eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Tuchola: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola
Numer ogłoszenia: 290898 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola , pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 42 500, faks 52 334 21 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz ulic i placów na terenie gminy Tuchola (poza granicami administracyjnymi miasta) w sezonie 2015-2016, 2016-2017 oraz 2017-2018. Niniejsze postepowanie podzielono na części, w związku z czym, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do jednej lub do kilku części zamówienia oraz udzielanie zamówienia w częściach. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ i załączonymi do SIWZ załącznikami szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia. Do zakresu zamówienia zalicza się: -przygotowanie materiałów do usuwania śliskości, -usuwanie śniegu z dróg, ulic i placów, -likwidowanie śliskości zimowej przy pomocy środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Materiały do usuwania śliskości na drogach, ulicach i placach Rodzaje środków niechemicznych i chemicznych, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach, a także warunki ich stosowania określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach-Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960. Ponadto Wykonawca zapewnia: -pełną gotowość sprzętu - od dnia zawarcia umowy, -w razie potrzeby - całodobową pracę sprzętu, -sprzęt zastępczy - w razie awarii sprzętu Wykonawcy, -wyposażenie pracowników obsługujących sprzęt w telefony komórkowe. Gmina zastrzega sobie możliwość monitorowania pracy pojazdów używanych do zimowego utrzymania dróg poprzez montaż urządzeń GPS z czujnikiem posypu i czujnikiem pługa. W związku z tym do wykazu sprzętu należy dołączyć informację o numerach rejestracyjnych pojazdów w celach wprowadzenia danych na geoportal. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1.Sołectwo Legbąd 2.Sołectwo Rzepiczna 3.Sołectwo Klocek 4.Sołectwo Mała Komorza 5.Sołectwo Raciąż 6.Sołectwo Stobno 7.Sołectwo Białowieża 8.Sołectwo Kiełpin 9.Sołectwo Bladowo 10.Sołectwo Mały Mędromierz Dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej 1 usługi dotyczącej odśnieżania dróg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 1 szt. dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, np. poświadczenia, referencje. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów w formie ich weryfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje piaskarką samochodową z pługiem stalowym z dociskiem - 1 szt. lub ciągnikiem z pługiem stalowym z dociskiem i rozrzutnikiem - 1 szt. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej Specyfikacji. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: a) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania usług i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, b) jeżeli wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, c) jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie prac czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, d) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT, e) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinno zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tucholi, Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, pok. 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tucholi, Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, Punk Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sołectwo Legbąd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sołectwo Rzepiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sołectwo Klocek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sołectwo Mała Komorza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sołectwo Raciąż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sołectwo Stobno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sołectwo Białowieża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sołectwo Kiełpin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sołectwo Bladowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sołectwo Mały Mędromierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.