Kraków: Prowadzenie nadzoru geologicznego podczas realizacji inwestycji pn.: Budowa zbiornika retencyjnego Bieżanów na rzece Serafa w mieście Kraków
Numer ogłoszenia: 288716 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru geologicznego podczas realizacji inwestycji pn.: Budowa zbiornika retencyjnego Bieżanów na rzece Serafa w mieście Kraków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest zakres i wymagania dotyczące Prowadzenia nadzoru geologicznego podczas realizacji inwestycji pn.: Budowa zbiornika retencyjnego Bieżanów na rzece Serafa w mieście Kraków 2. Cel prowadzenia nadzoru geologicznego: Celem nadzoru geologicznego jest wspomaganie nadzoru inwestorskiego w sprawowaniu funkcji kontrolnych nad wykonywanymi pracami budowlanymi w zakresie geotechniki, tak aby były realizowane zgodnie z projektem, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia 3. Zakres nadzoru geologicznego w ramach prowadzonych prac budowlanych: 1) Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących budowy i zagęszczenia nasypu oraz kontrola zgodności dostarczonego gruntu z dokumentacją złoża 2) Kontrola zgodności rodzaju gruntu, jego cech oraz właściwości z projektem 3) Ewentualna korekta przyjętych technologii dot. prowadzenia robót ziemnych związanych z formowaniem korpusu zapory 4) Udział w naradach technicznych na prośbę Zamawiającego 5) Pomoc przy opiniowaniu wyników badań przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych 6) Opracowanie raportów z przeprowadzonych nadzorów geologicznych obejmującego część opisową wraz z dokumentacją rysunkową i fotograficzną, w formie papierowej 3 szt. i elektronicznej zapisanej na nośniku magnetycznym - 3 szt. 7) Prowadzący nadzór zobowiązany jest do pobytu na terenie budowy w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 8) Wykonanie badań złóż w zakresie wykazanym w zał. nr 11 do SIWZ. 9) Wykonywanie w miarę potrzeb niezależnych badań kontrolnych weryfikujących wyniki badań przedstawione przez Wykonawcę 4. Wymagania dotyczące prowadzenia nadzoru: a) Wszystkie prace nadzoru geotechnicznego winny być realizowane zgodnie z normą PN-B-12095; 1997 Urządzenia wodno-melioracyjne. Nasypy. Wymagania i badania przy odbiorze oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru. Roboty ziemne; 1994. oraz zgodnie z obowiązującymi normami b) Wymagana jest należyta staranność rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej zamówieniem c) Inne wymagania i obowiązki wynikające z przepisów prawa uczestników procesu budowlanego d) Kontrolne badania geotechniczne winny być wykonywane metodami i urządzeniami normowymi( badania metodą Proktora, sonda DPL-10, badania modułu odkształcenia aparatem VSS, ewentualnie do szybkiej kontroli płytą dynamiczną) e) Kontrolne badania laboratoryjne gruntów powinno wykonywać specjalistyczne, akredytowane laboratorium gruntoznawcze lub badania laboratoryjne winny przeprowadzać osoby posiadające stosowne uprawnienia geologiczno-inżynierskie f) Doświadczenie w obsłudze geologicznej eksploatowanego złoża wraz z wykonaniem dokumentów geologicznych po zakończeniu eksploatacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił nadzór geotechniczny przy budowie zbiornika wodnego lub przy przebudowie wałów przeciwpowodziowych lub zbiorników wodnych z zabezpieczeniami przeciwabrazyjnymi brzegów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej: - 1 osobą na stanowisku geologa inżynierskiego posiadającego uprawnienia geologiczne kategorii VI - 1 osobą na stanowisku geologa złożowego posiadającego uprawnienia geologiczne kategorii II lub III. Wyżej wymienione kategorie powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.06.2006 r. (Dz. U. nr 124 poz. 865 z dnia 12.07.2006 r.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY i wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - WYKAZ OSÓB.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu i na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonywaniu zamówienia, poprzez dołączenie dokumentów w szczególności: - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: b) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; c) zmiany kont bankowych, d) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, g) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem ust.3, h) zmiany specjalistów na zasadach określonych w §4 ust.7. 2. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie robót budowlanych inwestycji o której mowa w §3 ust.1 zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych, b) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych inwestycji o której mowa w §3 ust.1 których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, c) innych okoliczności powodujących wydłużenie terminu realizacji inwestycji, o której mowa w §3 ust.1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat V piętro (pokój nr 55).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest planowane do realizacji w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego MRPO 2007-2013, oś priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.4 Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz ochrona przed skutkami klęsk żywiołowych, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Województwa Małopolskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Praca geodezyjna obejmująca uzupełnienie atrybutów dotyczących ilości kondygnacji dla wskazanych budynków
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosowanych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego obiektów mostowych w Rejonie w Bielsku Podlaskim w podziale na 3 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących wybudowania przystani na stawie nr 1 w Parku Sołackim oraz budowa przystani na bazie przygotowanej dokumentacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących boisk szkolnych na terenie Szkoły Podstawowej nr 23 przy ul. Grottgera w Gdyni
- Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" : "Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Złotej na Osiedlu Kołobrzeskim w Trzebiatowie"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa połączenia ul. Strzeleckiej z ul. Bieruńską w Tychach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.