eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Modernizacja budynków Dworek Myśliwski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Ustroń: Modernizacja budynków Dworek Myśliwski
Numer ogłoszenia: 290204 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń , ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8543521, faks 033 8543416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków Dworek Myśliwski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budynek Willa i otoczenie. I.Fundament budynku Ze względu na problem zawilgocenia ścian przyziemia od strony głównego wejścia do budynku od tej strony należy dokonać odkrywki fundamentów. W przypadku braku drenażu opaskowego należy drenaż wykonać z odpływem na teren. W przypadku istnienia drenażu należy go udrożnić i sprawdzić. W miarę potrzeby odtworzyć. Ściany fundamentowe z kamienia należy oczyścić, osuszyć. Przemurować w miejscach rozszczelnień. Wykonać tynk wodochronny. Przykleić dwie warstwy papy termozgrzewalnej 4,2 mm. Wykonać warstwę ochronną z folii kubełkowej . Obsypać żwirem drenażowym. Nadmiar ziemi z wykopów należy rozsypać na terenie w miejscu wskazanym przez Inwestora ( w rejonie lokalizacji kontenerów na śmieci). 2.Przyziemie budynku Nie przewiduje się uzupełnień lub wymiany kamienia. Kamienne ściany przyziemia z piaskowca oczyścić, wykonać odsalanie odpowiednim preparatem , wykonać uzupełnienie spoinowania usuwając zwietrzałe fugi i wykonując nowe. Całość elewacji kamiennej należy wzmocnić strukturalnie. Obróbki z blachy miedzianej na styku kamień- drewno (zwieńczenia cokołu) należy uzupełnić. Okienko w przyziemiu, gdzie występują ubytki kraty zewnętrznej braki uzupełnić. Duże łukowe okno do renowacji. 3.Elewacja drewniana 3.1 Ściany. UWAGA: Przy doborze materiałów do konserwacji drewna (kity, bejce do drewna) należy bezwzględnie przeprowadzić próby i uzyskać akceptację gł. projektanta z dostosowaniem ich kolorystyki do kolorystyki istniejącej elewacji budynku. Należy uzupełnić brakujące i zniszczone (warkocze) ze słomy między belkami.Nie przewiduje się uzupełnień rozeschnięć belek drewnianych. 3.2.Okna. Wszystkie okna do zachowania. Prace remontowe polegające na: złuszczeniu (przez opalanie) farby olejnej. Wyczyszczenie powierzchni. Uzupełnienie kitów. Rektyfikacja okien. Uzupełnienie brakujących okuć. Ponowne malowanie stolarki na biało. Okiennice przemalować. Okna w kuchni i zmywalni (2 sztuki) do przerobienia tak, aby ich dolna część (na dolnym podziale okiennym) była stała. Wynika to z braku obecnie możliwości ich otwierania ze względu na zagospodarowanie wewnętrzne pomieszczeń (blaty robocze, stoły). 3.3.Balkony. Elementy balkonów w miejscach, gdzie występują ubytki, rozeschnięcia, (rozkalibrowanie) należy naprawić. W szczególnych przypadkach (spróchnienie tralek balustrad, czy poręczy) należy je odtworzyć i wymienić na nowe. Na balkonach przewidziano do wymiany wszystkie progi balkonowe na nowe dębowe. Między progiem budynku, a balkonem występuje szczelina, którą należy zamknąć. Zamknięcie przejść można wykonać albo poprzez zastosowanie obróbki blacharskiej na całym progu, bądź przez wykonanie progu (obejmującego) o większej szerokości. Okucia wsporników balkonów od góry wymienić na nowe z blachy miedzianej. 4.Dach. Więźba dachowa. Zaleca się wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego przez malowanie oraz zabezpieczenie przeciw porażeniu przez grzyby i insekty.Docieplenie dachu wykonać poprzez wypełnienie wełną mineralną miękką 20 cm grubości między krokwiami mocowaną sznurami. Miejsca zbutwiałe (szczególnie w strefie wyłazu dachowego) wymienić. Pokrycie dachowe. