eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubięcin › Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu - Szkolne Centrum Nauki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Lubięcin: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu - Szkolne Centrum Nauki
Numer ogłoszenia: 289636 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Lubięcinie , Lubięcin 82, 67-108 Lubięcin, woj. lubuskie, tel. 68 388 63 82, faks 68 388 15 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół w Lubięcinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu - Szkolne Centrum Nauki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot wartości zamówienia, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu język angielski w Szkole Podstawowej, zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu technika w Gimnazjum, podnoszących kompetencje uczniów, w ramach projektu Szkolne Centrum Nauki, realizowanego przez Zespół Szkół w Lubięcinie. Głównym celem projektu jest podwyższenie motywacji do nauki, poziomu jakości kształcenia w ZS w Lubięcinie. Cele szczegółowe projektu to: 1) Rozwój zainteresowań i zdolności uczniów Zespołu Szkół w Lubięcinie, 2) Podwyższenie motywacji do nauki uczniów Zespołu Szkół w Lubięcinie, 3) Zdobycie wiedzy z języka angielskiego. Uczestnikami projektu są uczniowie Zespołu Szkół w Lubięcinie: Szkoła Podstawowa IV - VI, Gimnazjum I - III. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na: ZADANIE NR 1 Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego prowadzone będą : łącznie 160 h (1 godzina = 45 minut), w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. ZADANIE NR 2 Zajęcia pozalekcyjne z techniki prowadzone będą : łącznie 160 h (1 godzina = 45 minut), w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jedna) osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z 2009 r. Dz. U. Nr 50 poz. 400 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty wymagane w ofercie: 1) wypełniony Formularz oferty - sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 - sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ; 4) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ. Uwaga: Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnego pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: Umowa na wykonanie zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru wykonawcy w zakresie ceny oferty w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. a. zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia b. zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia; c. w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; d. w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Zamawiający wyrazi zgodę na przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: - wstrzymania świadczenia usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, - istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pisemnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, - zmiany terminu realizacji projektu. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób reprezentujących strony, c) zmiana osób wskazanych w ofercie do wykonania przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowe osoby muszą posiadać kwalifikacje określone w SIWZ. Zmiana każdej z osób wymaga każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8 do SIWZ .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Lubięcinie,Lubięcin 82, 67-108 Lubięcin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół w Lubięcinie,67-108 Lubięcin 82, sekretariat -pok.12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowaniu i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu język angielski w Szkole Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu język angielski w Szkole Podstawowej, zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu technika w Gimnazjum, podnoszących kompetencje uczniów, w ramach projektu Szkolne Centrum Nauki, realizowanego przez Zespół Szkół w Lubięcinie. Głównym celem projektu jest podwyższenie motywacji do nauki, poziomu jakości kształcenia w ZS w Lubięcinie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zorganizowaniu i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu technika w Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu język angielski w Szkole Podstawowej, zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu technika w Gimnazjum, podnoszących kompetencje uczniów, w ramach projektu Szkolne Centrum Nauki, realizowanego przez Zespół Szkół w Lubięcinie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.