eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Serwis systemu sygnalizacji pożarowej - ZUS Oddział w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Toruń: Serwis systemu sygnalizacji pożarowej - ZUS Oddział w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 289800 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis systemu sygnalizacji pożarowej - ZUS Oddział w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie serwisu systemów sygnalizacji pożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych (zwanego dalej Serwisem) eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych ZUS Oddział w Gdańsku, tj. w: 1.1 Inspektorat w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 294; 1.2 Jednostka org. w Gdańsku, przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A; 1.3 Inspektorat w Starogardzie Gdańskim, przy ul. Piłsudskiego 4; 1.4 Inspektorat w Gdyni, przy ul. Władysława IV 24; 1.5 Inspektorat w Gdańsku Śródmieściu, przy ul. Chlebnickiej 3/8; 1.6 Inspektorat w Gdańsku Wrzeszczu, przy ul. Tuwima 9; 1.7 Inspektorat w Malborku, przy ul. Dworcowej 1B; 1.8 Inspektorat w Sztumie, przy ul. Mickiewicza 34; 1.9 Inspektorat w Kwidzynie, przy ul. Piłsudskiego 29A; 1.10 Inspektorat w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wita Stwosza 7; 1.11 Inspektorat w Kartuzach, przy ul. Ceynowy 5; 1.12 Oddział w Gdańsku, przy ul. Chmielnej 27/33. 2. Przez Serwis należy rozumieć wykonywanie: 2.1 stałego nadzoru eksploatacyjnego systemów, w celu utrzymania ich w stanie sprawności technicznej; 2.2 okresowych przeglądów konserwacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonywanie nadzoru eksploatacyjnego i/lub konserwacji systemów sygnalizacji pożarowej: 1) sterowanych centralą ADEMCO oraz 2) sterowanych centralą SIEMENS oraz 3) sterowanych centralą AUTRONICA oraz 4) systemu klap dymowych D+H oraz 5) systemu gaszenia gazowego KIDDE. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) Wykaz zamówień, w którym winny zostać wymienione zamówienia potwierdzające spełnianie warunku, z podaniem informacji określonych we wzorze Wykazu zamówień; 3) dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to jest: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować osobą lub osobami - które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które łącznie lub pojedynczo posiadają kwalifikacje do wykonywania: 1) czynności na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz 2) czynności na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz 3) czynności w zakresie konserwacji: a) systemów sygnalizacji pożarowej sterowanych centralą ADEMCO, oraz b) systemów sygnalizacji pożarowej sterowanych centralą AUTRONICA oraz c) systemów sygnalizacji pożarowej sterowanych centralą SIEMENS oraz d) systemów gaszenia gazowego KIDDE oraz e) systemów sygnalizacji pożarowej sterowanych centralą BOSCH, - potwierdzone dokumentem wystawionym przez producenta systemu lub przez inny podmiot uprawniony przez producenta systemu do wystawienia takiego dokumentu. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu; 2) Wykaz osób, w którym należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, łącznie spełniające wymagania określone w warunku, z podaniem informacji określonych we wzorze Wykazu zamówień, stanowiącym załącznik do SIWZ; 3) Oświadczenie, że osoby wymienione w Wykazie osób posiadają, odpowiednio: a) osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności eksploatacji: aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV; * b) osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności dozoru: aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV * * O których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonywanie nadzoru eksploatacyjnego i/lub konserwacji systemów sygnalizacji pożarowej: 1) sterowanych centralą ADEMCO oraz 2) sterowanych centralą SIEMENS oraz 3) sterowanych centralą AUTRONICA oraz 4) systemu klap dymowych D+H oraz 5) systemu gaszenia gazowego KIDDE.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - wzór formularza stanowi załącznik do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wzór formularza stanowi załącznik do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów). Pełnomocnictwo winno: - być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; - wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - winno być dołączone do oferty w przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany przepisów prawa, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy; 2) wystąpienia siły wyższej; 3) zmian w ZUS (organizacyjnych i innych), których nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, mających bezpośredni wpływ na realizację niniejszej umowy. 2. Wszelkie zmiany umowy dokonywane na podstawie postanowień zawartych w ust. 1 wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39, w pokoju nr 325 (piętro III)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: ZUS Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39, w pokoju nr 325 (piętro III)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.