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy miedzianej grubości 0.7 mm z miedzi naturalnej przewidzianej do samoistnego spatynowania. Ubytki w śniegołapach uzupełnić. Okno połaciowe - okno występujące w łazience na poddaszu należy wymienić na otwieralne z podwójnym szkleniem. Wyłaz dachowy - do wymiany na klapę dymową. Trap kominiarski - do zachowania Remont kominów. Część kominów nad połacią dachową rozebrać i wymurować na nowo z cegły klinkierowej w kolorze naturalnym. Czapy kominowe z cegły klinkierowej. Wyloty przewodów zabezpieczone daszkami z blachy miedzianej, a otwory bezpośrednio siatką. W przestrzeni poddasza kominy uszczelnić od wewnątrz zaprawą szamotową, a od zewnątrz istniejący blaszany komin z kominka salonu wymienić na murowany z cegły klinkierowej nad połacią dachową, w przestrzeni dachowej z cegły budowlanej z wykończeniem zaprawą szamotową od wewnątrz i tynkowanej zewnątrz. Rynny, rury spustowe. Miejsca rozszczelnień rynien należy uszczelnić przez lutowanie. Rynny wyprofilować ponownie. We wszystkich rynnach zwiększyć (zdublować) ilość uchwytów (haków).Rury spustowe wprowadzić do nowych Gaigerów i ponownie włączyć do kanalizacji deszczowej. 5.Taras, mur oporowy od strony wejścia, plac wejściowy, schody zewnętrzne. Kamienne ściany muru oporowego z piaskowca oczyścić, wykonać odsalanie, wykonać uzupełnienie spoinowania usuwając zwietrzałe fugi . Całość należy wzmocnić strukturalnie, przeprowadzić hydrofobizację powierzchniową 6.Plac wejściowy - około 175.00 m2. Po demontażu płyt chodnikowych wykonać plac z regularnej kostki granitowej w kolorze szarym na podsypce piaskowej 6 cm. Podłoże wyrównać ze spadkiem w stronę koryta odwadniającego wzdłuż muru oporowego i na teren. Fragment placu ( z płyt betonowych) położony bezpośrednio przy schodach wykonać analogicznie, jak plac tzn. z kostki granitowej szarej. Schody zewnętrzne na plac. Należy zdemontować stopnice z lastrico i zamontować nowe z płyt z piaskowca według bezpośredniego obmiaru. Orientacyjnie około 5.00 m2 powierzchni. Schody wejściowe do budynku - ok. 5.00 m2. Wykonane z piaskowca należy zdemontować i odtworzyć nowe z takiego samego materiału (piaskowiec).Przejście wzdłuż budynku od placu wejściowego do tarasu po demontażu płyt betonowych należy wykonać z kostki granitowej w kolorze szarym - pow. ok. 20.50 m2. Taras - pow. 67.00 m2. Należy zdemontować płyty betonowe tarasu. Taras należy wykończyć płytami z kostki granitowej w kolorze szarym. Dwa przełamania wysokości wyprofilować z obrzeży granitowych typu drogowego. Murek przy tarasie oczyścić i zaimpregnować. UWAGA! Wszystkie powyższe prace polegają na wymianie elementów bez zmian w powierzchni bmiaru. Ścieżka do grila - 25.00 m2. Przejście między tarasem a wiatą grila wykonać z nieregularnych płyt piaskowca położonych z odstępami bezpośrednio na terenie z utrzymaniem naturalnych spadków na podsypce piaskowej. 7.Kaplica św. Huberta. Nie zakłada się prac związanych z obiektem. 8.Wiata z grillem. Przewiduje się wymianę posadzki na płyty kamienne z piaskowca - pow. 47.00 m2. Bezpośrednio przy wiacie, na odcinku bezpośredniego zagrożenia spływającą skarpą należy wykonać murek betonowy obłożony kamieniem łupanym brenneńskim o wysokości 65 cm. nad terenem od strony wiaty. Przy murku od strony skarpy założyć koryto drogowe ze spadkiem w stronę południowo zachodnią 9.Budynek gospodarczy, wiata śmietnikowa Budynek gospodarczy (szopa na narzędzia) wykonany z drewna, z dwuspadowym dachem, częściowo zamknięty (szopa) , częściowo w formie otwartej wiaty przeznaczonej na pojemniki na odpadki. Odtworzony w formie I o gabarycie w miejscu rozebranego w wyniku uszkodzeń powodowanych wiatrem. Obiekt o powierzchni 18.20 m2. Zgodnie z Prawem Budowlanym: rozdział 4, art. 29.1 nie wymaga pozwolenia budowlanego. 10.Zbiornik wody pożarowej Po uprzednim spuszczeniu wody zbiornik należy oczyścić z osadów. Przewiduje się remont zasuwy jazu i wykonanie balustrady drewnianej ze słupkami ze stali ocynkowanej od strony północno wschodniej na istniejącym obrzeżu betonowym. 