eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie opracowań studyjnych i koncepcyjno-projektowych dla zadania pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych dzielnicy Zatorze (strefy przedsiębiorczości Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego) z centrum Miasta Elbląga wraz z przeprowadzeniem oceny oddziaływania na środowisko w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Elbląg: Wykonanie opracowań studyjnych i koncepcyjno-projektowych dla zadania pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych dzielnicy Zatorze (strefy przedsiębiorczości Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego) z centrum Miasta Elbląga wraz z przeprowadzeniem oceny oddziaływania na środowisko w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego
Numer ogłoszenia: 288532 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań studyjnych i koncepcyjno-projektowych dla zadania pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych dzielnicy Zatorze (strefy przedsiębiorczości Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego) z centrum Miasta Elbląga wraz z przeprowadzeniem oceny oddziaływania na środowisko w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia:Wykonanie opracowań studyjnych i koncepcyjno-projektowych dla zadania pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych dzielnicy Zatorze (strefy przedsiębiorczości Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego) z centrum Miasta Elbląga wraz z przeprowadzeniem oceny oddziaływania na środowisko w ramach projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego Przedmiot główny:CPV:71.32.00.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Zamówienie będzie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013 w ramach Konkursu Dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania współpracy w ramach miejskich obszarów funkcjonalnych. Niniejsze zamówienie jest jednym z elementów projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych wraz z przeprowadzeniem oceny oddziaływania na środowisko oraz opracowań studialnych i koncepcyjnych jak niżej:1)Kompleksowa dokumentacja projektowa:Budowa połączenia drogowego pomiędzy ulicą Akacjową i Lotniczą w Elblągu, 2)Kompleksowa dokumentacja projektowa:Przebudowa ulicy Lotniczej w Elblągu na odcinku od ul.Skrzydlatej do granicy działki nr 20/58, 3)Studium w zakresie uwarunkowań i możliwości budowy tunelu drogowego pod linią kolejową w ciągu ul.Lotniczej i ul.Skrzydlatej,4)Wykonanie analiz i przygotowanie dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia pn. Poprawa powiązania dzielnicy Zatorze w Elblągu z istniejącym układem komunikacyjnym poprzez budowę wiaduktu w ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej wraz z drogami dojazdowymi i dostosowaniem istniejących elementów sieci drogowej, w tym m.in. opracowanie analiz ruchowych i sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowego dla przedmiotowego zadania.2.Zakres zamówienia.Zakres wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w sekcji II.1.4)ppkt 1 ogłoszenia obejmuje:1) dla elementów, o których mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.1) i 1.2)ogłoszenia:a.wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w rozumieniu i zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego odrębnie dla zamierzeń polegających na:a)budowie połączenia drogowego-drogi gminnej klasy technicznej L wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną pomiędzy ul.Akacjową do włączenia się w istniejącą ul.Lotniczą,w tym odcinka przebiegającego przez teren przejęty przez Gminę Miasto Elbląg zlokalizowany przy ul. Lotniczej w Elblągu (dotyczy elementu, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) ogłoszenia, b) przebudowie odcinka ul.Lotniczej od ul.Skrzydlatej do granicy dz.Nr 20/58 w zakresie dostosowania parametrów technicznych istniejącej ulicy do klasy technicznej L oraz prognozowanego obciążenia ruchem wraz z zabezpieczeniem niezbędnych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej,w tym m.in. budową kanalizacji deszczowej, kanałów technologicznych, przebudową oświetlenia ulicznego,przebudową istniejącego uzbrojenia i usunięcia kolizji w niezbędnym zakresie (dotyczy elementu, o którym mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.2)ogłoszenia, b.sporządzenie karty informacyjnej, przygotowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację całego zakresu przedsięwzięcia objętego dokumentacjami projektowymi, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2)ogłoszenia,c.przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu inwestycji,o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2)ogłoszenia,w szczególności sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko, d.przygotowanie wniosków o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej odrębnie dla każdego z zamierzeń, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2)ogłoszenia,e.sporządzenie studium wykonalności dla całego zakresu przedsięwzięcia objętego dokumentacjami projektowymi, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia uwzględniając etapowanie realizacji każdego z zakresów ujętych w tych dokumentacjach projektowych.2)dla elementu,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.3) ogłoszenia:a.wykonanie analiz technicznych i prawnych możliwości wykonania tunelu drogowego pod torami kolejowymi w ciągu ul.Lotniczej i ul.Skrzydlatej wraz z przedstawieniem ogólnej wariantowej koncepcji jego przebiegu i technologii wykonania, przy uwzględnieniu podstawowych założeń,wytycznych i uwarunkowań,w tym w szczególności:a)uzyskanych wstępnych warunków PKP, b)konieczność utrzymania istniejących powiązań ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej z pozostałymi drogami publicznymi, obiektami i nieruchomościami w sąsiedztwie rozważanego tunelu (m.in. ul.Fredry,ul.Kilińskiego,ul.Lotniczej,dworce i tereny PKS/PKP,Giełda Elbląska), c)warunków technicznych dla tuneli (rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie-Dz.U.z 2000r. Nr63,poz.735 z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów w tym zakresie,b.przeprowadzenie badań inżynierskich i określenie warunków geotechnicznych oraz gruntowo-wodnych w miejscach proponowanego możliwego przebiegu tunelu,c.Wykonanie analizy ekonomicznej-wskazanie szacunkowych/wskaźnikowych kosztów dotyczących:budowy tunelu zgodnie z zakładanym przebiegiem, założoną technologią i niezbędnym zakresem przebudowy infrastruktury technicznej a także odszkodowań za przejęte nieruchomości gruntowe,d.wykonanie analizy porównawczej uwarunkowań techniczno-ekonomicznych i korzyści ewentualnej budowy tunelu z budową wiaduktu kolejowego w ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego koncepcją tego wiaduktu wraz z rekomendacją rozwiązania. 