Kobierzyce: Wydanie monografii Gminy Kobierzyce
Numer ogłoszenia: 288272 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie monografii Gminy Kobierzyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wydania drukiem monografii pt. Wielkie zmiany wiejskiego świata. Monografia historyczna ziem gminy Kobierzyce (do 2014 roku) - dokument stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonanie pełnej redakcji językowej i technicznej książki wraz z zakupem ilustracji w tym: a) zakup ilustracji (zdjęć, grafik, map, rycin, kartek pocztowych itp.) w ilości ok. 150 ilustracji (w załączniku spis ilustracji), wraz z odpowiednimi licencjami na zasadach określonych w Umowie, b) wykonanie adjustacji tekstów oraz podpisów pod ilustracjami (zdjęciami, grafikami, mapami, rycinami, kartkami pocztowymi itp.), c) retusz, obróbka graficzna ilustracji (zdjęć, grafik, map, rycin, kartek pocztowych itp.), d) przygotowanie indeksu geograficznego i osobowego, e) składu i łamania komputerowego publikacji; związanych z nią projektów graficznych, f) wykonanie trzech odmiennych koncepcji projektów okładki publikacji do wyboru i zatwierdzenie przez Zamawiającego, g) wykonanie redakcji językowej, co najmniej dwóch korekt redakcyjnych oraz wprowadzenie uwag autorów przedstawionych w czasie korekty autorskiej wykonanej po redakcji językowej i złamaniu tekstu (wraz z ilustracjami), h) przygotowanie książki do druku oraz rozpowszechnienia elektronicznego w formatach uzgodnionych z Zamawiającym, i) wykonanie proofów okładki i przykładowych dwudziestu stron publikacji ze zdjęciami uzgodnionych z Zamawiającym, j) opatrzenie publikacji logotypami - zgodnie z Dokumentem Księga Wizualizacji Znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (w załączeniu) oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego, k) nadanie numeru ISBN z puli numerów Wydawcy. 3. Druk i oprawę introligatorską publikacji. a) ilość 1000 sztuk, b) format książki A4 plus (220 307 mm), c) objętość ok. 936.000 znaków ze spacjami - 24 arkusze wydawnicze (z zapasem), w tym: tekst, ilustracje kolorowe i mapy, indeks geograficzny i osobowy, bibliografia, 40 tabel, przypisy, katalog wsi (w załączeniu), d) papier środek - kreda mat 135 g, e) druk książki pełnokolorowy (4 + 4), f) oprawa twarda, szyta grzbietowo, zaopatrzona w obwolutę, kapitułkę i zakładkę, g) wyklejki zawierające grafikę wydrukowaną w kolorze (4+4), h) okładka tektura okleinowana, druk okładki pełnokolorowy (4 + 0), okładka foliowana folią matową z punktowym lakierem UV, i) obwoluta na papierze kredowym błyszczącym, lakierowana, druk pełnokolorowy, z tekstem promocyjnym na skrzydełkach, j) nagranie książek na płycie CD DVD w formatach uzgodnionych z Zamawiającym, k) zapakowanie wydrukowanej monografii oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, l) dostarczenie po jednej kopii pliku umożliwiającego bezpośredni dodruk książki przez Zamawiającego (w tym okładki) oraz pliku gotowego do rozpowszechniania drogą elektroniczną do siedziby Zamawiającego. 4. Zaplanowano minimum 5 wizyt w siedzibie Zamawiającego dotyczących wszelkich uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym i każdorazowego stawiennictwa podczas ww. opisanych konsultacji. 5. Pozostałe Załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 6 - Zbiór Ilustracji. b) Załącznik nr 7 - Księga wizualizacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nd.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Minimalne wymaganie to przedstawienie doświadczenia w następującym zakresie: a) Wydanie oraz dokonanie pełnej redakcji językowej i technicznej 3 publikacji o tematyce popularnonaukowej i historycznej, które zawierają co najmniej 20 arkuszy, 20 zdjęć, 5 tabel (każda z publikacji). b) Udokumentowane doświadczenie w zakresie przeprowadzenia kwerendy w zakresie pozyskania źródeł ikonograficznych niezbędnych do wydania wydawnictwa. Wymagana jest minimum jedna udokumentowana kwerenda. c) Udokumentowane doświadczenie w zakresie pozyskiwania praw autorskich. Wymagane jest udokumentowanie minimum jednej usługi polegającej na pozyskaniu praw autorskich niezbędnych do realizacji powierzonego zadania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję redaktora, posiadającego doświadczenie w redagowaniu publikacji naukowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla Stron postanowienia określa projekty umów stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę 2) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowy oraz innych danych identyfikacyjnych. 3) zmiany dotyczące niezbędnych ilustracji, adjustacji tekstów, retuszy, treści tekstu będącego przedmiotem druku i innych okoliczności szczegółowo opisanych w SIWZ, a mających wpływ na jakość wydawanej monografii. 4) Zmiana zakresu licencji podyktowana okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy 5) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 6) dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ n realizację zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 25 - sekretariat Wójta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja pn.: Wydanie monografii Gminy Kobierzyce współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - OŚ 4 w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrębie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i Świdnickiej w miejscowości Tyniec Mały.
- Świadczenie na rzecz Gminy Kobierzyce usług związanych z koszeniem poboczy, skarp i przeciwskarp dróg gminnych i powiatowych w latach 2024-2025.
- ZAKUP I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SAMOCHODOWEGO TYPU AUTO LAWETA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Kobierzyce wraz z podmiotami objętymi ubezpieczeniem
- Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej oraz tłuczniowej i z kostki betonowej na terenie gminy Kobierzyce.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa obsługa druku Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.