eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29032 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Stalowa Wola: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego" dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 -2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski, krajowy numer identyfikacyjny 83041347800000, ul. ul. Podleśna  15, 37450   Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 643 37 09, e-mail mienie@powiatstalowa.pl, faks 015 643 36 02.
Adres strony internetowej (URL): www.stalowowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
bip.stalowowolski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.stalowowolski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe, ul. Podleśna 15, 37 - 450 Stalowa Wola


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego
Numer referencyjny: IMP.272.2.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1 i Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12. Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach: - Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, - Cześć II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, - Część III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, - Część IV - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12. 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje: 2.1. Część I- zakres prac: Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 6 807,50 m2, - kubatura budynku 23 187,00 m3, - ilość kondygnacji: 4, - budynek objęty ochroną konserwatorską, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej oraz krat okiennych, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - izolacji termicznej stropodachów wraz z wymianą pokrycia, remontu ścianek attykowych i kominów, - remontu schodów zewnętrznych, zadaszeń, szachtów, - termo - i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie, - instalacji odgromowej, - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana), - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.2.Część II- zakres prac: Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 1 731,40 m2, - kubatura budynku 8 845,03 m3, - ilość kondygnacji: 1 segment - 2 kondygnacje, budynek po sali gimnastycznej - parterowy niepodpiwniczony. Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki zewnętrznej drzwiowej, montażu rolet antywłamaniowych, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia i orynnowania, - docieplenia stropu poddasza wełną, wymiany orynnowania, malowania podbić, - remontu kominów, - remontu zadaszeń nad wejściami, - remontu schodów zewnętrznych, - remontu tarasu - izolacja termiczna, posadzka z płytek, - instalacji odgromowej, - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej. - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.3.Część III- zakres prac: Dane techniczne Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 5 730,30 m2, - kubatura budynku 17 623,00 m3, - ilość kondygnacji: 1 segment - parterowy bez podpiwniczenia, 1 segment - 4 kondygnacje podpiwniczony, sala gimnastyczna - parterowa bez podpiwniczenia, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia wełną i montażu drewnopodobnych płyt elewacyjnych, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej, wraz z wymianą pokrycia, remontu kominów i attyk, - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia, remontu attyk, - opaski i dojść z kostki brukowej, - remontu murków, - remontu schodów i tarasu zewnętrznego, balustrad, - instalacji odgromowej, - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana), - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - kotłowni (montaż kotłów gazowych kondensacyjnych w istniejącej kotłowni). - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.4.Część IV - zakres prac: Dane techniczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 3 155,60 m2, - kubatura budynku 16 500,00 m3, - ilość kondygnacji: 3 kondygnacje + piwnica, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - izolacji termicznej stropodachów, remontu ścianek attykowych i kominów, - remontu schodów zewnętrznych, zadaszenia, remont dobudówki, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie, - instalacji odgromowej, - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej. - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa w zakresie budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli dotyczy montażu instalacji fotowoltaicznej, modernizacji instalacji c.o., oraz wymiany oświetlenia na LED. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wymianę instalacji oświetlenia na LED oraz instalację fotowoltaiczną. Modernizacja instalacji c.o. została zrealizowana w roku 2016. 2.5.Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Do zadań nadzoru inwestorskiego będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności o których mowa w niniejszej SIWZ. Wszystkie czynności wykonywane przez nadzór inwestorski muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane. 4.Nadzór inwestorski będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego. 5.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 12 do zapytania ofertowego. 6.Nadzór będzie sprawowany nad robotami w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy). 7.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 11.Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 -2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 13/10/2017

data zakończenia: 15/08/2017

data zakończenia: 20/10/2017

data zakończenia: 21/08/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - dla części I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1: 1)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (w tym 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie termomodernizacji budynków o wartości nadzorowanych robót min. 500 000 zł, 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi obejmującymi instalację fotowoltaiczną i elektryczną o wartości nadzorowanych robót min. 100 000 zł i 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi obejmująca instalację centralnego ogrzewania o wartości min. 200 000 zł), co winni potwierdzić dowodami określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dopuszcza wykonanie 1 zamówienia obejmującego 3 wymagane usługi, pod warunkiem, że usługi wchodzące w skład zamówienia (każda usługa) mają wartość nie mniejszą niż wymagana dla poszczególnych usług, a łączna wartość zamówienia wynosi co najmniej 800,00,00 zł. Zamawiający wymaga aby Wykonawca sprawował kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonywanymi robotami tj. nadzór nad robotami budowlanymi, instalacjami sanitarnymi oraz robotami elektrycznymi. 