3)dla elementu,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia: a.wykonane badań ruchu tj.natężeń,struktury kierunkowej i rodzajowej pojazdów w zakresie układu drogowego obejmującego w minimalnym zakresie następujące elementy sieci drogowej jak niżej wraz z opracowaniem wyników, przeprowadzeniem analiz i przedstawieniem wniosków oraz propozycji w celu optymalizacji rozwiązań ruchowych:a)Al.Grunwaldzka od ul.Fabrycznej do ul. Mickiewicza wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami, b)ul.Lotnicza od Al.Grunwaldzkiej do ul.Skrzydlatej wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami oraz zjazdami publicznymi,c)odcinek ul.Skrzydlatej od ul.Lotniczej do ul.Łódzkiej wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami,d)odcinki ul.Lotniczej:dojazd do dworca PKP oraz od ul.Skrzydlatej do Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej,e)ul.Fredry wraz ze skrzyżowaniem z ul.Malborską,f)ul.Kilińskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul.Malborską,g)ul.Łódzka wraz ze skrzyżowaniem z ul.Malborską, b.przeprowadzenie analiz w zakresie bezpieczeństwa ruchu i wypadkowości w obszarze ulic wskazanych w sekcji II.1.4)ppkt 2.3)a. ogłoszenia wraz ze sformułowaniem wniosków i propozycji poprawy, w tym zakresie, c.określenie prognozowanych natężeń ruchu, rozkładu kierunkowego i rodzajowego na wyżej wskazanym układzie drogowym po wybudowaniu wiaduktu nad linią kolejową w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej - na podstawie wykonanych analiz ruchowych, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)a. ogłoszenia oraz założeń wynikających z rozwiązań projektowych wg posiadanej przez Zamawiającego koncepcji wiaduktu, d.Wykonanie analizy i sporządzenie oceny rozwiązań projektowych zawartych w posiadanej przez Zamawiającego koncepcji wiaduktu nad torami kolejowymi oraz wprowadzenie na jej podstawie niezbędnych korekt, zmian,uzupełnień,uzyskanie aktualizacji warunków technicznych oraz usunięcie ewentualnych wad,niezgodności z obowiązującymi przepisami,w szczególności w zakresie projektowania dróg i obiektów mostowych nieprawidłowości i braków uwzględniając wnioski z wykonanych analiz ruchowych i w zakresie bezpieczeństwa, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)a.,b. i c. ogłoszenia oraz opracowanie ostatecznej koncepcji programowo-przestrzennej w tym zakresie,e.sporządzenie studium w zakresie potrzeb niezbędnych prac do wykonania na istniejącej sieci układu drogowego, o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)a. ogłoszenia w celu jej optymalizacji i dostosowania do projektowanych rozwiązań związanych z budową wiaduktu w ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej wraz z analizą kosztów tych prac i propozycją etapowania w oparciu o analizy, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)a.,b. i c. ogłoszenia uwzględniając ostateczne rozwiązania projektowe wiaduktu,o których mowa w sekcji II.1.4)ppkt 2.3)d. ogłoszenia oraz opracowanie ostatecznej koncepcji programowo - przestrzennej w tym zakresie, f.sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.Poprawa powiązania dzielnicy Zatorze w Elblągu z istniejącym układem komunikacyjnym poprzez budowę wiaduktu w ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej wraz z drogami dojazdowymi i dostosowaniem istniejących elementów sieci drogowej w oparciu o ostateczną koncepcję,o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)d. ogłoszenia oraz studium, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)e. ogłoszenia.Program funkcjonalno-użytkowy należy sporządzić w pełnym zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,g.przygotowanie materiałów oraz opracowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji środowiskowej dla zadania będącego przedmiotem programu funkcjonalno-użytkowego,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)f. ogłoszenia oraz sporządzenie dla tego przedsięwzięcia raportu o oddziaływaniu na środowisko, h.sporządzenie kompleksowego projektu organizacji ruchu układu drogowego w zakresie odpowiadającym opracowaniu, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)f.ogłoszenia,i.sporządzenie audytu BRD dla rozwiązań projektowych opisanych i przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)d. ogłoszenia oraz w projekcie organizacji ruchu,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)h. ogłoszenia. Zakładany przez Zamawiającego przebieg planowanego połączenia drogowego, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) ogłoszenia, lokalizację planowanego do przebudowy odcinka ul.Lotniczej,o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.2) ogłoszenia oraz obszar objęty opracowaniami dotyczącymi rozwiązań skrzyżowania ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej z linią kolejową, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.3) i 1.4) ogłoszenia przedstawiają odpowiednio Załączniki nr 1a,1b i 1c do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres,wymagania i wytyczne oraz informacje dodatkowe związane z wykonaniem poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia określonych w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia zawarte są w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ.3.Wymagania Zamawiającego.