eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku biurowego nadleśnictwa na terenie siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Jedwabno: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku biurowego nadleśnictwa na terenie siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie
Numer ogłoszenia: 289710 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe - nadleśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku biurowego nadleśnictwa na terenie siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego na terenie siedziby nadleśnictwa w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3, pow. szczycieński. Rozbudowa budynku polegać ma na: - dobudowaniu do jednej ze ścian szczytowych (płn.-zach.), dwóch segmentów administracyjnych, stanowiących przedłużenie budynku - niepodpiwniczonego z salą konferencyjną z zewn. tarasem i schodami zewn. oraz podpiwniczonego, w którym zlokalizowane zostaną szatnia, pomieszczenie socjalne i pomieszczenia sanitarne (na parterze), pokoje biurowe (na piętrze) i wentylatornia (w piwnicach); rozbudowywana, podpiwniczona część budynku przekryta będzie jednym, dwuspadowym dachem z dodatkowymi 2 lukarnami, natomiast niepodpiwniczona rozbudowa budynku przekryta będzie oddzielnymi dachami dwuspadowymi, - wybudowaniu trójbiegowej niezadaszonej pochylni, umożliwiającej dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym bezpośrednio z przyległego terenu na poziom kondygnacji parteru wraz z przebudową zewn. schodów wejściowych do budynku. Nadbudowa budynku polegać ma na zabudowie murowanymi ścianami i drewnianym dachem dwuspadowym (z 2 lukarnami), przeznaczonego do likwidacji istniejącego tarasu na dobudówce przy drugiej ścianie szczytowej (płn.-wsch.), w celu utworzenia dodatkowych pokoi biurowych i serwerowni. Przebudowa budynku polegać ma na: - przebudowie istniejących pomieszczeń w celu poprawy funkcjonalności budynku i zachowania przepisów budowlanych i ppoż. oraz uzyskania dodatkowych pokoi biurowych i pomieszczeń sanitarnych, dostosowanych do ilości osób przebywających na każdej z kondygnacji użytkowych, - przebudowie pomieszczeń piwnicznych w podpiwniczonej części istniejącego budynku poprzez pogłębienie jego posadowienia oraz podmurowanie i podbicie fundamentów, - likwidacji istniejącej klatki schodowej i uzupełnieniu stropu nad piwnicą stropem gęstożebrowym oraz wydzieleniu w budynku strefy ppoż. z nową żelbetową klatką schodową, - wymianie drewnianej konstrukcji dachowej na nową i pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczną i z papy termozgrzewalnej na blachę płaską, łączoną na rąbek stojący, - wymianie istniejących stropów drewnianych nad parterem i poddaszem użytkowym na stropy niepalne (żelbetowe nad parterem) lub z niepalnymi okładzinami z 2 warstw płyt g.-k. na ruszcie metalowym (nad poddaszem), - wymianie stolarki drzwiowej i okiennej wraz z montażem w dachu okien połaciowych i wyłazu dachowego, - wykonaniu nowych zalicznikowych przyłączy - energetycznego i wodociągowego oraz przebudowie, przyłączanych do budynku fragmentów lokalnych sieci - ciepłowniczej i kanalizacyjnej, - wymianie wewn. instalacji elektrycznych, sanitarnych (wod.-kan., c.o., c.w.u. z wykorzystaniem istniejącej inst. solarnej do podgrzewu wody), telekomunikacyjnych, sieci komputerowej i alarmowych oraz instalacji odgromowej, a także wykonaniu nowych instalacji - wentylacji mechanicznej i klimatyzacyjnej. Rozbudowywany, nadbudowywany i przebudowywany istniejący budynek biurowy jest budynkiem murowanym, z dwiema nadziemnymi kondygnacjami i użytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczonym, o pow. zabudowy wynoszącej ok. 290 m2, pow. użytkowej - ok. 325 m2 i kubaturze - ok. 1.200 m3 (po rozbudowie pow. zabudowy wyniesie - ok. 600 m2, pow. użytkowa - ok. 930 m2, a kubatura - ok. 4.800 m3). Zakres robót budowlanych, związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarty został w opracowanej na zlecenie Zamawiającego dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, związanych m.in.: 1. w istniejącym budynku biurowym z: - wymianą drewnianego stropu nad parterem na niepalny strop żelbetowy, - wymianą dachu o konstrukcji drewnianej, pokrytego blachodachówką na nowy dach drewniany, kryty dachówką ceramiczną wraz z montażem w nim