2)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną - inspektorami nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane: - 1 osoba w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru, - 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru, - 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru. Wykonawca może zaproponować tylko jedną osobę do sprawowania nadzoru w danej branży. - dla części II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3: 1)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (w tym 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie termomodernizacji budynków o wartości nadzorowanych robót min. 200 000 zł i 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi obejmującymi instalację fotowoltaiczną i elektryczną o wartości nadzorowanych robót min. 50 000 zł), co winni potwierdzić dowodami określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dopuszcza wykonanie 1 zamówienia obejmującego 2 wymagane usługi, pod warunkiem, że usługi wchodzące w skład zamówienia (każda usługa) mają wartość nie mniejszą niż wymagana dla poszczególnych usług, a łączna wartość zamówienia wynosi co najmniej 250,00,00 zł. Zamawiający wymaga aby Wykonawca sprawował kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonywanymi robotami tj. nadzór nad robotami budowlanymi i robotami elektrycznymi. 2)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną - inspektorami nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane: - 1 osoba w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru, - 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru. Wykonawca może zaproponować tylko jedną osobę do sprawowania nadzoru w danej branży. - dla części III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynku Centrum Edukacji Zawodowej: 1)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (w tym 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie termomodernizacji budynków o wartości nadzorowanych robót min. 500 000 zł, 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi obejmującymi instalację fotowoltaiczną i elektryczną o wartości nadzorowanych robót min. 100 000 zł i 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi obejmująca instalację centralnego ogrzewania o wartości min. 200 000 zł), co winni potwierdzić dowodami określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dopuszcza wykonanie 1 zamówienia obejmującego 3 wymagane usługi, pod warunkiem, że usługi wchodzące w skład zamówienia (każda usługa) mają wartość nie mniejszą niż wymagana dla poszczególnych usług, a łączna wartość zamówienia wynosi co najmniej 800,00,00 zł. Zamawiający wymaga aby Wykonawca sprawował kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonywanymi robotami tj. nadzór nad robotami budowlanymi, instalacjami sanitarnymi oraz robotami elektrycznymi. 2)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną - inspektorami nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane: - 1 osoba w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru, - 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru, - 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru. Wykonawca może zaproponować tylko jedną osobę do sprawowania nadzoru w danej branży. - dla części IV - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego: 1)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (w tym 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie termomodernizacji budynków o wartości nadzorowanych robót min. 200 000 zł i 1 usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjnymi obejmującymi instalację fotowoltaiczną i elektryczną o wartości nadzorowanych robót min. 50 000 zł), co winni potwierdzić dowodami określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dopuszcza wykonanie 1 zamówienia obejmującego 2 wymagane usługi, pod warunkiem, że usługi wchodzące w skład zamówienia (każda usługa) mają wartość nie mniejszą niż wymagana dla poszczególnych usług, a łączna wartość zamówienia wynosi co najmniej 250,00,00 zł. Zamawiający wymaga aby Wykonawca sprawował kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonywanymi robotami tj. nadzór nad robotami budowlanymi, i robotami elektrycznymi. 2)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą techniczną - inspektorami nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane: - 1 osoba w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru, - 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru. Wykonawca może zaproponować tylko jedną osobę do sprawowania nadzoru w danej branży. W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na 1, 2, 3 lub 4 części zamówienia warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wymagań dla jednej części o najwyższych wymaganiach. W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na 1, 2, 3 lub 4 części Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji inspektorów nadzoru nad robotami dla 1, 2, 3 lub 4 części. Uwaga: Doświadczenie zawodowe należy liczyć od daty uzyskania uprawnień budowlanych. Potwierdzeniem spełniania w/w warunku będzie złożenie wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza połączenie w/w funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.)oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie Wykonawca jest obowiązany złożyć następujące dokumenty: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.13 i 14 oraz art. 24 ust.1 pkt 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności: udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2.W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawcy mają złożyć stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej składają wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1. dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ustępu 3.1 stosuje się. 5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2.Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3.Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp - wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4.Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp - wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. 5.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 3 i pkt 4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
ilość pobytów w tygodniu przedstawiciela wykonawcy40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1.1.w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, 1.2.w przypadku zmian wprowadzonych w umowie na wykonawstwo robót budowlanych, których następstwem będzie konieczność dokonania zmian w niniejszej umowie 1.3.zmiana inspektorów nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy), 1.4.zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 7 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 1.5.powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót. 2.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3.Nie stanowi zmiany umowy: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2)zmiana danych teleadresowych. 4.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5.Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: - Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje: 2.1. Część I- zakres prac: Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 6 807,50 m2, - kubatura budynku 23 187,00 m3, - ilość kondygnacji: 4, - budynek objęty ochroną konserwatorską, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej oraz krat okiennych, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - izolacji termicznej stropodachów wraz z wymianą pokrycia, remontu ścianek attykowych i kominów, - remontu schodów zewnętrznych, zadaszeń, szachtów, - termo - i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie, - instalacji odgromowej, - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana), - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Do zadań nadzoru inwestorskiego będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności o których mowa w niniejszej SIWZ. Wszystkie czynności wykonywane przez nadzór inwestorski muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane. 4.Nadzór inwestorski będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego. 5.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 12 do zapytania ofertowego. 6.Nadzór będzie sprawowany nad robotami w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy). 7.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 11. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 -2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 13/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
ilość pobytów w tygodniu przedstawiciela wykonawcy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: - Cześć II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje: 2.1. Część II- zakres prac: Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 1 731,40 m2, - kubatura budynku 8 845,03 m3, - ilość kondygnacji: 1 segment - 2 kondygnacje, budynek po sali gimnastycznej - parterowy niepodpiwniczony. Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki zewnętrznej drzwiowej, montażu rolet antywłamaniowych, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia i orynnowania, - docieplenia stropu poddasza wełną, wymiany orynnowania, malowania podbić, - remontu kominów, - remontu zadaszeń nad wejściami, - remontu schodów zewnętrznych, - remontu tarasu - izolacja termiczna, posadzka z płytek, - instalacji odgromowej, - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej. - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Do zadań nadzoru inwestorskiego będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności o których mowa w niniejszej SIWZ. Wszystkie czynności wykonywane przez nadzór inwestorski muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane. 4.Nadzór inwestorski będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego. 5.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 12 do zapytania ofertowego. 6.Nadzór będzie sprawowany nad robotami w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy). 7.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 11.Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 -2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
ilość pobytów w tygodniu przedstawiciela wykonawcy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: - Część III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje: 2.1. Część III- zakres prac: Dane techniczne Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 5 730,30 m2, - kubatura budynku 17 623,00 m3, - ilość kondygnacji: 1 segment - parterowy bez podpiwniczenia, 1 segment - 4 kondygnacje podpiwniczony, sala gimnastyczna - parterowa bez podpiwniczenia, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia wełną i montażu drewnopodobnych płyt elewacyjnych, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenia stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej, wraz z wymianą pokrycia, remontu kominów i attyk, - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia, remontu attyk, - opaski i dojść z kostki brukowej, - remontu murków, - remontu schodów i tarasu zewnętrznego, balustrad, - instalacji odgromowej, - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana), - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej, - kotłowni (montaż kotłów gazowych kondensacyjnych w istniejącej kotłowni). - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Do zadań nadzoru inwestorskiego będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności o których mowa w niniejszej SIWZ. Wszystkie czynności wykonywane przez nadzór inwestorski muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane. 4.Nadzór inwestorski będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego. 5.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 12 do zapytania ofertowego. 6.Nadzór będzie sprawowany nad robotami w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy). 7.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 11.Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 -2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
ilość pobytów w tygodniu przedstawiciela wykonawcy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: - Część IV - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja energetyczna Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12. 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje: 2.1. Część IV - zakres prac: Dane techniczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli: - powierzchnia użytkowa budynku 3 155,60 m2, - kubatura budynku 16 500,00 m3, - ilość kondygnacji: 3 kondygnacje + piwnica, Zakres prac polega na wykonaniu: - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi, - izolacji termicznej stropodachów, remontu ścianek attykowych i kominów, - remontu schodów zewnętrznych, zadaszenia, remont dobudówki, - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie, - instalacji odgromowej, - instalacji oświetlenia, - instalacji fotowoltaicznej. - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa w zakresie budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli dotyczy montażu instalacji fotowoltaicznej, modernizacji instalacji c.o., oraz wymiany oświetlenia na LED. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wymianę instalacji oświetlenia na LED oraz instalację fotowoltaiczną. Modernizacja instalacji c.o. została zrealizowana w roku 2016. 2.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Do zadań nadzoru inwestorskiego będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności o których mowa w niniejszej SIWZ. Wszystkie czynności wykonywane przez nadzór inwestorski muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane. 4.Nadzór inwestorski będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia pn. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego. 5.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 12 do zapytania ofertowego. 6.Nadzór będzie sprawowany nad robotami w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy). 7.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 11. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 -2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 21/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
ilość pobytów w tygodniu przedstawiciela wykonawcy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.