11.Ogrodzenie zewnętrzne Nie przewiduje się prac budowlanych związanych z ogrodzeniem. 12. Drogi, dojazdy Na asfaltowej drodze dojazdowej, od strony stoku, na wysokości wiaty z grilem przewiduje się wykonanie koryta drogowego odwadniającego. Długość 33.00 metry. Należy usunąć pas asfaltu o szerokości do 60 cm. Wykonać podbudowę pod typowe koryta drogowe z ogranicznikiem z obrzeża drogowego od strony skarpy. W najniższym punkcie drogi przewidzieć odpływ powierzchniowy z obu kierunków. Związane jest to z problemem wymywania skarpy przez wody opadowe i nanoszeniem osadów (namułów) na posadzkę wiaty. Wykonać odpływ po skarpie w formie kaskady ułożonej z płyt kamiennych, schodkowo wzdłuż spadku do koryta znajdującego się wzdłuż murku wiaty grila. Murek należy wykonać z betonu o wysokości około 65 cm. nad terenem zagłębionego około 40 cm. z obłożeniem kamieniem łupanym z kamienia brenneńskiego. Plac gospodarczy. W rejonie budynku gospodarczego przewidziano poszerzenie utwardzonego terenu, przewidziane jako plac gospodarczy. Nawierzchnia szutrowa. Powierzchnia orientacyjnie 90.00 m2 13. Szambo bezoodpływowe Przewiduje się oczyszczenie zbiornika i ocenę jego stanu technicznego. W miarę potrzeby należy wykonać jego uszczelnienie. W związku z koniecznością oczyszczania zbiornika przewiduje się dojazd wozu asenizacyjnego drogą leśną poprowadzoną wzdłuż południowo wschodniej części działki. II. Budynek stróżówki: 1.Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy trapezowej 2.Demontaż istniejących łat i kontrłat oraz pozostałych warstw ocieplenia dachu 3.Przedłużenie krokwi i przebudowa jaskółki nad wejściem wg projektu 4.Wykonanie ozdobnych elementów drewnianych na elewacji pod więźbę 5.Wykonanie impergnacji więźby dachowej ogniochronnej i materiałami przeciw grzybom 6.Wykonanie ekranu z folii wstępnego krycia paroprzepuszczalnej 7.Przemurowanie istniejących kominów ponad dachem 8.Kontrola skuteczności wentylacji grawitacyjnej 9.Przybicie kontrłat na krokwiach wys 4cm 10.Wykonanie pełnego deskowania gr 25mm 11.Ułożenie warstwy rozdzielającej w postaci maty wygłuszającej 12.Ułożenie pokrycia dachowego systemowego z blachy na rąbek stojący Prefa prefalz 13.Ponowny montaż wcześniej zdemontowanej instalacji odgromowej 14.Montaż elementów odwodnienia dachu (obróbki, rynny i rury spustowe) 15.Wykonanie strzępi wzmacniających przy ściankach balkonowych na poddaszu 16.Ocieplenie poddasza - wełna mineralna gr 15cm układana pomiędzy krokwiami 17.Docieplenie poddasza - wełna mineralna gr 10cm układana pod krokwiami 18.Ułożenie folii paroszczelnej na zakład 30cm lub klejonej 19.Obudowa poddasza płytami GK na ruszcie drewnianym 20.Odkopanie fundamentów budynku do poziomu posadzki w piwnicy - elewacja wejściowa 21.Oczyszczenie powierzchni cokołu kamiennego 22.Wykonanie tynku cementowego z dodatkami hydrofobowymi na ścianach fundamentowych 23.Wykonanie izolacji przeciwwodnej - papa klejona na całej powierzchni do ścian fundamentowych(minimalna grubość zastosowane papy 4,7mm) 24.Docieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr 10cm 25.Ułożenie folii kubełkowej ochronnej dla izolacji przeciwwodnej i cieplenej 26.Wykonanie zasypki budynku materiałem przepuszczalnym (żwirem) 27.Pozostałe ściany piwnicy (cokołu kamiennego) oczyścić, uzupełnić spoinowenie (fugi) i zaimpregnować 28.Obłożenie ścian betonowych tarasu kamieniem podobnym jak ściany kamienne 29.Wykonanie izolacji poziomej na poziomie posadzki metodą injekcji 30.Wykonanie napraw tynku elewacyjnego 31.Wymiana parapetów zewnętrznych 32.Docieplenie elewacji wełną mineralną gr 12cm w tynkiem mineralnym 33.Wykonanie opaski wokół budynku łącznie z odprowadzeniem wody deszczowej z rur spustowych 34.Remont powierzchni tarasu - zakłada się wykończenie powierzchni deskami olejowanymi. 