eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Usunięcie usterek w hotelu w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Żyrardów: Usunięcie usterek w hotelu w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27.
Numer ogłoszenia: 290224 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie usterek w hotelu w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek w hotelu w kompleksie sportowo - rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. 2. Usunięcie usterek opisanych poniżej, zgodnie z dokumentacją rysunkową oraz przedmiarami robót: 1.1 Naprawa spękanych posadzek betonowych, wymiana wykładziny dywanowej, naprawa tynków ścian w pokojach hotelowych nr 2,3,9,10,11,12,13 i na korytarzach- pkt 1 do 3 wg. dokumentacji rysunkowej, w zakresie: 1) Zerwania posadzki z tworzyw sztucznych- wykładzina dywanowa. 2) Rozbiórki wylewki pod okładzinami 3) Odbicia tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach. 4) Usunięcia z budynku gruzu. 5) Wykonania izolacji. 6) Wykonania wylewki betonowej. 7) Zbrojenie siatką stalową. 8) Założenia wykładziny podłogowej dywanowej obiektowej z cokolikiem wyoblonym na ścianę. 9) Wzmocnienia powierzchni poprzez szpachlowanie zaprawą naprawczą i wklejenie siatki. 10) Naciągnięcia wewnętrzne gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych. 11) Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem. Wybór kolorów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 1.2 Naprawa sufitów w pokojach hotelowych nr 2,3,9,10,11,12,13 - pkt 8 wg. dokumentacji rysunkowej, w zakresie: 1) Zeskrobania i zmycie starej farby w pomieszczeniach jw. 2) Gruntowania podłoży. 3) Naciągnięcia wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach z płyt gipsowych. 4) Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. 3. Szczegółowy zakres prac, obmiar oraz rodzaj materiału opisany został w przedmiarach, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Na zastosowanie materiałów tożsamych innych niż wskazane w przedmiarach robót, Wykonawca musi uzyskać zgodę Projektanta oraz akceptację Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 5. W hotelu znajduje się 13 pokoi. Naprawa dotyczy pokoi wymienionych w ust. 2 pkt. 1.1. W czasie prowadzenia prac naprawczych hotel nie może być wyłączony z użytkowania. Hotel czynny jest codziennie, 7 dni w tygodniu, całodobowo. Prace będą prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym, w trakcie funkcjonowania obiektu, zgodnie z przyjętym Harmonogramem rzeczowo - finansowym, który będzie ustalany na bieżąco z Zamawiającym w zależności od obłożenia hotelu. Wykonawca musi mieć na uwadze, że ze względu na charakter pracy hotelu mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie robót lub jego części. W uzasadnionych przypadkach (brak gości w pokojach hotelowych), w uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się prowadzenie prac w godzinach nocnych. 6. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45442100-8 - Roboty malarskie. 7. Przedmiot zamówienia, tj. usunięcie usterek w hotelu w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 należy wykonać zgodnie z dokumentacją rysunkową, którą stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Dokumentacja projektowa, na podstawie której wybudowany został obiekt znajduje się do wglądu w siedzibie Spółki. 9. Zamawiający ZALECA przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie przed złożeniem oferty, celem potwierdzenia zakresu przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna będzie możliwa po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz.275 późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13 Nr rachunku 35929700050457194620020001 z dopiskiem: Wadium - usunięcie usterek w hotelu. Znak postępowania ZP/03/2014. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z pozostałych form niepieniężnych, wadium należy załączyć do oferty w oryginale, a także jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p. zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu, polegającą na wykonaniu prac malarskich, tynkarskich oraz innych prac budowlanych związanych z budową i remontem obiektów o wartości robót nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p. zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p. zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p. zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium - kserokopia wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego w przypadku formy pieniężnej, a w przypadku form niepieniężnych wadium należy załączyć do oferty kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Na podstawie art. 144 ustawy P. z .p. zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w rozdziale 9 SIWZ w przypadku: a) działania siły wyższej- zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy w określonym pierwotnym terminie. Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji o okres działania siły wyżej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) wystąpienia klęsk żywiołowych (zalania, powodzie, pożary, itp.) i innych warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych i innych prac, c) obłożenia hotelu, które uniemożliwiałoby prowadzenie prac remontowych, 2) konieczna zmiana zakresu prac, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a uzasadniona jest technologią, koniecznością realizacji robót, o ile te nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 3) zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie, o ile zmiana podwykonawców odbędzie się zgodnie z art. 647 1 kc. 4) zmiany w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć, a jest ona korzystna dla Zamawiającego, 5) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I-sze piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I-sze piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.