa w pkt 5.1.1.2.9); ? W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza wykazanie się Wykonawcy zdolnością zawodową (w zakresie personelu) przez te same osoby (w poszczególnych branżach) we wszystkich zadaniach, pod warunkiem, iż spełniają one wymagania w zakresie kwalifikacji i doświadczenia określone w warunku pkt 5.1.1.2. i 5.1.2.2. SIWZ. 5.1.2. dla Zadania 3 - Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze - Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska: 5.1.2.1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zadanie w zakresie wykonania zagospodarowania terenów parku lub terenów zielonych, obejmującego montaż lub budowę obiektów małej architektury wraz z nasadzeniem lub pielęgnacją zieleni o minimalnej wartości tego zakresu 400.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego), oraz b) co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia parku lub placu lub drogi o minimalnej wartości tego zakresu 50.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego), oraz c) co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub konserwacji stawu lub rowu melioracyjnego o minimalnej wartości tego zakresu 200.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego), oraz - potwierdzone dowodami określającym czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Uwaga: Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 5.1.2.1. SIWZ również w przypadku, gdy: ? doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót od wymaganych w pkt 5.1.2.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót spełniających wymagania pkt 5.1.2.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań; ? Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zadania, które łącznie spełnia wymagania (zakres i wartość), o których mowa w pkt 5.1.2.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót spełniających wymagania pkt 5.1.2.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach tego zadania; ? doświadczenie Wykonawcy w zakresach i wartościach, o których mowa w pkt 5.1.2.1. SIWZ zostało zdobyte w mniejszej ilość zadań niż określona w pkt 5.1.2.1. SIWZ, pod warunkiem, że ich przedmiot odpowiada wszystkim wymaganiom (zakres i wartość), o których mowa w pkt 5.1.2.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wg załącznika nr III.1 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót lub usług/dostaw spełniających wymagania pkt 5.1.2.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań; ? W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza wykazanie się Wykonawcy zdolnością zawodową (w zakresie doświadczenia) tymi samymi robotami budowlanymi we wszystkich zadaniach (w poszczególnych branżach), pod warunkiem, iż spełniają one wymagania w zakresie wartości i zakresu określone w warunku pkt 5.1.1.1. i 5.1.2.1. SIWZ. 1.2.2. zdolności zawodowej (w zakresie personelu) tj. do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności: 1) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - osoba pełniąca funkcję kierownika budowy, która odbyła minimum 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (1 osoba); 2) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); 3) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba); oraz 4) 1 osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości z zakresu prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Uwaga: ? Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65); ? Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania w ww. zakresach uprawnień budowlanych lub wykształcenia, o którym mowa w pkt 5.1.2.2.4); ? W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza wykazanie się Wykonawcy zdolnością zawodową (w zakresie personelu) przez te same osoby (w poszczególnych branżach) we wszystkich zadaniach, pod warunkiem, iż spełniają one wymagania w zakresie kwalifikacji i doświadczenia określone w warunku pkt 5.1.1.2. i 5.1.2.2. SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.4 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.5 do SIWZ;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane wg załącznika nr III.1. do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z zastrzeżeniem pkt 7.7. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1.1.1) lub 5.1.2.1.1) SIWZ (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku dla wybranych przez siebie zadań - dla jednego lub wszystkich zadań); 2) wykaz usług/dostaw wykonanych okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi lub dostawy zostały wykonane wg załącznika nr III.2 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi lub dostawy zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 7.7. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1.1.2) SIWZ; 3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.3. do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1.2. lub 5.1.2.2. (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku dla wybranych przez siebie zadań - dla jednego lub wszystkich zadań); 4) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę - przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane wg załącznika nr III.1. do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z zastrzeżeniem pkt 7.7. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1.1.1) lub 5.1.2.1.1) SIWZ (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku dla wybranych przez siebie zadań - dla jednego lub wszystkich zadań); 2) wykaz usług/dostaw wykonanych okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi lub dostawy zostały wykonane wg załącznika nr III.2 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi lub dostawy zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 7.7. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1.1.2) SIWZ; 3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.3. do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1.2. lub 5.1.2.2. (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku dla wybranych przez siebie zadań - dla jednego lub wszystkich zadań); 4) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.4 do SIWZ; 7) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.5 do SIWZ; UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ - składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ - składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.5) - 7.3.7) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ; 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, o których mowa pkt 7.5. SIWZ: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podwykonawców, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podwykonawców przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.5) - 7.3.7) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ. 7. Dowodami, o których mowa w pkt 7.3.1) - 2) SIWZ, są: a) dla robot budowlanych - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego te roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) dla dostaw i usług - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert; 8. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. - 7.7. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości: - dla Zadania 2 - 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); - dla Zadania 3 - 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
gwarancja20
zatrudnienie pracowników na umowy o pracę 20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z pkt 45 SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.