eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Montaż dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie budynku w budynku Oddziału V Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie k/Kazimierza Dln

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Kazimierz Dolny: Montaż dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie budynku w budynku Oddziału V Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie k/Kazimierza Dln
Numer ogłoszenia: 288744 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie , Celejów 68, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 81 881 02 11, faks 81 882 04 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzolcelejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie budynku w budynku Oddziału V Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie k/Kazimierza Dln.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z zakupem, dostawą i montażem dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym w istniejącym szybie budynku (w budowie) V Oddziału SPPZO-L w Celejowie. 3.1. Wymagana charakterystyka techniczna nowego dźwigu: Dźwig z napędem elektrycznym z maszynownią górną: -udźwig: wynikający z normy PN-EN 81.1 - 1100 kG -prędkość dźwigu: - ok. 1,0 m/s. -wysokość podnoszenia: - 3350 mm - 3390mm -liczba przystanków - 2 -liczba dojść - 2 (po 1 na każdej kondygnacji) - drzwi zabezpieczone kluczem Drzwi przystankowe - ilość 2 szt. Automatyczne teleskopowe : -wykonanie ze stali konstrukcyjnej z okładziną blachą ze stali nierdzewnej gat.316 mazerowanej, - szerokość drzwi wejściowych - 1000 mm - wysokość drzwi - 2000 mm - ościeżnice obłożone blachą ze stali nierdzewnej gat.316- mazerowanej Drzwi kabinowe - ilość 1 szt Automatyczne teleskopowe : -wykonanie ze stali konstrukcyjnej z okładziną blachą ze stali nierdzewnej gat.316 (mazerowanej), - napęd regulowany falownikiem z możliwością programowania parametrów pracy drzwi, - szerokość drzwi kabinowych - 1000 mm, - wysokość drzwi - 2000mm, -wyposażenie dodatkowe - fotokurtyna świetlna. Kabina nieprzelotowa: -wymiar kabiny: - AxB = 2300 x 1100 mm, -ściany z paneli z blachy laminowanej - (kolor do zatwierdzenia przez Zamawiającego), -wykładzina podłogowa trudnościeralna, odporna na wgniatanie, antypoślizgowa, dopasowana fakturą i kolorystyką do wyposażenia kabin (atest trudnopalności i higieniczny) - (do zatwierdzenia przez Zamawiającego), -boki ścian wewnątrz kabiny zabezpieczone ozdobnymi listwami odbojowymi o szerokości 100 mm z blachy nierdzewnej (cokolik przy podłodze i dwa zabezpieczenia na ścianach np. przed wózkiem inwalidzkim i towarowym, na wysokości do uzgodnienia z Zamawiającym), -sufit podwieszany ze stali nierdzewnej chromonikiel, typ uzgodnić z Zamawiającym, -oświetlenie sufitowe kabiny: LED, o natężeniu zgodnym z normą (5 żarówek typu LED szerokokątnych), -oświetlenie awaryjne typu LED z czasem podtrzymania t = 2godz. w panelu dyspozycji lub w oświetleniu sufitowym, -wzmocnione progi ze stali nierdzewnej, -lustro (bezpieczne-blacha polerowana)- na ścianie tylnej nad poręczą, szerokość lustra - tak jak szerokość kabiny, -poręcz - na ścianach bocznych i tylnej, stal nierdzewna, okrągła przy czym na ścianie, bocznej z panelem sterowania, poręcz instalowana ok. 20 cm od panelu w kierunku ściany tylnej; wysokość montażu poręczy 90 cm licząc od poziomu podłogi kabiny, -ościeżnice obłożone blachą ze stali nierdzewnej mazerowanej. Wyposażenie kabiny: -panel sterowania (dyspozycyjny) usytuowany przy wejściu na prawej ścianie bocznej (patrząc od strony korytarza) wyposażony w podświetlane przyciski z dodatkowym opisem dla osób niewidomych i niedowidzących (z oznaczeniami Braillea): piętrowe, otwierania i zamykania drzwi, załączania wentylatora, alarmu i podświetlane znaki informacyjne przeciążenia i zapełnienia kabiny - wersja anty-bush, -panel winien także zawierać kluczykowy przełącznik do jazdy specjalnej, z blokadą drzwi, -wentylator zapewniający wymianę powietrza, uruchamiany automatycznie i/lub za pomocą przycisku,, -piętrowskazywacz cyfrowy z sygnalizacją kierunku jazdy, usytuowany w panelu dyspozycji (wysokość cyfr minimum 50 mm), -dźwiękowy system informacyjny dojazdu do przystanku oraz stanów awaryjnych (zanik napięcia, alarm pożarowy), w języku polskim (treść informacji do uzgodnienia z Zamawiającym), -instrukcja użytkowania dźwigu oraz tabliczka znamionowa wykonana ze stali nierdzewnej, usytuowana na ścianie bocznej, -bezprzewodowy - telefoniczny system komunikacji głosowej osób uwiezionych w kabinie z wyznaczonym pomieszczeniem, zgodnie z PN-EN 81.28. Prowadnice kabinowe: - nowe o gwarantowanej jakości materiału i montażu, Ramy