eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przetarg na usługę cateringową - przygotowanie i dostawę posiłków dla dzieci do Punktu Przedszkolnego w Przebrodzie w ramach projektu pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Suwałki: Przetarg na usługę cateringową - przygotowanie i dostawę posiłków dla dzieci do Punktu Przedszkolnego w Przebrodzie w ramach projektu pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 291245 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Przebrodzie , 16-402 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5638084, faks 087 5638084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsprzebrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na usługę cateringową - przygotowanie i dostawę posiłków dla dzieci do Punktu Przedszkolnego w Przebrodzie w ramach projektu pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)zwanej dalej ustawą o wartości szacunkowej poniżej 193 000 Euro. Wspólny Słownik Zamówień - CPV : 55.52.31.00-3 - usługi w zakresie posiłków szkolnych; 55.32.10.00-6 - usługi przygotowywania posiłków; 55.52.40.00-9 - usługi dostarczania posiłków. Zamówienie obejmuje: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gotowych 2 posiłków dziennie: obiad i podwieczorek (catering) dla 14 dzieci w wieku 3-5 lat uczęszczających do Punktu Przedszkolnego w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki w okresie od 02 listopada 2010 r. do 24 sierpnia 2012 r. z wyłączeniem dni świątecznych oznaczonych w kalendarzu na czerwono, okresu ferii zimowych w roku szkolnym 2010/2011 i 2011/2012, przerw w pracy punktu od 28 lipca 2011 r. 31 sierpnia 2011 r. oraz dni, w których dzieci wyjeżdżać będą na wycieczki tj. 1 dzień w kwietniu 2011 r., 1 dzień w czerwcu 2011 r., 1 dzień w kwietniu 2012 r. oraz 1 dzień w czerwcu 2012 r. Planowana ilość wydanych posiłków (obiad i podwieczorek) w okresie realizacji zamówienia: 5796 racji żywieniowych tj. 414 dni x 14 dzieci 2.Próbki posiłków Wykonawca zobowiązany jest przechowywać na swoim terenie. 3.Na własny koszt Wykonawca będzie dostarczał posiłki w naczyniach jednorazowego użytku oraz w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw. 4.Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki do zużytych naczyń jednorazowego użytku oraz odpadków żywnościowych. 5.Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie z terenu punktu przedszkolnego zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpady żywnościowe. 6.Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) przez okres 2 tygodni i dostarczony Zamawiającemu. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. 7.Dzienny jadłospis obejmuje: 1)obiad: zupa, drugie danie, surówka, napój (kompot lub sok) oraz owoc; 2)podwieczorek: kanapka lub słodka bułeczka (ciasto) lub desery mleczne oraz owoce w tym sezonowe. 8.Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie. 9.Posiłki będą dostarczane i wydawane 1 raz dziennie w godzinach 11.00-12.00 10.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. 11.Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 3-5 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast food lub mrożonek. 12.Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: 1)dostarczenie przygotowanych i poporcjowanych posiłków w naczyniach jednorazowych oraz sztućców do punktu przedszkolnego; 2)odbiór zużytych naczyń jednorazowych oraz odpadów żywieniowych z poprzedniego dnia z punktu przedszkolnego; 3)dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki. 13.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt. 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII, ust. 1 pkt. 4 SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust.1, pkt. 1 SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt. 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII ,ust.1, pkt. 2 SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt. 1 SIWZ oraz złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt. 3 SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsprzebrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Przebrodzie Przebród 15, 16-402 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół w Przebrodzie Przebród 15, 16-402 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg na usługę cateringową - przygotowanie i dostawę posiłków dla dzieci do Punktu Przedszkolnego w Przebrodzie w ramach projektu pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.