eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Warszawa: Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi
Numer ogłoszenia: 289510 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237230 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata, Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: 2) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu): a) narzędzia diagnostycznego dla nauczycieli dotyczącego diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), b) narzędzia diagnostycznego dla specjalistów (psycholog, pedagog), dotyczącego diagnozowania zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), w tym wskazanie liczby uczniów, nauczycieli i specjalistów uczestniczących w badaniach pilotażowych, standaryzacyjnych - walidacyjnych i normalizacyjnych, c) dwóch materiałów merytorycznych do każdego z opracowanych narzędzi, w tym wskazanie rodzaju materiałów merytorycznych oraz objętości, zakresu merytorycznego, tytułów, formy oraz terminów przygotowania, a następnie wykonanie na tej podstawie materiałów merytorycznych, w tym ich upowszechnienie do szkół i placówek wskazanych w Rozdziale 1, pkt. 4, ppkt 11 Regulaminu Konkursu. 3) Koncepcje muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977 z późń. zm.) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową (I i II etap edukacyjny), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. 2013, poz. 532), Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. 2013, poz. 199), b) najnowsze trendy w edukacji oraz poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, c) wiek uczniów, dla których narzędzia będą przeznaczone. W przypadku narzędzia dla nauczycieli - dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na poziomie klasy I, II i III szkoły podstawowej - I etap edukacyjny, a w przypadku narzędzia dla specjalistów: dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na I etapie edukacyjnym (klasy I-III szkoły podstawowej - narzędzie poszerzające proces rozpoznania prowadzonego przez nauczycieli i/lub narzędzie nie powiązane z opracowanym narzędziem dla nauczycieli, a przeznaczone do specjalistycznej diagnozy uczniów pierwszego lub drugiego etapu edukacyjnego)..

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, wskazać projekt/program: projekt systemowy pn. Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym, realizowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.3, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 1

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: 1.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Fundacja Masz Szansę, ul. Beatrycze 15, 20-715 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 200746,62 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.