eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Realizację usługi szkoleń zawodowych i kursów dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014 współfinansowanego przez UE w ramach EFS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Iława: Realizację usługi szkoleń zawodowych i kursów dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014 współfinansowanego przez UE w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 290198 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6484124, faks 89 6499711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - ośrodek pomocy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację usługi szkoleń zawodowych i kursów dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014 współfinansowanego przez UE w ramach EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy przeprowadzenia usługi szkoleń zawodowych i kursów dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Masz Okazję - Pomóż Sobie w roku 2014 współfinansowanego przez UE w ramach EFS dla 53 osób. Wykonawca zastrzega sobie, że ilość osób może ulec zmianie +/- 5 osób. Na szkolenia zawodowe MOPS w Iławie skieruje 49 podopiecznych (49 miejsc szkoleniowych), na zajęcia i kursy zostanie skierowane 70 podopiecznych (70 miejsc szkoleniowych). Wykonawca zastrzega sobie, że ilość miejsc szkoleniowych w obu grupach może ulec zmianie +/- 5 osób. Ponadto mogą wystąpić nieznaczne przesunięcia miedzy konkretnymi szkoleniami. Zajęcia powinny się odbywać według harmonogramu (załącznik nr 9). Czas zajęć liczony jest następująco - 1h = 45 min, po każdej godzinie powinna odbyć się 5 lub 10 minutowa przerwa, w tym jedna przerwa na catering 15 minutowa i 20 minutowa na obiad. Lp. Wyszczególnienie Liczba godzin 1 Wózki jezdniowe: 9 osób Tematyka: celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych i platformowych oraz do bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach napędzanych gazem. Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie odpowiedniego zakresu wiadomości i umiejętności niezbędnych do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego i uzyskania uprawnień do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych. Kurs obejmuje następujące zagadnienia: Przepisy ogólne i dokumentacja techniczna, Typy stosowanych wózków jezdniowych, Budowa wózków jezdniowych podnośnikowych i platformowych, Obowiązki i czynności operatora przy obsłudze wózków, Podstawy ładunkoznawstwa, Przepisy bhp i ppoż, Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz zapoznanie z zasadami ich przechowywania. Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków. 78h 37 h teoria 41 zajęcia praktyczne 2 Profesjonalny sprzedawca: 8 osób. Tematyka: towaroznawstwo, sprzedaż detaliczna i hurtowa, promocja w handlu, profesjonalna obsługa klienta, techniki sprzedażowe, dokumentacja obrotu towarowego, obsługa kasy fiskalnej. 100 h 60 teoria 40 zajęcia praktyczne 3 Handlowiec z prawem jazdy kat B, 18 osób Tematyka: elementy marketingu, towaroznawstwo, handel detaliczny i hurtowy, obsługa kas fiskalnych, minimum sanitarne, fakturowanie, kurs prawo jazdy kat. B 110 h 70 h teoria 40 zajęcia praktyczne 4 Szkolenie kelner/barman 3 osób - kurs powinien zawierać zagadnienia z zakresu: podstawowe wiadomości o zakładach gastronomicznym, obsługa kasy fiskalnej, systemy rozliczeń kelnerskich oraz sposoby załatwiania skarg i wniosków, podział przestrzenny zakładu gastronomicznego, wyposażenie części handlowej i ekspedycyjnej zakładu gastronomicznego w podstawowy sprzęt potrzebny do obsługi konsumentów, rodzaje stanowisk pracy w części handlowej i ekspedycyjnej zakładu gastronomicznego, systemy obsługi w zakładach gastronomicznych, czynności porządkowe wykonywane w części handlowe i ekspedycyjnej zakładu gastronomicznego, przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi konsumenta, poziom i kultura obsługi konsumenta w zakładzie gastronomicznym, bufet i jego rola w zakładzie gastronomicznym, technika noszenia naczyń i tac, ogólne zasady serwowania dań w zakładzie gastronomicznym, organizacja i technika obsługi konsumenta przy podawaniu przekąsek, technika podawania potraw, sposoby podawania deserów, organizacja i technika obsługi konsumenta przy podawaniu śniadań, technika podawania napojów bezalkoholowych