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o niżej wymienione opracowania, dokumenty i informacje:1)Zamawiający informuje, że dysponuje koncepcją budowy wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej w Elblągu opracowaną przez EURO-PROJEKTs.c.,82-300 Elbląg,ul.Królewiecka 195a.Przedmiotowe opracowanie Zamawiający udostępni Wykonawcy w dniu podpisania umowy.Rozwiązania koncepcyjne przebiegu drogi w planie, zawartej w przedmiotowej koncepcji stanowi Załącznik nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ.2)Zamawiający informuje, że Gmina Miasto Elbląg przejęła tereny położone przy ul. Lotniczej w Elblągu,przez które wskazuje się zaprojektowanie połączenia drogowego, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) ogłoszenia Zamawiający dysponuje nieruchomościami gruntowymi w tym obszarze. Granice przedmiotowego terenu przedstawione są w Załączniku nr 4 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ.3)Zamawiający informuje,że w bezpośrednim sąsiedztwie terenów przejętych przez Gminę Miasto Elbląg położonych przy ul.Lotniczej zlokalizowane jest funkcjonujące lotnisko Aeroklubu Elbląg.4)Zamawiający informuje, że zarządcą wszystkich dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Elbląga będących w obszarze oraz sąsiedztwie układu komunikacyjnego,stanowiących przedmiot opracowań w ramach niniejszego zamówienia oraz wymienionych w sekcji II.1.4) ppkt 2.3) ogłoszenia jest Prezydent Miasta Elbląga, w którego imieniu funkcje techniczne zarządcy drogi pełni Departament Rozwoju, Inwestycji i Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.5)Zamawiający informuje,że na okres realizacji robót budowlanych ujętych w zakresie dokumentacji projektowych,o których mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia ustanowi Inżyniera Kontraktu,na podstawie osobnego postępowania przetargowego. Wynagrodzenie za nadzór autorski w czasie realizacji tych robót stanowić będzie koszt Inżyniera Kontraktu.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wyłonieniu Inżyniera Kontraktu oraz planowanym rozpoczęciu robót budowlanych.6)Studium Wykonalności, realizowanym w ramach elementów przedmiotu zamówienia, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) SIWZ oraz sekcji II.1.4) ppkt 2.1)e. ogłoszenia należy opracować z zgodnie z wytycznymi Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania współpracy w ramach miejskich obszarów funkcjonalnych oraz zapisami Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.7)Wykonawca realizując prace projektowe związane z wykonaniem dokumentacji projektowych oraz pozostałych opracowań stanowiących przedmiot zamówienia uwzględni rozwiązania zgodne z ustaleniami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenach gdzie one obowiązują. Informacja o obowiązujących planach miejscowych,a także zapisy tych planów znajdują się na stronie http://www. planowanie.umelblag.pl/?q=plany. Każdorazowe odstępstwo od ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wymaga sporządzenia uzasadnienia przez Wykonawcę oraz uzyskania opinii Departamentu Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Elblągu. 8) Dokumentacje projektowe, stanowiące elementy Projektu, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia a także rozwiązania projektowe i wytyczne opisu zamówienia dotyczącego budowy wiaduktu nad linią kolejową, stanowiącego zakres programu funkcjonalno-użytkowego, o którym mowa sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia muszą być ze sobą ściśle powiązane technicznie oraz skoordynowane w sposób uwzględniający etapowanie robót a także zawierać rozwiązania tymczasowe na granicach rozwiązania (oddzielnie dla każdej z występujących branż) przy założeniu następującej wariantowej kolejności realizacji poszczególnych zamierzeń:Wariant 1:- Etap1:połączenie drogowe pomiędzy ulicą Akacjową a ulicą Lotniczą, zgodnie z zakresem objętym dokumentacją projektową, o której mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.1) ogłoszenia -Etap2: przebudowa ulicy Lotniczej w zakresie objętym dokumentacją projektową o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.2) ogłoszenia -Etap 3:budowa wiaduktu nad linią kolejową w ciągu ul. Lotniczej i Skrzydlatej wraz z dostosowaniem układu drogowego, w zakresie o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia Wariant 2:-Etap 1:połączenie drogowe pomiędzy ulicą Akacjową a ulicą Lotniczą, zgodnie z zakresem objętym dokumentacją projektową, o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) ogłoszenia -Etap 2:budowa wiaduktu nad linią kolejową w ciągu ul.Lotniczej i Skrzydlatej wraz z dostosowaniem układu drogowego, w zakresie o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia -Etap 3:przebudowa ulicy Lotniczej w zakresie objętym dokumentacją projektową o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.2) ogłoszenia 2.Kompleksową dokumentację projektową oraz pozostałe opracowania zgodnie z sekcji II.1.4) ppkt 1 ogłoszenia stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz opracowaniami i wytycznymi, m.in.:a.Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane,b.Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska, c.Ustawą z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, d.Ustawą z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych, e.Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,f.Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, g.Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 14 grudnia 1994r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, h.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, i.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, j. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drodze, k.Wytycznymi uzyskanymi przez Wykonawcę z Departamentu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Elblągu w zakresie oświetlenia ulicznego, właściwego organu ochrony konserwatorskiej w zakresie budowy i przebudowy, a także od firm branżowych w zakresie usunięcia kolizji uzbrojenia podziemnego z projektowanym układem komunikacyjnym,l. Wytycznymi uzyskanymi z Departamentu Innowacji i Informatyki Urzędu Miejskiego w Elblągu w zakresie kanałów technologicznych,m.Uzgodnieniami z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. odnośnie budowy zatok autobusowych i przystanków autobusowych oraz ich wyposażenia,n.Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,o.dokumentacją rejestracyjną lotniska Aeroklubu Elbląg,p.pozostałymi uzgodnieniami,opiniami niezbędnymi do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej,pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3.Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie robót realizowanych w oparciu o dokumentacją projektową,której opracowanie stanowi przedmiot zamówienia w zakresie zgodnym z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ.4.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:1.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, w tym dostarczenia opracowań, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1. ogłoszenia zgodnie z zakresem, wytycznymi i warunkami określonymi we wzorze umowy oraz w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ, w ilościach i formie określonej jak niżej:1)karta informacyjna oraz wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia objętego dokumentacjami projektowymi, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)b. ogłoszenia:a.w wersji papierowej-4egz. b.w wersji elektronicznej (*.pdf+*.doc)-4egz. 2)raport o oddziaływaniu na środowisko,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)c. ogłoszenia:a.w wersji papierowej-6egz. b.w wersji elektronicznej (*.pdf +*.doc)-4egz. 3)dokumentacja projektowa,o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)a. ogłoszenia wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)d. ogłoszenia, odrębnie dla każdego z zakresów,o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia:a. Badania geotechniczne podłoża gruntowego w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej-5kpl. b) w wersji elektronicznej (*.pdf+*.dwg)-2egz. b.Projekt zagospodarowania terenu oraz projekty budowlane z podziałem na poszczególne branże wraz z Informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w ilości egzemplarzy:a) w wersji papierowej-7kpl.+3 dodatkowe egzemplarze projektu budowlanego branży elektroenergetycznej b)w wersji elektronicznej (*.pdf+*.dwg)-2egz. c.Projekty wykonawcze z podziałem na poszczególne branże (w tym projekty docelowej organizacji ruchu oraz audyt BRD) w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej-5kpl.+2 dodatkowe egzemplarze branży elektroenergetycznej b)w wersji elektronicznej (*.pdf+*.dwg)-2egz. d.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z podziałem na poszczególne branże w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej-5kpl.b)w wersji elektronicznej (*.pdf+*.doc)-2egz. e.Przedmiary robót w układzie specyfikacyjnym oddzielnie dla poszczególnych branż w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej-5kpl.b)w wersji elektronicznej (*.pdf+*.xls)-2egz.f.Kosztorysy inwestorskie w układzie specyfikacyjnym, z podziałem na poszczególne branże oraz zbiorczym zestawieniem kosztów w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej-4kpl.b) w wersji elektronicznej (*.pdf+*.xls)-2egz.g.Projekt podziałów nieruchomości w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej -6egz.b)w wersji elektronicznej (*.pdf)-2egz.h.Dokumenty ewidencji gruntów w ilości egzemplarzy:a) w wersji papierowej-2egz.b)w wersji elektronicznej (format zgodnie z Załącznikiem nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ)-1egz.i.Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub decyzji o pozwoleniu na budowę w ilości egzemplarzy:a)w wersji papierowej-4egz.b)w wersji elektronicznej (*.pdf+ *.doc)-2egz.4)Studium wykonalności,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)e. ogłoszenia a. w wersji papierowej-4egz. b.w wersji elektronicznej (*.pdf+*.doc)-2egz.5)Studium w zakresie uwarunkowań i możliwości budowy tunelu drogowego pod linią kolejową w ciągu ul. Lotniczej i Skrzydlatej, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.3) ogłoszenia:a.w wersji papierowej-4kpl. b. w wersji elektronicznej (*.pdf)-2egz.6)Badania, analizy i opracowania,o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)a.,b.i c. ogłoszenia:a.w wersji papierowej-4kpl.b.w wersji elektronicznej (*.pdf)-2 egz. 7)Opracowania w zakresie analiz i oceny rozwiązań projektowych posiadanej przez Zamawiającego koncepcji wiaduktu, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)d. ogłoszenia oraz studium w zakresie potrzeb dostosowania istniejącej sieci drogowej, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)e. ogłoszenia wraz z opracowaniem ostatecznej koncepcji programowo-przestrzennej w tym zakresie:a.w wersji papierowej-4kpl.b.w wersji elektronicznej (*.pdf)-2egz. 8) Program funkcjonalno-użytkowy,o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)f.ogłoszenia:a.w wersji papierowej-7egz. b.w wersji elektronicznej (*.pdf+*.doc)-2egz.9)Materiały i kompletny wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dla zadania będącego programu funkcjonalno-użytkowego, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)f. ogłoszenia oraz sporządzenie dla tego przedsięwzięcia raportu o oddziaływaniu na środowisko zgodnie z sekcją II.1.4) ppkt 2.3)g. ogłoszenia:a.w wersji papierowej-5egz.b. w wersji elektronicznej (*.pdf+*.doc)-2egz.10)Projekt organizacji ruchu, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)h. ogłoszenia wraz ze sporządzeniem audytu BRD, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)i. ogłoszenia:a.w wersji papierowej-5kpl. b.w wersji elektronicznej (*.pdf)-2egz. 2.Opracowania w wersji numerycznej, wyszczególnione w sekcji II.1.4) ppkt 4.1.1) do 4.1.10) ogłoszenia muszą być ściśle zgodne z wersją papierową, zarówno co do formy jak i treści.3.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej opinii audytora BRD oraz miejskiego inżyniera ds. zarządzania ruchem drogowym Miasta Elbląg dla rozwiązań projektowych w zakresie drogowym przedstawionych w dokumentacjach projektowych (na etapie projektów budowlanych), o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)a. ogłoszenia oraz zawartych w ostatecznej koncepcji, o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2 ppkt 2.1)d. i e. ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag własnych i audytora BRD do wykonanych koncepcji,a Wykonawca zobowiązany będzie do ich uwzględnienia w opracowywanej dokumentacji projektowej.Podmiot realizujący audyt (audytor) musi być jednostką niezależną od Wykonawcy tzn. nie może być związany stosunkiem pracy z Wykonawcą.4.Przed przystąpieniem do szczegółowych prac projektowych dotyczących przebudowy sieci infrastruktury technicznej w ramach dokumentacji, o których mowa sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest staraniem własnym i na własny koszt uzyskać warunki techniczne firm branżowych w tym zakresie w związku z koniecznością usunięcia kolizji z projektowanym układem drogowym. 