35.Remont wrzutni do składu na opał Szczegółowy zakres robót określa wykonawczy projekt budowlano - wykonawczy, wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem, sporządzony przez Jerl Studio Projektowe Jerzy Lubieniecki Architekt ul. Fitelberga 7 40-588 Katowice, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a)Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000zł (dwadziescia tysięcy złotych). b)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r nr 42,poz.275,z 2008r nr 116,poz. 730 i 732 i nr 227 poz.1505 oraz z 2010r nr 96, poz.620). c)Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego- Bank Śląski o/Ustroń nr 19 1050 1096 1000 0001 0109 3789. d)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. e)Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać ,jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację ,np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 i ust. 4a, ustawy Prawo zamówień publicznych. f)Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16.09.2014 r. do godz. 800. g)Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały termin związania ofertą, to jest 30 dni od upływu terminu składania ofert. h)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. i)Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. j)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. k)Z zastrzeżeniem ust.m), zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana l)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. ł)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. m)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 prawa zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. n)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 umowy na roboty budowlane, polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie, montażu lub remoncie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 600 tys. zł brutto każda oraz na wykonaniu co najmniej 2 umów na roboty polegających na budowie lub montażu instalacji pomp ciepła o wartości min.100 tys. zł brutto każda. Jako instalację pomp ciepła Zamawiający rozumie wykonanie dolnego źródła dla pomp ciepła (kolektor pionowy) oraz montaż węzła cieplnego z pompami ciepła dla grzania centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz chłodzenia w okresie lata. W przypadku wykonania umów, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, stosując kursy walutowe po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postepowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w rodzaju i ilościach : samochód dostawczy - 1 szt betoniarka wolnospadowa elektryczna - 1 szt ciągnik kołowy - 1 szt żuraw do 5t - 1 szt zagęszczarka wibracyjna - 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać iż dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane wg art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010r nr 243, poz. 1623ze zm., zwane dalej Prawem Budowlanym). Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności , do których uprawniają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie ( Dz. U. z 2006 r, nr 83, poz.578 ze zm.) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo Budowlane( tj. Dz. U. z 2010 r, nr 243, poz. 1623 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w przypadku gdy posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ustron.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Ustroń 43-450 Ustroń ul. 3 Maja 108, w sekretariacie Nadleśnictwa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 08:00, miejsce: 43-450 Ustroń ul. 3 Maja 108, w sekretariacie Nadleśnictwa, od poniedziałku do piątku w godz.700 do 15 00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.