gorących i zimnych, technika podawania napojów alkoholowych, organizacja przyjęć - bankietów w zakładach gastronomicznych, koktajlbar i jego rola w zakładzie gastronomicznym, obsługa gości hotelowych w zakładach gastronomicznych, 96h 57 h teoria 39 h zajęcia praktyczne 5 Kurs własny wizerunek (5 osób +/- 5 osób) Tematyka: dbanie o własny wygląd, ubiór i wizerunek, opanowanie wiadomości o typach kolorystycznych, typach sylwetek, fasonach ubrań, sposobach pielęgnowania urody oraz sztuce makijażu. Zdobycie elementarnych wiadomości dotyczących autoprezentacji i komunikacji niewerbalnej. Nabycie umiejętności rozpoznawania typów kolorystycznych, doboru odpowiednich fasonów i kolorów garderoby, pielęgnacji urody, wykonywania makijażu stosownego do typu kolorystycznego. Nabycie umiejętności korzystnej autoprezentacji. 20 h 6 Kurs komputerowy (16 osób, 25 h +/- 5 osób) podstawy obsługi komputera dla początkujących (10h), obsługa programu MS Office Word (5h), Internet w życiu codziennym - obsługa konta bankowego online, poszukiwanie ofert pracy, korzystanie z serwisów lokalnych urzędów, korzystanie z rozkładu jazdy PKP (10h), przy czym Wykonawca zapewni taką ilość komputerów, by każdy uczestnik mógł pracować indywidualnie na swoim stanowisku 50 h 2gr.po 8 osób, po 25 h zajęcia przy komputerach na grupę 7 Kurs języka angielskiego (2 grupy po 7 i 8 osób +/- 5 osób) dla początkujących 45 h 8 Kurs przygotowanie do życia w rodzinie (5 osób +/- 5 osób) Tematyka: zagrożenia i pułaki, tematyka bezpiecznego seksu, profilaktyka, życie seksualne młodzieży, inicjacja seksualna, pułapki współżycia seksualnego, bezpieczny seks, choroby weneryczne, HIV, konsekwencje współżycia bez środków zabezpieczających, możliwości antykoncepcyjne, ciąża w młodym wieku, nauka ról społecznych związanych z płcią (matka, ojciec, mąż, żona). 20 h 9 Szkolenie opiekunka osób chorych i starszych (11 osób) Tematyka: ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności w zakresie opieki nad chorymi przewlekle. Anatomia i fizjologia człowieka, pierwsza pomoc, radzenie sobie ze stresem, techniki pomiaru podstawowych parametrów życiowych, podstawowe zasady higieny, higiena żywienia człowieka, pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnowanie i rehabilitacja po zabiegach operacyjnych, metodyka organizacji czasu wolnego 120 h 67 teoria 53 zajęcia praktyczne 10 Kurs zdrowe gotowanie (18 osób, dwie grupa+/- 5 osób) Tematyka: zasady i nauka zdrowego gotowania, dieta zbilansowana, wybór produktów, przypraw i dodatków oraz metod przygotowania oraz doboru naczyń. 60 h 15 teoria 15 zajęcia praktyczne 2 gr. po 30 h 2. Zamawiający zastrzega sobie, że zajęcia teoretyczne i kursy będą odbywały się na terenie miasta Iławy, w jednym budynku, by zapobiec dezorganizacji szkoleń i uzyskać jak najwyższą frekwencję uczestników i uczestniczek biorących udział w projekcie oraz by zapewnić systematyczny nadzór ze strony Zamawiającego. Szkolenia powinny odbywać się w pomieszczeniach oddzielnych (zamykanych), by kursanci dwóch różnych szkoleń nie przeszkadzali sobie nawzajem. Uczestnikom powinny być zapewnione sale o powierzchni gwarantującej ergonomiczny sposób przeprowadzenia zajęć oraz ogrzane w sezonie grzewczym. Zajęcia praktyczne lub symulacyjne (poza prawem jazdy) będą odbywały się na terenie miasta Iławy w miejscach wskazanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Kurs prawo jazdy - będzie realizowany w szkole nauki jazdy wskazanej przez Wykonawcę na terenie miasta Iławy, natomiast nauka jazdy wg wskazań Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie, żeby lokal/sala, w którym będą przeprowadzane zajęcia praktyczne i teoretyczne, winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoc w poruszaniu się osobie niepełnosprawnej na terenie lokalu, w którym odbywają się szkolenia. 4. Szkolenie zawodowe musi odbywać się zgodnie z planem nauczania. Zajęcia teoretyczne i symulacje nie powinny trwać dłużej niż do godziny 16:00. 