eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologicznego z Pododdziałem Udarowym z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 30/2014)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Iława: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologicznego z Pododdziałem Udarowym z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 30/2014)
Numer ogłoszenia: 290292 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologicznego z Pododdziałem Udarowym z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 30/2014).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologicznego z Pododdziałem Udarowym z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 30/2014) 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi : Zadanie nr 1 Kardiomonitory Zadanie nr 2 Moduł EEG Zadanie nr 3 Sprzęt medyczny Zadanie nr 4 Sprzęt rehabilitacyjny 3.Wymagania konieczne: 1) dostawa i transport 2) rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.51.00-4, 33.12.11.00-5, 33.19.20.00-2, 33.19.31.20-6, 33.19.21.30-2, 33.17.20.00-6, 33.18.21.00-0, 38.31.10.00-8, 33.15.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gwarancja min. 24 miesiące 2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 3 Czas reakcji serwisu max. 72 godz w okresie gwarancji. 4 Urządzenie jest fabrycznie nowe, kompletne i po zainstalowaniu jest gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów. 5 Instrukcja obsługi w języku polskim 6 Montaż, uruchomienie oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia 7 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 8 Przeglądy okresowe zgodne z wymogami producenta w tym ostatni na koniec okresu gwarancji. 9 Paszport techniczny dostarczany wraz z urządzeniem 10 Urządzenie dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi potwierdzone stosownymi dokumentami 1. Kardiomonitor przenośny Szt. 4 2. Kardiomonitory Szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Moduł EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gwarancja min. 24 miesiące 2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 3 Czas reakcji serwisu max. 72 godz w okresie gwarancji. 4 Urządzenie jest fabrycznie nowe, kompletne i po zainstalowaniu jest gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów. 5 Instrukcja obsługi w języku polskim 6 Montaż, uruchomienie oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia 7 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 8 Przeglądy okresowe zgodne z wymogami producenta w tym ostatni na koniec okresu gwarancji. 9 Paszport techniczny dostarczany wraz z urządzeniem 10 Urządzenie dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi potwierdzone stosownymi dokumentami 1. Moduł Biofidbeeck (EEG) Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki gwarancji i inne wymogi: 1 Gwarancja min. 24 miesiące 2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 3 Czas reakcji serwisu max. 72 godz w okresie gwarancji. 4 Urządzenie jest fabrycznie nowe, kompletne i po zainstalowaniu jest gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów. 5 Instrukcja obsługi w języku polskim 6 Montaż, uruchomienie oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia 7 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 8 Przeglądy okresowe zgodne z wymogami producenta w tym ostatni na koniec okresu gwarancji. 9 Paszport techniczny dostarczany wraz z urządzeniem 10 Urządzenie dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi potwierdzone stosownymi dokumentami 1 Łóżko szpitalne podstawowe - z możliwością regulacji wysokości Szt. 4 2 Stolik przyłóżkowy Szt. 1 3 Łóżko szpitalne elektryczne Szt. 9 4 Szafka przyłóżkowa z dodatkowym blatem Szt. 7 5 Waga lekarska z wzrostomierzem Szt. 1 6 Waga łóżkowa dla chorych leżących Szt. 1 7 Pompa dwustrzykawkowa Szt. 1 8 Reduktor do tlenu Szt. 5 9 Dozownik do tlenu z nawilżaczem Szt. 5 10 Aparat Ekg z wózkiem Szt. 1 11 Oftalmoskop Szt. 1 12 Wózek inwalidzki Szt. 1 13 Myjka dezynfektor Szt. 3 14 Pojemnik na brudną bieliznę i odpady, podwójny Szt. 1 15 Pojemnik na brudną bieliznę i odpady, pojedyncz Szt. 2 16 Kozetka z regulacją wysokości, z zagłębieniem na głowę Szt. 1 17 Wózek na leki Szt. 1 18 Wózek zabiegowy do opatrunków i iniekcji Szt. 1 19 Kozetka z regulacją wysokości Szt. 1 20 Defibrylator 12- kanałowy Szt. 1 21 Respirator Szt. 1 22 Pompa jednostrzykawkowa Szt. 2 23 Pulsoksymetr Szt. 2 24 Wózek pod aparaturę trzypółkowy Szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.31.20-6, 33.19.21.30-2, 33.19.21.20-9, 33.19.10.00-5, 33.17.20.00-6, 33.18.21.00-0, 38.31.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki gwarancji i inne wymogi: dot poz. 6 1 Gwarancja min. 24 miesiące 2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 3 Czas reakcji serwisu max. 72 godz w okresie gwarancji. 4 Urządzenie jest fabrycznie nowe, kompletne i po zainstalowaniu jest gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów. 5 Instrukcja obsługi w języku polskim 6 Montaż, uruchomienie oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia 7 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 8 Przeglądy okresowe zgodne z wymogami producenta w tym ostatni na koniec okresu gwarancji. 9 Paszport techniczny dostarczany wraz z urządzeniem 10 Urządzenie dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi potwierdzone stosownymi dokumentami Dot. pozostałych pozycji: gwarancja min. 12 miesięcy 1 Lustro korekcyjne z siatką posturograficzną Szt. 2 2 Mata gimnastyczna Szt. 2 3 Stołek (taboret) obrotowy Szt. 1 4 Piłka do gimnastyki funkcjonalnej żółta Szt. 1 5 Piłka gimnastyki funkcjonalnej zielona Szt. 1 6 Bieżnia treningowa Szt. 1 7 Goniometr metalowy Szt. 1 8 Kula ortopedyczna Szt. 2 9 Kołnierz ortopedyczny Szt. 2 10 Balkonik wysoki podłokciowy typu ambona Szt. 1 11 Tor do nauki chodu Szt. 1 12 Równoważnia do treningu równowagi Szt. 1 13 Masa plastyczna do ćwiczeń ręki (zestaw - 5szt.) zestaw 1 14 Piłki do ćwiczeń ręki (zestaw - 3 szt.) zestaw 1 15 Trener równowagi sensoryczny Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.