eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Kształtowanie obszaru przestrzeni publicznej w miejscowości Siennica Nadolna poprzez budowę chodników oraz placów parkingowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Krasnystaw: Kształtowanie obszaru przestrzeni publicznej w miejscowości Siennica Nadolna poprzez budowę chodników oraz placów parkingowych
Numer ogłoszenia: 291274 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149647 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie obszaru przestrzeni publicznej w miejscowości Siennica Nadolna poprzez budowę chodników oraz placów parkingowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace niezbędne do wykonania placów postojowych, chodników oraz elementów małej architektury na działkach nr 209/23 i 209/24 w msc. Siennica Nadolna 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót budowlanych: 2.1. roboty rozbiórkowe, w tym: - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno -bitumicznych, - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, - rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, - rozebranie nawierzchni z betonu zwykłego, - rozebranie (demontaż) stalowych barier ochronnych, - demontaż trzech ławek, 2.2. wywiezienie materiałów z rozbiórki, 2.3. roboty ziemne (korytowanie pod nawierzchnie), 2.4. nawierzchnie, w tym: - chodniki (warstwy konstrukcyjne: podbudowa z kruszywa gr. 15 cm; podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm; betonowa kostka brukowa typu Holland - czerwona gr. 6 cm), - parkingi (warstwy konstrukcyjne: warstwa mrozoochronna piasku gr. 12 cm; podbudowa z kruszywa gr. 15 cm; podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm; betonowa kostka brukowa typu Holland - szara gr. 8 cm), 2.5. zagospodarowanie terenu, w tym: - humusowanie gr. 10 cm terenu z obsianiem trawą, - nasadzenia roślinami wieloletnimi, - dostawa i montaż elementów malej architektury (ławki 3 szt.; donice betonowe 2 szt.; stojaki na rowery 2 szt.; betonowe kosze na śmieci 2 szt.), 2.6. remont murków przy schodach zewnętrznych, w tym: - naprawa uszkodzonych tynków, - gruntowanie powierzchni, - wykonanie żywicznego tynku mozaikowego, - wykonanie zadaszenia murków przyschodowych prefabrykowanymi elementami o szerokości 26 cm, 2.7. zabezpieczenie istniejących kabli telekomunikacyjnych. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 3.1. zgłoszenie robót (załącznik Nr 8 do SIWZ), 3.2. STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ), 3.3. przedmiar robót (załącznik Nr 10 do SIWZ), 3.4. uszczegółowienie opisu elementów wymienionych przedmiarach robót (załącznik Nr 11 do SIWZ). 4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgłoszeniu robót oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do SIWZ) - dodaje się słowa lub równoważne. Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o parametrach i właściwościach nie gorszych niż przywołane w tych dokumentach. 5. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: 5.1. utrzymaniem istniejących dróg w stanie nienaruszonym, 5.2. wyznaczeniem spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni w obrębie prowadzonych robót, 5.3. obsługą geodezyjną w trakcie realizacji budowy, 5.4. wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5.5. bieżące przeprowadzanie obmiarów robót i prowadzenie książki obmiaru, 5.6. obsługą geotechniczną, 5.7. budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, 5.8. budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, 5.9. koordynacją robót podwykonawców branżowych - jeżeli dotyczy, 5.10. zatrudnieniem kierownika budowy i innego personelu kierowniczego, 5.11. zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, 5.12. prowadzeniem dziennika budowy, 5.13. uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, 5.14. zabezpieczeniem placu i ochronną placu budowy, 5.15. zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, 5.16. zabezpieczeniem placu budowy w energię elektryczną, wodę i gaz ziemny (jeżeli dotyczy) oraz ponoszeniem kosztów ich poboru, 5.17. wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 6. Materiały zastosowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót powinny być nowe I gatunku i spełniać wymagania dostosowane parametrami technicznymi do charakteru przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEGATO LUBLIN Sp. z o.o., ul. Organowa 5/14, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132294,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115395,60

  • Oferta z najniższą ceną: 115395,60 / Oferta z najwyższą ceną: 189846,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.