okien połaciowych i wyłazu dachowego oraz przebudową istniejących lukarn dachowych, połączoną z wymianą pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej na blachę płaską na rąbek stojący, - pogłębieniem posadowienia oraz podmurowaniem i podbiciem fundamentów budynku, - likwidacji istniejącej i wykonaniem nowej klatki schodowej (z żelbetowymi, monolitycznymi, belkowymi, dwubiegowymi schodami wewn.), doświetlonej zamontowanymi w ścianie nowymi oknami i zamontowanym w dachu lukarny oknem oddymiającym, - likwidacją istniejącego tarasu na dobudówce i dokonaniem jego zabudowy ścianami i drewnianym dachem dwuspadowym, krytym dachówką ceramiczną wraz z budową 2 lukarn, przekrytych blachą tytanowo-cynkową na rąbek stojący, - likwidacją kolidujących z rozbudową budynku bocznych zewn. schodów wejściowych i przebudową frontowych zewn. schodów wejściowych z zadaszeniem oraz dobudową pochylni dla osób niepełnosprawnych, - montażem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej, - przebudową pomieszczeń, wymianą drzwi wewn., posadzek, tynków i okładzin na ścianach i sufitach, - dodatkowym dociepleniem ścian zewn. oraz wykonaniem izolacji cieplnej posadzek i ścian piwnicznych, stropów i dachu oraz wykonaniu elewacji na ścianach z tynku cienkowarstwowego, pomalowanego farbami odpornymi na porastanie mchami i glonami, a na cokole z tynku mozaikowego. 2. w rozbudowanej części budynku (posadowionego bezpośrednio na ławach i stopach żelbetowych) z: - budową murowanej części biurowej, stanowiącej przedłużenie istniejącego budynku, - budową parterowej murowanej sali konferencyjnej z dwuspadowym dachem o konstrukcji stalowo-drewnianej, przekrytym dachówką ceramiczną. Ponadto w zakres zamówienia wchodzą również elementy zagospodarowaniu terenu w obszarze, związanym integralnie z rozbudową budynku biurowego. Przewiduje się m.in. wymianę, uzupełnienie i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk na istniejących prowadzących do budynku chodnikach, placu postojowym, przy wejściu na taras przy sali konferencyjnej i na opasce odwadniającej (wokół budynku istniejącego i budynku nowego) oraz wymianę latarni oświetleniowych typu parkowego na 5 nowych latarni typu parkowego (wokół budynku) i 7 nowych latarni typu wysokiego (przy wewn. drodze zakładowej) zasilanych projektowaną linią kablową oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres robót inwestycyjnych wynika z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa zawierająca te elementy przekazana zostanie tym Wykonawcom, którzy zaproszeni zostaną do składania ofert w II etapie postępowania przetargowego. Przewiduje się rozliczenie wykonanych robót w czterech kwartalnych etapach, wynikających z uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu realizacji i odbioru robót, stanowiących zakończone w całości elementy budynku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium przetargowego w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych) wymagane będzie od Wykonawców, zaproszonych przez Zamawiającego do złożenia oferty przetargowej (po I etapie postępowania przetargowego). Wadium to winni oni wnieść przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe - rozbudowa i przebudowa bud. biurowego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) oraz załącza do wniosku wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem w budynkach o kubaturze powyżej 1.000 m3 kompleksowych robót remontowych lub inwestycyjnych ogólnobudowlanych i instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych) o łącznej wartości każdego z zamówień min. 400 tys. złotych (netto), w ramach których dokonano m.in. wymiany lub budowy dachu o konstrukcji drewnianej co najmniej dwuspadowej, wymieniono stolarkę okienną i drzwiową na nową w budynkach mieszkalnych, biurowych lub użyteczności publicznej oraz wykonano w ramach tych samych zamówień (lub innych, bez względu na ich całkowitą wartość netto) co najmniej po jednym z następujących elementów lub rodzajów robót: - żelbetowe monolityczne stropy i schody zabiegowe, - pogłębienie posadowienia budynku, podmurowanie i podbicie jego fundamentów, - ułożenie pokrycie dachowego z dachówki ceramicznej, - roboty instalacyjne instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.o., - roboty instalacyjne wewn. instalacji elektrycznych; w wykazach zamówień (wg załącznika nr 5 do druku wniosku) należy podać nazwę i adres inwestora, wartość netto zrealizowanych zamówień oraz daty, miejsca i zakresy wykonanych robót; do wykazów należy załączyć dowody, potwierdzające, że roboty wymienione w ww. wykazie wykonane zostały w sposób należyty i zgodny z wymaganiami inwestorów i zasadami sztuki budowlanej; dowodami tymi mogą być poświadczenia (referencje) inwestorów na rzecz których roboty te były wykonywane (ewentualnie kopie końcowych protokołów odbioru robót). Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej dwóch zamówień na budynkach o kubaturze powyżej 1.000 m3 kompleksowych robót remontowych lub inwestycyjnych o wartości min. 400 tys. zł netto (z wymianą lub budową dachu o konstrukcji drewnianej co najmniej dwuspadowej oraz montażem stolarki okiennej i drzwiowej) oraz zamówień, bez względu na ich ilość i wartość netto (tych samych lub innych), w ramach których wykonano co najmniej po jednym z ww. elementów lub rodzajów robót (tj. wykonanie monolitycznych żelbetowych stropów i schodów zabiegowych, pogłębienie posadowienia budynku, podmurowanie i podbicie jego fundamentów, ułożenie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, wykonanie robót instalacyjnych inst. sanitarnych (wod.-kan., c.w.u. i c.o.) i robót instalacyjnych wewn. inst. elektrycznych); Wykonawca winien ww. zamówienia wymienić na pierwszych miejscach w przedłożonych wykazach zrealizowanych zamówień. Zamówienia o wartości min. 400 tys. zł netto, wymienione w wykazie (lub zawarte w wykazie dodatkowym), służyć będą do dokonania oceny punktowej stopnia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w celu sporządzenia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia nich tych, do których Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa oświadczenie, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia poprzez pełnienie m.in.; - funkcji kierownika budowy, - funkcji kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do kierowania lub wykonywania robót w specjalnościach instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, - funkcji kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do kierowania lub wykonywania robót w specjalnościach instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych. W oświadczeniu tym Wykonawca oświadcza też, że osoba, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiada wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane bez ograniczeń) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, przynależy do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiada wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) oraz załącza do składanego wniosku imienny wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pełnionych funkcji (wg załącznika nr 4 do druku wniosku); Na spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, które pełnić będzie obowiązki kierownika budowy branży ogólnobudowlanej oraz dysponowanie co najmniej 1 osobą, która w branży instalacji sanitarnych będzie pełnić będzie obowiązki kierownika tego typu robót lub/i wykonywać roboty instalacyjne (sanitarne) oraz co najmniej 1 osobą, która w branży instalacji elektrycznych będzie pełnić będzie obowiązki kierownika tego typu robót lub/i wykonywać roboty instalacyjne (elektryczne); osoby te powinny posiadać przewidziane prawem stosowne uprawnienia wykonawcze i kwalifikacje, uprawniające do pełnienia przez nie funkcji kierownika robót w odpowiedniej w branży (sanitarnej lub elektrycznej) oraz przynależeć do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadać wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia. W związku z zawartym w dokumentacji projektowej opracowaniem, dotyczącym wykonania w przebudowywanym i rozbudowywanym budynku biurowym instalacji wentylacyjnej (mechanicznej nawiewno-wywiewnej) i klimatyzacyjnej, instalacji alarmowej oraz instalacji sieci komputerowej, Wykonawca, o ile sam nie posiada osób zdolnych do wykonania zamówienia w tych specjalizacjach, może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, pochodzących od innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował on tymi zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia w tym