eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › ZAKUP I WDROŻENIE MODUŁU ZARZĄDZANIA OCENĄ I AKREDYTACJĄ DO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Częstochowa: ZAKUP I WDROŻENIE MODUŁU ZARZĄDZANIA OCENĄ I AKREDYTACJĄ DO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 289016 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I WDROŻENIE MODUŁU ZARZĄDZANIA OCENĄ I AKREDYTACJĄ DO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie modułu - zarządzanie ocena i akredytacją. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Dostarczenie bezterminowej licencji na w/w moduł - liczba licencji: nieograniczona - dla wszystkich pracowników dydaktycznych Zamawiającego, z możliwością równoczesnej pracy; 2) Udzielenie 2 licencji administracyjnych dla generatora raportów, bezterminowo; 3) Wykonanie instalacji nowego modułu w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego i na serwerach, wchodzących w skład Platformy sprzętowej obecnego systemu ZSI w ramach obecnej bazy danych Oracle systemu ZSI; 4) Wykonanie analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentacji projektowej, w tym: Koncepcji Wdrożenia, Harmonogramu Wdrożenia i podziału czynności w ramach wdrożenia; 5) Wykonanie konfiguracji, parametryzacji oraz modyfikacji modułów oraz kompleksowej integracji z systemem ZSI Zamawiającego na płaszczyźnie: - Wspólnego mechanizmu autoryzacji dostępu do nowego modułu w ramach systemu ZSI Zamawiającego, - Wspólnego mechanizmu zarządzenia uprawnieniami z poziomu modułu administracyjnego systemu ZSI Zamawiającego, - Wspólnego mechanizmu konfiguracji i parametryzacji w ramach systemu ZSI Zamawiającego. 5) Wdrożenie funkcjonalności nowego modułu do ZSI Zamawiającego, wg Harmonogramu wdrożenia; 6) Przeszkolenie Administratorów ZSI do samodzielnego zarządzania, konfigurowania i nadzoru nad eksploatacją nowego modułu z obsługi i użytkowania systemu w takim zakresie, który umożliwi im samodzielną pracę z ZSI Zamawiającego; 7) Przeprowadzenie szkoleń użytkowników z obsługi przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem instrukcji dla użytkowników końcowych w formie elektronicznej i papierowej; 8) Opracowanie i dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej dla nowego modułu dla systemu ZSI; 9) Przeprowadzenie Startu Produktywnego modułu, którego efektem będzie samodzielna praca Użytkowników ZSI.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał należyte zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę i wdrożenie w uczelni wyższej modułu - funkcjonalności w obszarze zarządzania badaniami naukowymi lub akredytacją w ramach zintegrowanego systemu informatycznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis - specyfikację funkcjonalności oferowanego modułu poświadczony przez Wykonawcę potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ z podaniem oznaczeń takich jak nazwa i wersja oferowanego oprogramowania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących przypadkach: a) wprowadzenia nowej wersji Oprogramowania przez Producenta Oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, pozwalającego na zastosowanie korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, b) udostępnienia przez Wykonawcę nowej wersji Oprogramowania w trakcie realizacji Umowy, c) zaprzestania wykonywania określonych świadczeń przez Producenta Oprogramowania, d) zmiany warunków licencjonowania przez Producenta lub dystrybutora, e) konieczności dostarczenia innych, niż określone w Umowie, Produktów, spowodowanej zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub z obrotu, f) zmiany lub wejścia w życie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację Umowy, g) zaprzestanie finansowania przez i NCBiR projektu Zamawiającego, w ramach którego realizowana jest przedmiotowa Umowa, h) uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania części Umowy; i) zmiany w infrastrukturze Zamawiającego, j) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania i odbioru prac, k) zmian, dotyczących sposobu wykonania części zamówienia, spowodowanych zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień. l) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy lub termin odbioru prac. 2) Żadna zmiana Umowy nie może prowadzić do zwiększenia Wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Każda zmiana Umowy dokonywana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.