eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Budowa placu zabaw w miejscowości Skokowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Prusice: Budowa placu zabaw w miejscowości Skokowa
Numer ogłoszenia: 288186 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w miejscowości Skokowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania pn. Budowa placu zabaw w miejscowości Skokowa obejmującego budowę placu zabaw na działce nr 263/8, AM-1obręb Skokowa, Gmina Prusice, między innymi w następującym zakresie: a) urządzenia zabawowe i elementy małej architektury, b) wyposażenie dodatkowe, c) ścieżki, d) nawierzchnie w strefach bezpieczeństwa, e) nasadzenia zieleni, f) ogrodzenie. 2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz własnym transportem. 4. Wszelkie podane wymiary urządzeń zabawowych oraz wyposażenia dodatkowego są wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 5%. 5. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku wskazania w dokumentacji producenta lub nazwy urządzenia albo kodu istnieje możliwość zastosowania urządzeń równoważnych z zastrzeżeniem powyższych zapisów. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia, które spełniać będą te same funkcje, co wymagane przez Zamawiającego. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. 7. Na przedmiot zamówienia składa się, w szczególności: 1) Huśtawka wagowa typu Tarantula: a) grupa wiekowa 3-14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 0,95 m c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 2,91 x 1,52 x 0,81 m d) konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej e) płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm f) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne g) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30 2) Łuk linowy: a) grupa wiekowa 5-14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 1,20 m c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 3,09 x 3,09x 1,31 m d) konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, łączników kulowych oraz uchwytów z tworzywa sztucznego e) liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym f) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne g) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30 3) Bujak typu Delfin: a) grupa wiekowa 3-14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 0,47 m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 0,91 x 0,38 x 0,84 m, d) konstrukcja wykonana ze stali oraz polietylenowej HDPE, e) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, f) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 4) Bujak typu Statek: a) grupa wiekowa 3-14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 0,47 m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 0,88 x 0,38 x 0,81 m, d) konstrukcja wykonana ze stali oraz polietylenowej HDPE, e) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, f) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 5) Zestaw zabawowy typu Dżungla 04: a) grupa wiekowa do 14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 1,23 m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 4,83 x4,05 x 3,37 m, d) konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, łączników, e) kulowych oraz uchwytów z tworzywa sztucznego, f) płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, g) liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym, h) podesty z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej, i) zjeżdżalnia z frezowanej płyty HDPE gr. 19 mm oraz stali nierdzewnej gr. 2mm, j) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, k) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 6) Zestaw zabawowy typu Wilk Morski: a) grupa wiekowa do 14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 1,50 m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 6,66 x3,50 x 3,90 m, d) konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, łączników kulowych oraz uchwytów z tworzywa sztucznego, e) płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm oraz tworzywa HPLgr 6-8mm, f) liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym, g) podesty z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej, h) zjeżdżalnia z frezowanej płyty HDPE gr. 19 mm oraz stali nierdzewnej gr. 2mm, i) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, j) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 7) Łódź Pirata: a) grupa wiekowa 3-14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 0,5 m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 2,4 x1,19 x 2,17 m, d) konstrukcja nośna wykonana z profili zamkniętych 40x40 mm , blach i płaskowników stalowych, e) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, f) płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, g) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, h) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 8) Zestaw typu Statek duży: a) grupa wiekowa 3-14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 1,9 m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 11,37 x 3,86 x 4,46 m, d) podesty z antypoślizgowej sklejki wodoodpornej, e) liny fi 16 polipropylenowe z rdzeniem stalowym, f) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo oraz malowana lakierem akrylowym strukturalnym, g) płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, h) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, i) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30, 9) Huśtawka pojedyncza typu Dżungla: a) grupa wiekowa do 14 lat, b) max wysokość swobodnego upadku 1,24m, c) wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 1,58 x 2,01 x 2,21 m, d) konstrukcja nośna wykonana z rur okrągłych ze stali nierdzewnej, e) płyty z frezowanymi wzorami wykonane z HDPE gr. 15 mm, f) el. złączne odporne na warunki atmosferyczne, g) łańcuchy ze stali nierdzewnej, h) fundamentowanie prefabrykowane z betonu B30. 8. Urządzenia zabawowe objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania polskiej normy PN-EN 1176:2009 w tym jej poszczególnych części w zależności od rodzaju urządzenia. 9. Nawierzchnie stosowane na placu muszą spełniać wymagania normy PN-EN1177:2009 określającej wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placach zabaw, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których niezbędna jest amortyzacja upadku. 10. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. 11. Na urządzeniach należy zamontować tabliczki znamionowe z informacją o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. 12. Do łączenia elementów powinno stosować się śruby maszynowe ocynkowane. 13. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami dwuczęściowymi a tam gdzie jest to niemożliwe nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009. 14. W strefach bezpieczeństwa (upadku) oraz komunikacyjnych zaprojektowano bezspoinowa syntetyczną nawierzchnię z przeznaczeniem na place zabaw, wykonaną na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego. 15. Wyposażenie dodatkowe: 1) Ławki parkowe: 5szt. Ławka betonowa z drewnianym siedziskiem oraz oparciem o wymiarach ok. 200x50x80cm, podstawa: beton w kolorze szarym, siedzisko oraz oparcie z desek gr. min. 38 mm impregnowanych lakierobejcą, elementy stalowe mocujące oraz konstrukcyjne ocynkowane ogniowo. 