zakresie, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Wykonawca: 1. składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), w którym jednocześnie zobowiązuje się, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą: - do ubezpieczenia budowy od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy na wartość nie niższą niż zaoferowana przez niego cena brutto wykonania zamówienia przed rozpoczęciem robót w terminie wskazanym w umowie oraz przedłożenia Zamawiającemu kserokopii ww. polis ubezpieczeniowych (lub innych dokumentów), potwierdzających zawarcie ubezpieczenia na okres trwania realizacji zamówienia, - do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie Wykonawcy (pod rygorem utraty wniesionego wadium przetargowego) przed rozpoczęciem robót w terminie wskazanym w umowie 2. załącza do wniosku opłaconą, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, polisę ubezpieczeniową (w postaci potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby na dzień złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym ubezpieczenie obejmowało co najmniej okres od dnia składania wniosków do dnia 31 grudnia 2015 r.. Wykonawca musi się również zobowiązać, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zawrze on takie ubezpieczenie na okres trwania realizacji zamówienia zgodnie z podpisaną z nim przez Zamawiającego umową. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do druku wniosku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających wyżej wymienione warunki będzie większa niż 5, Zamawiający dokona rankingu Wykonawców, oceniając stopień spełnienia przez nich warunków udziału w postępowaniu na podstawie wykazu zamówień, zrealizowanych przez każdego z nich w ciągu ostatnich 5 lat (wg załącznika nr 5 do druku wniosku), popartego załączonymi poświadczeniami (referencjami) inwestorów, dla których były wykonywane (ewentualnie kopiami końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona zsumowania wartości wszystkich wymienionych w wykazie robót o wartości min. 400 tys. zł netto (zarówno tych, które Wykonawca wymienił w wykazie na pozycji pierwszej, jak i pozostałych, wymienionych na kolejnych pozycjach wykazu lub w wykazie dodatkowym). Oceny punktowej, która kwalifikować będzie poszczególnych Wykonawców na kolejne miejsca w rankingu Wykonawców, Zamawiający dokona w oparciu o formułę matematyczną, określoną ilorazem wartości wszystkich wymienionych w wykazie robót o wartości powyżej 400 tys. zł netto danego Wykonawcy w stosunku do wartości wszystkich wziętych pod uwagę i wymienionych w wykazie robót (również o wartości powyżej 400 tys. zł netto) Wykonawcy, których sumaryczna wartość będzie największa. Do drugiego etapu postępowania zakwalifikowani zostaną ci Wykonawcy, którzy rankingu w tym zajmą w oparciu o uzyskaną liczbę punktów miejsca od 1 do 5.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku, kiedy: a) zmiany nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany dotyczą przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie tych robót z robotami podstawowymi, d) zmiany dotyczą wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót, e) zmiany dotyczą zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), f) zmiany dotyczą przedmiotu zamówienia i konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy, a spowodowana została warunkami pogodowymi utrudniającymi w znacznym stopniu lub uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia, b) w uzasadnionym przypadku - zmiany kierownika budowy na innego, spełniającego również wymagania postawione w SIWZ, c) innych istotnych zmian, wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą one miały wpływ na przedmiot zamówienia. Składając pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, strona występująca o ich zmianę zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia choćby jednej z ww. okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno (druk wniosku wraz z załącznikami)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: druk wniosku o dop. do udziału w postępowaniu + zał. - w Nadleśnictwie Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3 lub na stronie internetowej http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego (Nadleśnictwa Jedwabno) w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.