eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Pobiednej (dz. nr 766, km 0+000-0+288; dz. nr 758, km 0+000-0+204; dz. nr 45, km 0+000-0+178).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Leśna: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Pobiednej (dz. nr 766, km 0+000-0+288; dz. nr 758, km 0+000-0+204; dz. nr 45, km 0+000-0+178).
Numer ogłoszenia: 291036 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250792 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Pobiednej (dz. nr 766, km 0+000-0+288; dz. nr 758, km 0+000-0+204; dz. nr 45, km 0+000-0+178)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie m.in. następujących robót: - rozbiórka zniszczonych elementów drogi - nawierzchnia i przepusty, - wyprofilowanie, uzupełnienie i umocnienie koryt rowów przydrożnych, - wykonanie skarp nasypu drogowego z umocnieniem, - wykonanie konstrukcji drogi wraz z odwodnieniem, Dane podstawowe. - klasyfikacja funkcjonalna drogi - gmina - klasyfikacja techniczna drogi - dojazdowa D - prędkość projektowa dla KTD - D w terenie zabudowanym Vp= 30 km/h - dopuszczalny nacisk osi pojazdów - 80 kN - szerokość korony drogi - 4,0 -4,5 m m - szerokość jezdni - 3,0 - 3,5 m - szerokość pasa ruchu - 3,0 - 3,5 m - droga jednopasowa - spadek poprzeczny jednokierunkowy 2%, - kategoria ruchu - KR1 - Długość drogi wg pikietażu - 656,40 m - Długość niwelety drogi - 657,23 m - Powierzchnia asfaltowa - 2037,8 m2 Roboty rozbiórkowe. Rozbiórka obejmuje nawierzchnię wraz z podbudową na całej długości i szerokości przebudowywanej drogi, ścinanie poboczy, karczowanie krzewów oraz całkowitą istniejących przepustów nie nadających się do remontu. Pozyskany gruz i inne frakcje należy posortować i odtransportować do centrum utylizacji. Należy zachować szczególną ostrożność aby nie zanieczyścić terenów sąsiednich odpadami porozbiórkowymi. Roboty ziemne. Roboty ziemne należy wykonywać pod nadzorem z należytą ostrożnością. O jakichkolwiek urządzeniach obcych nie zinwentaryzowanych na mapie należy powiadomić Inspektora nadzoru. Roboty ziemne obejmują m.in. usuniecie nadmiarów gruntu (grunt kat. I-III) na skarpach i uzupełnienie nasypów wraz z profilowaniem oraz reprofilację i odmulenie rowów przydrożnych. Roboty żelbetowe. Obejmują wykonanie ław fundamentowych pod mury ścian czołowych przepustów. Ławy o wymiarze stałym na długości 40 x 40, lub 40 x 60, zbroić- min. 4 x fi 10, strzemiona fi 8, co 15 cm, Beton B30, stal 18G2. Umocnienie skarpy i dna rowu. Umocnienia skarp i den rowów wykonać w bezpośrednim sąsiedztwie wlotów i wylotów istniejących, odbudowywanych i przebudowywanych przepustów na odcinkach ok. 1,0 - 2,0 m. Na oczyszczonych i wyprofilowanych skarpach i dnie rowy wykonać obrzut kamienny z kamienia łamanego lub otoczaków o min wymiarze 10 x 10 x 10 cm na betonie B15 z pełnym fugowaniem i spoinowaniem. Grubości umocnień - 20 cm na dnach i 12 cm na pozostałych odcinkach. Ścianki czołowe przepustów. Tradycyjnie murowane z ciosów kamiennych ( granit lub bazalt ) o wym. min 20 x 20 x 20 o zmiennej szerokości min. 30 cm, ma zaprawie cementowej M20. Wysokość murów dobrać tak aby wznosiły się nad poziom drogi min. 12 cm. Nad rurą przepustu wyprofilować sklepienie łukowe. Konstrukcja jezdni i poboczy. Konstrukcję przewidziano typową jak dla KR1, typ A: - warstwa ścieralną z betonu asfaltowego 0,075/6,3 mm gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/12,8mm gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - podłoże niewysadzinowe wzmocnione do min. G2 gr. min. 12 cm. Spadki poprzeczne - jednokierunkowe 2%. Rzędną niwelety i szczegóły oraz zakresy realizacyjne należy uzgodnić z projektantem przebudowywanej drogi. Na zjazdach konstrukcja jak dla jezdni. Pobocza należy wyprofilować i wzmocnić kruszywem łamanym na szerokości min. 50 cm . Zjazdy i mijanki. Konstrukcja jak dla jezdni. Szczegóły geometrii zjazdów do posesji uzgodnić z mieszkańcami. Mijanka na ok. 0+620 m dwupasowa o szerokości jezdni 4,50 - 4,80 m - długości 15, 0 m Odwodnienie. Na odcinku ok. 150 m przewidziano jako jednostronne, w formie ścieków, korytkowych prefabrykowanych 60 x 50 x 15 cm. Ścieku posadowienie wykonać zgodnie z K.P.E.D. - na chudym betonie B-15, gr. min. 4 cm. Na pozostałej długości drogi bezpośrednie do rowów przydrożnych. Przepusty. Przewidziano jako odbudowę trzech ( odtworzenie istniejących ) przepustów drogowych. Przepusty odbudowywane przewidziano rury PEHD SN 8, 2 x fi 300 mm i 1 x fi 500 mm - dobierając średnicę jako większą lub równą w stosunku do obecnej, uwzględniając wymogi co do grubości warstwy naziomu. Posadowienie i obsypkę wykonać zgodnie z wymogami dostawców ww. przepustów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Dolnośląskiego w formie dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego na finansowanie ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świadczenie Usług Transportowo-Budowlanych Stanisława Torba, Radostów Dolny 10, 59-820 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280651,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 258588,79

  • Oferta z najniższą ceną: 258588,79 / Oferta z najwyższą ceną: 399750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.