5. Uczestnicy mieli możliwość zapisania się na kilka kursów, wobec powyższego Wykonawca musi tak stworzyć harmonogram zajęć, aby umożliwić uczestnikom udział w kilku kursach. Uczestnik lub uczestniczka szkoleń zawodowych (handlowiec z prawem jazdy, opiekunka osób starszych, kelner/barman, wózki jezdniowe, profesjonalny sprzedawca) ma prawo wybrać jeden lub więcej kurs/zajęcie (język angielski, kurs komputerowy, własny wizerunek, przygotowanie do życia w rodzinie, zdrowe gotowanie). Wykonawca musi wziąć pod uwagę, w momencie budowania harmonogramu, że niektórzy uczestnicy zadeklarowali udział w kilku zajęciach/kursach, pomijając szkolenia zawodowe. 6. Wykonawca składa też preliminarz kosztów szkolenia zawarty w kartach szkoleń (załącznik nr 5) z wyspecyfikowaniem: ogólnego kosztu szkolenia, kosztów szkolenia z uwzględnieniem zmniejszenia ilości uczestników (co jedną osobę), wydatków na materiały, badania, odzież itp. wykorzystywane w trakcie szkolenia, wysokość narzutu i zysku, innych wydatków związanych z organizacją i prowadzeniem kursu np. koszty wynajmu sal, sprzętu itp. oraz uroczystego zakończenia szkoleń. 7. Wymagane jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o zapewnieniu sal wykładowych i zaplecza dydaktycznego (wg załącznika nr 6). 8. Pozostałe warunki jakie należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu formularza ofertowego, preliminarza kosztów, programu szkolenia (kursu) oraz jego organizacji: - ilość godzin teoretycznych szkolenia nie powinna przekroczyć 6 godzin w ciągu dnia, - należy zapewnić osobom na czas trwania szkolenia (kursu) składający się z kawy, herbaty, soków, wody mineralnej, ciastek kruchych i ciastek czekoladowych; - należy zapewnić obiad, przez obiad rozumie się II danie (ziemniaki, mięso/ryba, surówka), obiad należy przewidzieć w kosztach, jeżeli zajęcia w danym dniu trwają ponad 5 godzin. Reasumując, gdy zajęcia trwają do 5 godzin uczestnikom należy zapewnić kawę, herbatę, soki, wodę mineralnej, ciastka kruche i ciastka czekoladowe, jeżeli ponad 5 godzin to należy zapewnić kawę, herbatę, soki, wodę mineralnej, ciastka kruche i ciastka czekoladowe oraz II danie (ziemniaki, mięso/ryba, surówka), - należy zapewnić uczestnikom i uczestniczkom zajęć materiały szkoleniowe z logo EFS dla wszystkich uczestników i uczestniczek (teczka, długopis, zeszyt) oraz w temacie każdego ze szkoleń Wykonawca zapewnia co najmniej 1 publikację, podręcznik lub książkę , - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków wszystkie osoby biorące udział w szkoleniach (od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia). - Wykonawca zapewni warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia, - Wykonawca pokryje koszty niezbędnych, wymaganych badań lekarskich (jeżeli specyfika szkolenia tego wymaga). Koszt badań, wyrobienia książeczki zdrowia itp. należy ująć w cenie kursu, - Wykonawca pokryje koszt zakupu odzieży ochronnej (jeżeli specyfika szkolenia tego wymaga). Koszt ten należy ująć w cenie kursu, - Wykonawca pokryje koszt produktów spożywczych, naczyń garnków niezbędnych do przeprowadzenia kursu zdrowe gotowanie. Koszt ten należy ująć w cenie kursu, - Wykonawca ujmie w cenie kursu też koszt uroczystego zakończenia szkoleń związanego z rozdaniem zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów (w koszt należy wliczyć: salę z zapewnieniem miejsc siedzących dla 63 osób, oraz poczęstunek - w formie kawy, herbaty, wody mineralnej, kanapek z szynką, serem, pomidorem i ogórkiem - min. po 2 kanapki na osobę, ciasto sernik - min. po 1 kawałku na osobę i ciasto jabłecznik - min. po 1 kawałku na osobę), - Zamawiający zastrzega sobie, że w czasie trwania szkolenia, na miejscu (w Iławie) była osoba reprezentująca Wykonawcę, którą będzie kontrolowała organizację szkolenia i na bieżąco rozwiązywała ewentualne problemy lub zastrzeżenia co do realizacji przedmiotu zamówienia lub umowy zgłaszane przez Zamawiającego, - należy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną na początku i na końcu szkoleń, - Wykonawca jest zobowiązany do promocji Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. - należy na bieżąco informować Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania - należy zapewnić możliwość kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi MOPS w Iławie - należy przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia sprawozdanie końcowe, które będzie zawierało informacje o usługach świadczonych przez Wykonawcę w całym okresie realizacji usługi -oryginały list obecności uczestników i uczestniczek szkoleń -imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, -kserokopii zaświadczeń i certyfikatów świadczących o ukończeniu szkolenia, kserokopie zaświadczeń i certyfikatów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz w formacie A4, skopiowane w sposób umożliwiający upięcie w teczkach podopiecznych z zachowaniem lewego marginesu, -Kserokopii dziennika zajęć, -po jednym egzemplarzu materiałów używanych podczas szkoleń, - szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 17 lutego 2012 r.) - jednostka szkoleniowa zobowiązana jest każde szkolenie/kurs/zajęcia wpisać do bazy na portalu rządowym http:/www.inwestycjawkadry.info.pl/. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia, w dniu podpisania umowy, harmonogramu szkolenia. 10. Listy osób przypisanych do określonych grup zostaną przedłożone Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisaniu umowy przez pracownika MOPS w Iławie. 11. Wykonawca zobowiązuje się zakończyć szkolenia do dnia 18 grudnia 2014, uroczyste zakończenie do dnia 22 grudnia 2014 r. 12. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kody CPV: 80530000-8 usługi szkoleń zawodowych, 8053200-1 kursy komputerowe, 80570000-0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 80580000-3 oferowanie kursów językowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.20.00-1, 80.57.00.00-0, 80.58.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda, by Wykonawca dołączył do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4. Warunek ten będzie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie w zakresie zgodnym z kierunkiem każdego zamawianego szkolenia w wymienionym okresie czasu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie warunku posiadania do dyspozycji potencjału technicznego Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz oświadczenie o dysponowaniu salami dydaktycznymi - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda by Wykonawca dołączył do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 11. Warunek ten będzie uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą wykładowców posiadającą kwalifikacje zgodne z kierunkiem prowadzonego przez nich szkolenia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje taką ilością kadry, jaka zapewni prawidłowe wykonanie zamówienia zgodnie z harmonogramem. Doświadczenie wykładowców musi wynosić powyżej 1 roku. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, 2) oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, W przypadku przedsiębiorcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, 4) oświadczenie dotyczące podwykonawców - załącznik nr 7 do siwz. 5) oświadczenie o dysponowaniu salami dydaktycznymi - załącznik nr 6 do siwz 6) Karta Szkolenia - załącznik nr 5 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, kadry dydaktycznej, ceny i terminu oraz osób prowadzących zajęcia może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a) zmniejszenia liczby osób i kosztu szkolenia, w przypadku rezygnacji uczestników i uczestniczek szkoleń b) zwiększenia liczby osób i kosztu szkolenia, gdyby uczestnik lub uczestniczka szkolenia zgłosiła nieoczekiwaną chęć wzięcia udziału w kursie c) miejsca szkolenia, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe wymienione w ofercie, w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa między Wykonawcą a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie lezących po stronie wykonawcy. d) harmonogramu przeprowadzonych zajęć lub godzin zajęć w ciągu dnia, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych, rodzinnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, e) kadry dydaktycznej, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy nie może kontynuować zlecenia f) zmiany preferencji uczestników lub uczestniczek kursu i przekierowanie do innej grupy na jego prośbę g) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. h) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron i) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, j) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu k) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 IławaI piętro, sekretariat, pokój nr 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 7.1.1., tytuł projektu Masz Okazję - Pomóż Sobie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.