2) Kosze na śmieci: 6szt. obudowa z betonu na planie koła lub kwadratu z daszkiem lub kosz stalowy z daszkiem oraz słupkiem montowany trwale w podłożu, wykończony farbą proszkową, wkład ze stali ocynkowanej o pojemności min. 40 l. 3) Tablica informacyjna z regulaminem - 1szt. Stelaż z profili stalowych 40x40mm lub rur fi 40mm ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo, słupy osadzone w fundamencie betonowym, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw o wymiarach min. 40x60 cm. Wysokość tablicy min. 200 cm. Regulamin powinien określać zasady użytkowania placu zabaw oraz informować o zarządcy terenu, położeniu najbliższego telefonu, numerach telefonów alarmowych, numerach kontaktowych do właściciela lub zarządcy placu zabaw w celu powiadomienia o zniszczeniach lub awarii. Treść tablicy uzgodnić ostatecznie z Zamawiającym. 4) Wycieraczka: 1szt. z kratownicy stalowej ocynkowanej, wielkość oczka ok. 34 x 11 mm, grubość płaskownika nośnego 2 mm, osadzić w zagłębieniu wys. 35 mm z w ramie stalowej, wymiary wycieraczki 180x100 cm. 16. Zieleń istniejąca oraz projektowana: W obrębie opracowania występują drzewa wysokie, pojedyncze krzewy oraz zieleń ekstensywna w postaci trawników. Planowana inwestycja nie narusza istniejącego drzewostanu i nie wymaga wycinki. Krzewy w ilości 35 sztuk kolidujące z planowanym placem zabaw należy przesadzić w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie działki nr 263/8. Istniejące drzewa na terenie inwestycji należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem, a prace prowadzone w ich pobliżu prowadzić ze szczególną uwagą. Po zakończeniu zasadniczych prac budowlanych należy uporządkować teren oraz odtworzyć zniszczone nawierzchnie trawiaste. 17. Graficzne zestawienie poszczególnych elementów stanowi jedno z opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej. 18. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz wykonane roboty budowlane. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 19. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 20. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 21. W przypadku rozbieżności w zapisach poszczególnych elementów dokumentacji projektowej, w tym nieujęciu elementów robót w przedmiarach, pierwszeństwo będą miały zapisy projektu budowlanego i wykonawczego. W/w dokumenty należy czytać łącznie, a pełny zakres prac określa ich zestawienie w całość..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 6 ustawy nieprzekraczających 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 8 000,00 zł 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na, budowie placu zabaw o wartości, co najmniej 50 000 zł każda, Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej (w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), która będzie kierowała robotami. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów wskazanych w punkcie VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wyłącznie przedstawienia informacji o robotach, które Wykonawcy wykonali i prawidłowo ukończyli i uznaje te roboty za najważniejsze tj.: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na, budowie placu zabaw o wartości, co najmniej 50 000 zł każda,;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) Dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej: -Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1177:2009, -Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta, -Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni, 2)Dokumentów dotyczących urządzeń zabawowych: -Fotografie bądź wizualizacje przedstawiające oferowane urządzenia, -Certyfikat dopuszczający do zastosowania poszczególnych urządzeń zabawowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 1176:2009, -Certyfikat bezpieczeństwa CE lub polski B lub brytyjski BSI Kitemark lub niemiecki TüV, GS. -Karta techniczna urządzenia, potwierdzona przez jej producenta. 3)Dokumentów dotyczących wyposażenia dodatkowego: -Fotografie bądź wizualizacje, -Karta techniczna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) nastąpią zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem na rynku rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 4) w przypadku wystąpienia niedających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych na terenie objętym inwestycją, a także innych nie przewidzianych okoliczności jak np. odkrywki archeologiczne, odkrycie niewybuchu, itp., lub wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, co może spowodować konieczność zmiany zakresu realizowanego przedmiotu zamówienia a także przedłużenia terminu wykonania umowy, 5) wystąpią konieczność wykonania prac dodatkowych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, 6) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 7) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. lub będą polegały w szczególności na: a) skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw lub usług, b) obniżeniu kosztu ponoszonego przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie robót, c) obniżeniu kosztu wykonania robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, d) wydłużeniu termin gwarancji, e) poprawieniu sprawności lub zwiększenie wartości ukończonych robót dla zamawiającego, f) poprawie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii, g) podniesieniu bezpieczeństwa, wydajności lub parametrów technicznych urządzeń, h) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, i) rezygnacji z części robót, j) zmianie ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia, k) zmianie w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. 8) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) przekazania placu budowy lub niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia dokumentów z opóźnieniem. 9) zmiana terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 10) zmiana terminu realizacji umowy na skutek opóźnienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień przez Wykonawcę do wydania, których, instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 11) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 12) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 13) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 14) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 15) zmiany dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia w przypadku kiedy wykonanie na jej podstawie robót budowlanych byłoby niemożliwe bądź niezgodne ze sztuką budowlaną. 16) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 17) zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu), Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/rok 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Budowa placu zabaw w Skokowej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej realizowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.