kabinowe: - jak wyżej, Przeciwwagi i ich prowadnice: - jak wyżej, Zderzaki: -nowe w podszybiu pod kabiną i przeciwwagą. Aparatura sterownicza: -mikroprocesorowa w układzie sterowania zbiorczego z funkcją jazdy specjalnej, alarmu pożarowego oraz awaryjnego zaniku napięcia, -elektroniczna regulacja prędkości silnika (falownik), -podświetlany tekstowy wyświetlacz typu LCD wbudowany do sterownika, Zespół napędowy: -bez reduktorowy, -energooszczędny, koło cierne z rowkami półokrągłymi, -zespół napędowy należy umieścić w szachcie windowym. Ograniczniki prędkości: -dwukierunkowe z obciążnikami lin dobranymi do chwytaczy kabinowych. Zewnętrzne kasety wezwań: -podtynkowe, płyty czołowe z blachy ze stali nierdzewnej, przyciski w wersji anty-bush, -piętrowskazywacz cyfrowy z sygnalizacją kierunku jazdy, zintegrowany w kasecie (wysokość cyfr i oznaczeń minimum 50 mm), -przyciski z dodatkowym opisem dla osób niewidomych i niedowidzących(z oznaczeniami Braillea) - wysokość montażu: do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby nowy dźwig był wyposażony w funkcję pożarową oraz funkcję zaniku napięcia oraz funkcją jazdy specjalnej. W przypadku powstania alarmu pożarowego -należy przewidzieć zjazd do poziomu parteru - gdzie winno nastąpić jej unieruchomienie i otwarcie drzwi. Stan ten należy uwzględnić w automatycznym komunikacie głosowym W przypadku wystąpienia zaniku napięcia kabina winna dojechać do parteru gdzie winno nastąpić jej unieruchomienie i otwarcie drzwi. Stan ten należy uwzględnić w automatycznym komunikacie głosowym. Wszystkie sygnały alarmowe z kabiny windy winny być przekazywane do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Należy przewidzieć samoczynny zjazd windy na parter po opuszczeniu kabiny na piętrze przez pasażerów. u w a g a : Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia ma zapewnienie uzyskania wszelkich niezbędnych upoważnień. Koszty związane z odbiorem UDT, dokumentacją rejestracyjną i książkami rewizji ponosi Wykonawca ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej; - roboty budowlane w zakresie jak przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00zł.(sto tysięcy)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć: a) co najmniej 1 osobę posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważnymi (jeżeli dotyczy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca: 4)1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: - w kwocie co najmniej 100 000,00zł. (sto tysięcy) ; 4)2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej: - 100 000,00zł. (sto tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1.terminu wykonania przedmiotu umowy i pozostałych terminów określonych w umowie 1) poprzez przedłużenie w sytuacji : a) gdy wystąpią okoliczności , których nie można było przewidzieć , a które mają istotny wpływ na terminową realizację umowy, b) na żądanie zamawiającego zajdzie konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej skutkująca konieczny dłuższy termin do wykonania przedmiotu zamówienia; c) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia przesłanek do przedłużenia terminu, określonych w pkt 1, termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy , jednakże nie dłuższy niż okres trwania tych przesłanek. 2)poprzez skrócenie: w sytuacji gdy zostaną spełnione łącznie dwie przesłanki: a) Wykonawca wcześniej niż się Strony umówiły w Umowie wykonana poszczególne elementy robót i Zamawiający uzna ,że roboty zostały zakończone i nie będzie miał zastrzeżeń , co do kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, b)Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za wcześniej wykonany przedmiot umowy . 3)w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. - w razie zaistnienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty i zawarcia Umowy, do których zalicza się tylko ustawową zmianę stawek podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia dokonana na skutek zmiany stawki VAT będzie polegać na zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia o różnicę stawki VAT po zmianie i będzie miała zastosowanie do robót, które zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym przypadają do wykonania po terminie zmiany stawki VAT na te roboty. 4)W zakresie zmiany Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzolcelejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie, 24-120 Kazimierz Dolny, Celejów Nr 68 (sekretariat budynek Administracji - I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie, 24-120 Kazimierz Dolny, Celejów Nr 68 (sekretariat budynek Administracji - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.