5.Wykonawca na etapie realizacji prac projektowych dotyczących dokumentacji projektowych, o których mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia oraz na etapie sporządzania programu funkcjonalno-użytkowego, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia jest zobowiązany do uzyskania wytycznych, warunków, uzgodnień i opinii w zakresie, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 3.2)k., l.,m. i p. ogłoszenia.6.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozytywnego uzgodnienia Zamawiającego w zakresie Studium Wykonalności, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.1)e. ogłoszenia.7.Wykonawca będzie opiniował pod względem technicznym umowy o przebudowę urządzeń energetycznych oraz umowy przyłączeniowe przygotowywane przez właściciela tych urządzeń oraz wspierał Zamawiającego w działaniach na rzecz uzyskania uzgodnień dokumentacji projektowych przez właściwy w tym zakresie podmiot i zawarcia niezbędnych umów.8.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego konsultowania i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego dla zastosowanych rozwiązań na etapie sporządzania koncepcji i dokumentacji projektowych oraz formy i zakresu pozostałych opracowań, studiów, analiz i badań. Wszelkie akceptacje i uzgodnienia Zamawiającego nie zwalniają Wykonawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności za błędy, opuszczenia, sprzeczności i niestosowanie się do zapisów umowy oraz wynikające z obowiązujących przepisów. Konsultacje w przedmiotowym zakresie odbywać się będą w formie spotkań roboczych, na których omawiane będą przedstawione przez Wykonawcę rozwiązania oraz zagadnienia i problemy związane z pracami nad realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Nie określa się ilości ani częstotliwości spotkań roboczych z Wykonawcą. Przedmiotowe spotkania organizowane będą w siedzibie Zamawiającego w zależności od potrzeb i problemów wymagających konsultacji na bieżąco w czasie realizacji zamówienia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę lub przebudowę dróg klasy technicznej min. L o dł. min. 1,5 km w terenie zabudowanym b. co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej zakresem budowę obiektu mostowego klasy A - wiaduktu nad linią kolejową o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m c. co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej zakresem budowę tunelu drogowego potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania robót drogowych, mającym minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy dróg klasy min. L o dł. min. 1,5 km w terenie zabudowanym, b. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności mostowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania drogowych obiektów inżynierskich, mającym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy obiektu mostowego klasy A - wiaduktu o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m i co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy tunelu drogowego, lub - projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności mostowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania drogowych obiektów inżynierskich, mającym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy obiektu mostowego klasy A - wiaduktu o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m oraz - projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności mostowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania drogowych obiektów inżynierskich, mającym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy tunelu drogowego c. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, mającym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży, d. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych mającym minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży, e. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci c.o. mającym minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży, f. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych mającym minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży, g. projektantem posiadającym uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci teletechnicznej mającym minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży. Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże tą samą osobę w kilku specjalnościach, o ile posiada ona wymagane uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz wymagane przez Zamawiającego doświadczenie. potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług polegających na wykonaniu: a. dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę lub przebudowę dróg klasy technicznej min. L o dł. min. 1,5 km w terenie zabudowanym b. dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej zakresem budowę obiektu mostowego klasy A - wiaduktu nad linią kolejową o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m c. dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej zakresem budowę tunelu drogowego;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia n/w okoliczności:a. Ograniczenia lub rezygnacji zakresu zamówienia w przypadkach określonych w ust.7 wzoru umowy, tj.:a)z wybranych elementów, o których mowa w §1 ust.4 pkt. 3 wzoru umowy, w przypadku gdy z analizy, o której mowa w §1 ust.3 pkt. 3 wzoru umowy wynikać będzie, że budowa tunelu drogowego będzie bardziej korzystna od budowy wiaduktu, W takim przypadku Zamawiający zrezygnuje ze zakresu Projektu po pisemnym ustosunkowaniu się do analizy, o której mowa w §1 ust.3 pkt 3. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość tego zakresu, zgodnie z ofertą Wykonawcy i określoną w §2 ust.2 pkt 7 lit. od a do d. b)z przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko wraz z wykonaniem raportu, której mowa w §1 ust.4 pkt 1 lit. c) wzoru umowy w przypadku, gdy właściwy organ prowadzący postępowanie dotyczące wydania decyzji środowiskowej nie wskaże takiego obowiązku. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość tego zakresu, zgodnie z ofertą Wykonawcy i określoną w §2 ust.2 pkt 4 wzoru umowy c) ograniczenia zakresu zamówienia wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego.b. Konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp. niezbędnych do prawidłowego i wykonania elementów przedmiotu zamówienia, których wykonania nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. c. Konieczności zmiany terminu realizacji poszczególnych elementów Projektu, określonych w §3 wzoru umowy z powodu:-działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,-zmiany terminów umowy realizacji dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia na dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013,-wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, a które mogą przyczynić się do niewykonania elementów przedmiotu zamówienia w terminach określonych w zamówieniu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy takich jak: przekroczenie ustawowych terminów wydawania decyzji, postanowień, zezwoleń przez właściwe organy lub instytucje, odwołania i zaskarżenia stron trzecich na etapie procedury oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko lub na etapie uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawnych mogących mieć istotny wpływ na terminy realizacji elementów przedmiotu zamówienia.d. Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT oraz związanej z tym zmiany kwot wynagrodzenia brutto, określonych w § 2 wzoru umowy. e.Zmiany podstawowych przepisów prawnych obowiązujących i niezbędnych dla sporządzenia przedmiotu niniejszego zamówienia. f. Zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy.g. Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 404 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:30, miejsce: rząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy Sekcji II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 9.Wykonawca, na czas trwania robót budowlanych związanych z realizacją zamierzeń w oparciu o dokumentacje projektowe, o których mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego i zawarcia odrębnej umowy na pełnienie nadzoru autorskiego ze wskazanym przez Zamawiającego Inżynierem Kontraktu. Zamawiający umową z Inżynierem Kontraktu przeniesie obowiązek poniesienia kosztów za pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z obowiązków Prawa Budowlanego oraz zgodnie z warunkami projektu umowy, w tym w zakresie egzekwowania usuwania stwierdzonych wad, usterek, braków i nieprawidłowości opracowań stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wyłonieniu Inżyniera Kontraktu. Zamawiający zastrzega, że na jego pisemne żądanie Wykonawca i wyłoniony Inżynier Kontraktu jw. przedłożą Zamawiającemu projekt umowy na obsługę nadzoru autorskiego z możliwością wniesienia uwag przez Zamawiającego dotyczących zakresu obowiązków wynikających z nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz wynikających z projektu umowy.10.Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu, w jego siedzibie, wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) do 1.4) ogłoszenia w zakresie, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2. ogłoszenia wraz z oświadczeniem, że dostarczone opracowania i zastosowane w nich rozwiązania są wykonane na aktualnych mapach do celów projektowych, są wykonane zgodnie z projektem umowy, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, przepisami w zakresie ochrony środowiska oraz zostały wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.11.Wykonując przedmiot zamówienia w zakresie opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej, o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia oraz programu funkcjonalno-użytkowego, o którym mowa w pkt III ppkt 2.3)f. SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. Opisując w dokumentacji materiały przewidziane do wykorzystania w trakcie realizacji robót, będzie posługiwał się obiektywnymi cechami technicznymi, jakościowymi, a w szczególności nie będzie odwoływał się do producenta, typu, marki, znaku towarowego itp.12.Wykonawca jest zobowiązany bez dodatkowego wynagrodzenia do współpracy z Zamawiającym na etapie postępowań przetargowych dla wyłonienia Inżyniera Kontraktu i Wykonawcy robót budowlanych dla zakresu objętego kompleksową dokumentacją projektową, o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia oraz w przypadku zamówienia w trybie zaprojektuj-wybuduj dla zakresu objętego programem funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa sekcji II.1.4) ppkt 2.3)f. ogłoszenia, w tym m.in. przez udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji projektowej w terminie określonym przez Zamawiającego.13.Wykonawca jest zobowiązany bez dodatkowego wynagrodzenia do wprowadzenia zmian, korekt, uzupełnień i poprawy Raportu o oddziaływaniu na środowisko, w przypadku gdy w toku procedury oceny oddziaływania na środowisko, w wyniku postanowień, opinii, wezwań i uzgodnień właściwych organów i instytucji zajdzie taka konieczność. Obowiązek ten dotyczy Raportów o oddziaływaniu na środowisko sporządzanych w ramach elementów Projektu, o których mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia oraz sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia. Powyższe wymagać będzie ponownego przekazania przez Wykonawcę poprawionego i uzupełnionego Raportu Zamawiającemu, bez dodatkowego wynagrodzenia w ilości zgodnie z odpowiednio: sekcją II.1.4) ppkt 4.1.2) ogłoszenia oraz sekcją II.1.4) ppkt 4.1.9) ogłoszenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.14.W przypadkach, gdy na etapie postępowań przetargowych dla wyłonienia Inżyniera Kontraktu i Wykonawcy robót budowlanych a także na etapie realizacji robót budowlanych dla zakresu objętego kompleksową dokumentacją projektową, o której mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia oraz programem funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 2.3)f. ogłoszenia, wystąpi wynikła z błędów projektowych, braków oraz wad dostarczonych opracowań konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, Zamawiający wyznaczy termin usunięcia tych wad, a Wykonawca usunie te wady i dokona odpowiednich zmian we wszystkich egzemplarzach dokumentacji projektowej w wyznaczonym terminie bez dodatkowego wynagrodzenia. Jeśli zamawiający otrzyma wadliwą dokumentację, ma prawo żądać bezpłatnego usunięcia wad w ciągu 14 dnia od daty zawiadomienia Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów oraz czas, jaki upłynął od przekazania dokumentacji Zamawiającemu.15.