Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Mysłowice: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 290490 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Magazynier - profesjonalny pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera + książeczka sanitarno-epidemiologiczna + egzamin UDT na wózek widłowy (bez szkolenia w zakresie jego obsługi) Czas trwania: min. 80 godzin lekcyjnych (teoria i praktyka) Przewidywana liczba uczestników: 1 M Szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic lub miast ościennych, z dogodnym dojazdem tj. jednym środkiem transportu (bez przesiadek) z centrum Mysłowic, do 25 km od siedziby zamawiającego (cena powinna wówczas zawierać koszt przejazdu). Wykonawca powinien zapewnić catering dla uczestników szkolenia tj. ciepły posiłek - drugie danie, napoje (kawa, herbata, woda mineralna). Istnieje możliwość dołączenia osób do większej grupy szkoleniowej (wówczas catering nie jest konieczny). Termin realizacji: wrzesień - listopad 2014 , dni robocze pn - pt (przedział godzinowy: 8.00-15.00, jednak nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych/dzień). Część 2 Bukieciarz/florysta Czas trwania: min. 80 godzin lekcyjnych Przewidywana liczba uczestników: 1K Szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum) lub miast ościennych z dogodnym dojazdem tj. jednym środkiem transportu (bez przesiadek) z centrum Mysłowic, do 25 km od siedziby zamawiającego (cena powinna wówczas zawierać koszt przejazdu). Termin realizacji: wrzesień- listopad 2014, dni robocze pn - pt (przedział godzinowy: 8.00-15.00, jednak nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych/dziennie). Wykonawca powinien zapewnić catering dla uczestników szkolenia tj. ciepły posiłek - drugie danie, napoje (kawa, herbata, woda mineralna). Istnieje możliwość dołączenia osób do większej grupy szkoleniowej (wówczas catering nie jest konieczny)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1/1B do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1/1B do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przeprowadzenie 1 szkolenia o tematyce adekwatnej do danej części zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku na podstawie wypełnionego załącznika stanowiącego załącznik nr 2 do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1/1B do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1/1B do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przeprowadzenie 1 szkolenia o tematyce adekwatnej do danej części zamówienia przez kadrę wykazaną w załączniku nr 2A do siwz. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku na podstawie wypełnionego załącznika stanowiącego załącznik nr 2A do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1/1B do siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - lokalizacja - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na wniosek wykonawcy może nastąpić zmiana postanowień zawartej umowy za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie osób prowadzących szkolenie pod warunkiem, że będą to osoby o doświadczeniu nie gorszym niż podane w załączniku 2A do s.i.w.z. oraz terminu realizacji umowy pod warunkiem, że zmiana terminu wyniknie z przyczyn nie stojących po stronie wykonawcy (np. choroba uczestnika szkolenia).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowice
pok.14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach ul.Gwarków 24 41-400 Mysłowice pok.27 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier - profesjonalny pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera + książeczka sanitarno-epidemiologiczna + egzamin UDT na wózek widłowy (bez szkolenia w zakresie jego obsługi).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas trwania: min. 80 godzin lekcyjnych (teoria i praktyka) Przewidywana liczba uczestników: 1 M Szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic lub miast ościennych, z dogodnym dojazdem tj. jednym środkiem transportu (bez przesiadek) z centrum Mysłowic, do 25 km od siedziby zamawiającego (cena powinna wówczas zawierać koszt przejazdu). Wykonawca powinien zapewnić catering dla uczestników szkolenia tj. ciepły posiłek - drugie danie, napoje (kawa, herbata, woda mineralna). Istnieje możliwość dołączenia osób do większej grupy szkoleniowej (wówczas catering nie jest konieczny). Termin realizacji: wrzesień - listopad 2014 , dni robocze pn - pt (przedział godzinowy: 8.00-15.00, jednak nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych/dzień)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bukieciarz/florysta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas trwania: min. 80 godzin lekcyjnych Przewidywana liczba uczestników: 1K Szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum) lub miast ościennych z dogodnym dojazdem tj. jednym środkiem transportu (bez przesiadek) z centrum Mysłowic, do 25 km od siedziby zamawiającego (cena powinna wówczas zawierać koszt przejazdu). Termin realizacji: wrzesień- listopad 2014, dni robocze pn - pt (przedział godzinowy: 8.00-15.00, jednak nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych/dziennie). Wykonawca powinien zapewnić catering dla uczestników szkolenia tj. ciepły posiłek - drugie danie, napoje (kawa, herbata, woda mineralna). Istnieje możliwość dołączenia osób do większej grupy szkoleniowej (wówczas catering nie jest konieczny)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. lokalizacja - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Spawacz MAG i TIG"
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C, C+E i D KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W LIPNIE
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C, C+E i D KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ ORAZ SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW - I EDYCJA "SZKOLENIE Z POWIATEM LIPNOWSKIM - LEPSZA PRACA, LEPSZA PŁACA"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2024 r. - I etap.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.