eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29093 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Ełk: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8718-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13666-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.01.201 7

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres remontu cząstkowego: a) masą min eralno - bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, do starczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształc ie, usunięcie rumoszu na wysypi sko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwó ch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechanicz ne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. b) mieszanką mineraln o - asfaltową na zimno - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów n a teren robót, oczyszczenie usz kodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszcze m wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch wa rstwach w zależności od głęboko ści uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. c)żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową - roboty przygotowawcz e i pomiarowe, oznakowanie robó t, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzon ych miejsc, bez wycinki łat o regularnym kształcie, a tylko usunięcie miejsc skruszonych i b. falistych, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepi szczem wyboju i rozści elenie kruszywa (przy większych wybojach skropienie i rozścielenie ich warstwami) z z achowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw, pielęgnacja łat. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: - Wbudowanie masy min. asf. z otaczarki bez wycięc ia uszkodzonych miejsc - 30 ton - Wbudowanie 1 tony masy min. asf. z wycięciem uszkodzonych miejs c i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl do 5 km - 35 ton - Wbudowanie mi eszanki mineralno-asfaltowe j na zimno bez wycięcia uszkodzonych miejsc - 15 ton - Wbudowanie mies zanki mineralno-asfaltowej na zimno z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbi órki na odl. do 5 km - 10 ton - W ykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km - 2850 m2 - Dodatek za zwiększenie głębokości frezowania o 1 cm ponad 4 cm - 1000 m2 - Wykonanie nakładki z M MA gr. 4 cm - 2850 m2 - Dodatek za zwiększenie grubości nakładki o 1 cm ponad 4 cm - 900m2 - Remon t żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową gr. do 1,5 cm - 900 m2 - Dodatek za zwiększenie głębokości wybo ju o 0,5 cm ponad 1,5 cm - 400 m2 - Regulacja studni kanalizacyjny ch O1200mm z wymianą pokrywy, wła zu i założeniem pierścienia odciążającego - 4 szt - Regulacja studni kanalizac yjnych - 6 szt - Regulacja wp ustów ulicznych - 10 szt - Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 9 szt P odane zakresy ilościowe są sz acunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby wykonawca (oferent) zdob ył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotow ania oferty i podpisania umowy. 3. Wybran y Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczen ia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii pol isy OC. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnio nych zgodnie z ustaw a Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zat rudnienia pracownikó w przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamaw iający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawce lub Podwykon awcę osób wykonujących wskazane poniżej c zynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem mas y asfaltowej z otaczarki. b) Wykonywanie robót związanych z w budowywaniem mieszanki mineraln o-asfaltowej na zimno. c) Wykonywanie robót przy frezowaniu nawierzchni bitumicznej. d) Wykonywanie n akładek z masy mineralno- asfaltowej. e) Wykonywanie robót przy remontach żwirami i emulsją asfaltową. f ) Wykonywanie robót przy regulacji studni kanalizacyjnych. g) Wykonywanie robót przy regul acji wpustów ul icznych. h) Wykonywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych i gazowych . i) Dowóz i wywóz materiałów n a budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czy nności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, cz yli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy wi ęc, między innymi osób kierując ych budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj ący uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odno śnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żąda nia oświadczeń i dokumentów w z akresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypad ku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów , c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadc zenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznacz onym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży za mawiającemu wskazane poniżej dowody w cel u potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonawce lub pod wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakci e realizacji zamówienia: a) Ośw iadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynn ości , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to p owinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazani e, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, r odzaju umowy o pracę i wymiaru o prace oraz podpis os oby uprawnionej do złożenia ośw iadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) Poświadczona o zgodność z oryginałem odpowiedn io przez wykonawce lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wy konujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub po dwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). K opia umowy/umów powinna zostać zanonimizo wana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zg odnie z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umow y o pracę i wymiar etatu i wymi ar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wylicz enie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umów powinna zostać p rzeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie dan ych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 5.4 Z tytułu niespełn ienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowi eniach umowy ( we wzorze umowy ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego t erminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spe łnienia przez wykonawce lub pod wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowa ne będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w pun kcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez wyko nawce lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzen ie kontroli przez Państwową Ins pekcję Pracy. 6. Minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67877.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Predsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.,  ,  ul. Kolonia 1,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 347248.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 347248.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 347248.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.