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego dodatkowe egzemplarze opracowań stanowiących przedmiot zamówienia za oddzielnym wynagrodzeniem stanowiącym wyłącznie koszt wydruku i papieru lub nośników wersji elektronicznych.16.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedstawi na dzień zawarcia umowy jako załącznik polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujący okres realizacji zamówienia i okres gwarancji.17.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy do złożenia Zamawiającemu do akceptacji szczegółowego harmonogramu wykonania wszystkich opracowań i elementów będących przedmiotem zamówienia.18.Wykonawca w okresie od podpisania umowy do 30.05.2015 r. zobowiązany jest do składania Zamawiającemu szczegółowego raportu z przebiegu i postępu prac nad przedmiotem zamówienia zgodnie ze złożonym szczegółowym harmonogramem i z taką szczegółowością, która zobrazuje Zamawiającemu stopień zawansowania prac projektowych w terminach: każdorazowo do ostatniego dnia każdego miesiąca.19.Wykonawca na etapie sporządzania map do celów projektowych musi uzyskać pełne informacje dotyczące lokalizacji sytuacyjnej i głębokości ułożenia-rzędnych sieci czynnych i nieczynnych uzbrojenia w obrębie zakresu opracowania, informacje muszą być sporządzone na podstawie pomiarów Wykonawcy w terenie oraz informacji uzyskanych przez Wykonawcę od właścicieli i gestorów sieci. Wykonawca uzyska od firm branżowych stanowisko ws. potwierdzenia zgodności w zakresie występowania i lokalizacji sieci na mapie do celów projektowych ze stanem rzeczywistym wg wiedzy właścicieli tej infrastruktury.20.W przypadku gdy na etapie realizacji prac budowlanych związanych z realizacją zamierzeń w oparciu o dokumentacje projektowe, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia wystąpią roboty dodatkowe, których wykonanie będzie stanowiło zamówienie dodatkowe w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, a dokumentacja projektowa nie będzie zawierała sposobu wykonania tych robót, Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia sporządzi dodatkowe rysunki, szkice i wytyczne (w tym przedmiary) w sposób jednoznacznie określający sposób wykonania tych robót w ramach nadzoru autorskiego w terminie wyznaczonym przez Inżyniera Kontraktu. Termin ten będzie uwzględniał stopień skomplikowania niezbędnych rozwiązań, termin wykonania niezbędnych uzgodnień i opinii oraz wiedzy technicznej.21.W przypadku gdy na etapie realizacji prac budowlanych związanych z realizacją zamierzeń w oparciu o dokumentacje projektowe, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia wystąpią roboty konieczne, nie ujęte w dokumentacji ani w przedmiarach robót z powodu błędów projektowych, Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia sporządzi dodatkowe rysunki, szkice i wytyczne (w tym przedmiary) w sposób jednoznacznie określający sposób wykonania tych robót w terminie wyznaczonym przez Inżyniera Kontraktu, przy czym obowiązują zapisy dotyczące kar umownych za nieterminowe usunięcie wad i usterek.22.Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w dokumentacjach projektowych, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia oraz w rozwiązaniach opisywanych w ostatecznej koncepcji budowy wiaduktu i programie funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w sekcji II.1.4)ppkt 1.4) ogłoszenia rozwiązań przejściowych na granicach poszczególnych zamierzeń uwzględniając ich etapowanie zgodnie z wytycznymi określonymi w sekcji II.1.4) ppkt 3.1.8)ogłoszenia.23.Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego wad opracowań w wyznaczonym przez niego terminie. Jeśli zamawiający otrzyma wadliwą dokumentację, ma prawo żądać bezpłatnego usunięcia wad w ciągu 14 dnia od daty zawiadomienia Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów oraz czas, jaki upłynął od przekazania dokumentacji Zamawiającemu.24.Wykonawca zobowiązany jest do wzięcia udziału wydelegowanych przedstawicieli w minimum trzech spotkaniach-konsultacjach społecznych z mieszkańcami, poświęconych realizacji przedmiotu umowy i propozycjom rozwiązań projektowych w nich zawartych oraz przedstawieniu wniosków wynikających z wykonanych przez Wykonawcę badań, analiz, opracowań. Konsultacje te przeprowadzane będą w Elblągu, w czasie obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego zamówienia, w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym zorganizowanie powyższych spotkań i ewentualne koszty z nimi związane takie jak koszty wynajęcia pomieszczenia, nie będą obciążać Wykonawcy. Wykonawca w ramach spotkań zaprezentuje proponowane rozwiązania projektowe, udzieli wyjaśnień i odpowiedzi na wskazane przez mieszkańców zagadnienia, przedstawi wnioski z przeprowadzonych badań, analiz, raportów oraz rozważy inne propozycje mieszkańców w zakresie rozwiązań projektowych objętych przedmiotem zamówienia i związanych z poprawą skomunikowania dzielnicy Zatorze w centrum Elbląga.5.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy liczony od daty sporządzenia protokolarnego odbioru kompletów opracowań będących przedmiotem zamówienia.6.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.7.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.Zamówienie będzie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013 w ramach Konkursu Dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania współpracy w ramach miejskich obszarów funkcjonalnych. Niniejsze zamówienie jest jednym z elementów projektu Przygotowanie dokumentów strategicznych dla Elbląskiego Obszaru Funkcjonalnego. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 30 maja 2015 r. w tym: 1)sporządzenie karty informacyjnej, przygotowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu inwestycji, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia - 3 miesiące od daty podpisania umowy 2)przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu inwestycji, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia, w szczególności sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko - 6 miesięcy od daty podpisania umowy 3)wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowych dla inwestycji, o których mowa sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia wraz z przygotowaniem wniosków o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - 30.05.2015 r. 4)sporządzenie studium wykonalności dla przedsięwzięcia objętego dokumentacjami projektowymi, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia - 30.05.2015 r. 5)Opracowanie studium w zakresie uwarunkowań i możliwości budowy tunelu drogowego pod linią kolejową w ciągu ul. Lotniczej i Skrzydlatej, o którym mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.3) ogłoszenia - 3 miesiące od daty podpisania umowy 6)Wykonanie analiz i przygotowanie dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia pn. Poprawa powiązania dzielnicy Zatorze w Elblągu z istniejącym układem komunikacyjnym poprzez budowę wiaduktu w ciągu ulic Lotniczej i Skrzydlatej wraz z drogami dojazdowymi i dostosowaniem istniejących elementów sieci drogowej, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.4) ogłoszenia, w pełnym zakresie zgodnie z sekcji II.1.4) ppkt 2.3) ogłoszenia - 30.05.2015 r. 7)Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie robót realizowanych w oparciu o dokumentacje projektowe, o których mowa w sekcji II.1.4) ppkt 1.1) i 1.2) ogłoszenia - w okresie do 36 miesięcy od daty odbioru ostatniego opracowania wchodzącego w zakres Projektu. 1. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a)Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 2. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ:a) Dowodami, o których mowa powyżej są:- poświadczenie, -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.b)Obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług polegających na wykonaniu:a.dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę lub przebudowę dróg klasy technicznej min. L o dł. min. 1,5 km w terenie zabudowanym b.dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej zakresem budowę obiektu mostowego klasy A - wiaduktu nad linią kolejową o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m c.dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej zakresem budowę tunelu drogowego c)W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonywane jest Gmina Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej w pkt a). d)Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁACZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ USŁUG. e)Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ppkt 2. ogłoszenia. f)Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ppkt 2. ogłoszenia. g)Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług wykonanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ppkt 2. ogłoszenia. i) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ:a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - WYKAZ OSÓB. b)Dla osób wymienionych w wykazie należy podać:a. dla projektanta wymienionego w pkt V. pkt 3.a. SIWZ-czy posiada: - uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania robót drogowych -minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy dróg klasy min. L o dł. min. 1,5 km w terenie zabudowanym b.dla projektanta (projektantów) wymienionego (wymienionych) w pkt V. pkt 3.b. SIWZ - czy posiada (posiadają): -uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności mostowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania drogowych obiektów inżynierskich -minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy obiektu mostowego klasy A - wiaduktu o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m i co najmniej jednej dokumentacji projektowej, koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy tunelu drogowego lub -uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności mostowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania drogowych obiektów inżynierskich, mającym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy obiektu mostowego klasy A - wiaduktu o długości w osi pomiędzy skrajnymi podporami minimum 90 m oraz - uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności mostowej, lub równoważne, upoważniające do projektowania drogowych obiektów inżynierskich, mającym minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w tym doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej koncepcji programowo-przestrzennej lub programu funkcjonalno-użytkowego budowy tunelu drogowego c. dla projektantem wymienionego w pkt V. pkt 3.c. SIWZ - czy posiada: - uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży d.dla projektanta wymienionego w pkt V. pkt 3.d. SIWZ - czy posiada: -uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych - minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży e. dla projektanta wymienionego w pkt V. pkt 3.e. SIWZ - czy posiada:- uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci c.o. - minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży f.dla projektanta wymienionego w pkt V. pkt 3.f. SIWZ - czy posiada: -uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży g. dla projektanta wymienionego w pkt V. pkt 3.g. SIWZ-czy posiada: -uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci teletechnicznej - minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku projektanta w danej branży. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. d)Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ:a)Treść oświadczenia znajduje się na ZAŁĄCZNIKU NR 9 do SIWZ - Wykaz osób składany w postępowaniu przetargowym DON-ZP.271.61.2014.AG. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 5.Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a)Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: a)Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.11.Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.UWAGA:Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.