eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na miejskiej linii komunikacyjnej nr 50 w mieście Zgorzelec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Zgorzelec: Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na miejskiej linii komunikacyjnej nr 50 w mieście Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 288094 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na miejskiej linii komunikacyjnej nr 50 w mieście Zgorzelec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na miejskiej linii komunikacyjnej nr 50 w mieście Zgorzelec, w dni robocze, soboty, niedziele i święta. Szczegółowe rozkłady jazdy zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Orientacyjna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy wynosi około 135.000,00 wkm. Plan pracy przewozowej w poszczególnych miesiącach w trakcie okresu obowiązywania umowy podany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) realizacja przedmiotowej usługi poprzez pojazdy spełniające wymagania określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz spełniające wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz wykonywania przewozów osób w komunikacji miejskiej. 2) zapewnienie do realizacji usługi personelu z kwalifikacjami wynikającymi z obowiązującego prawa, a także ze znajomością przepisów porządkowych, cennika biletów ( zgodnie z Uchwałą Nr 197/2012 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 kwietnia 2012r, w sprawie ustalenia cen urzędowych za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym na terenie miasta Zgorzelec) oraz układu linii komunikacyjnej ustanowionej przez Zamawiającego, 3) rzetelne wypełnianie przez kierowców kart drogowych, które będą podstawą do oceny realizowanych przez Wykonawcę usług, w zakresie: rzeczywistej godziny odjazdu z końcówki linii i rzeczywistej godziny przyjazdu na końcówkę linii, informacji na temat odchyleń od trasy przejazdu, rozkładu jazdy, a także niezrealizowanych kursów z podaniem przyczyny wystąpienia oraz przekazywania wypełnionych kart drogowych na pisemny wniosek Zamawiającego, 4) ubezpieczenie pojazdów zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązującego prawa tj. ustawą z dnia 22.05.2003r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, ) i przedłożenie Zamawiającemu ich kopii w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 5) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przewoźnika w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych umową, w tym także szkód komunikacyjnych, 6) zapewnienie należytej jakości obsługi pasażerów, w szczególności pod względem: a) przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów podanych w rozkładach jazdy, b) bezpieczeństwa pasażerów, c) warunków podróży (ogrzewanie, wentylacja, oświetlenie przestrzeni pasażerskiej), d) stanu technicznego pojazdów, e) czystości pojazdów, zapewnienia pojazdu rezerwowego w przypadku wystąpienia awarii, 7) każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o zmianach pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług objętych umową, 8) zapewnienie sprzedaży biletów jednorazowych w pojazdach za pomocą kas fiskalnych, zgodnie z obowiązującymi cenami ustalonymi w stosownej uchwale Rady Miejskiej Zgorzelec Nr 197/2012 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 kwietnia 2012r, w sprawie ustalenia cen urzędowych za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym na terenie miasta Zgorzelec, 9) umożliwienia pracownikom Urzędu Miasta Zgorzelec posiadającym legitymacje służbowe dokonywania kontroli realizacji świadczonych usług oraz odnotowywania uchybień stwierdzonych podczas kontroli w karcie drogowej pojazdu, 10) oznakowanie pojazdów wykonujących przewozy w uzgodnionej z Zamawiającym treścią i formie, 11) umieszczanie wewnątrz pojazdów, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, informacji na temat cen biletów, przepisów porządkowych, oraz innych informacji i komunikatów dostarczanych przez Zamawiającego, 12) honorowanie ustawowych uprawnień pasażerów do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych ustanawianych przez Radę Miasta Zgorzelec w uchwale Rady Miejskiej Zgorzelec Nr 197/2012 z dnia 24 kwietnia 2012r, w sprawie ustalenia cen urzędowych za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym na terenie miasta Zgorzelec, 13) prowadzenie kontroli dokumentów przewozu osób, o której mowa w art. 33a ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r. poz. 1173 ze zm.), 14) uzgodnienie zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem jest Gmina Miejska Zgorzelec (Uchwała Nr 199/2012 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia stawki opłaty za korzystanie przez operatora i przewoźnika z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem albo zarządzającym jest Gmina Miejska Zgorzelec, 15) podawanie do publicznej wiadomości rozkładów jazdy na wszystkich wymienionych w rozkładach jazdy przystankach komunikacyjnych z wyłączeniem przystanków komunikacyjnych przeznaczonych wyłącznie dla wysiadających pasażerów, 16) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag, sugestii i wniosków dotyczących funkcjonowania linii w celu poprawy funkcjonowania przewozów, 17) podejmowanie decyzji o zmianie trasy przejazdu w przypadkach nagłego i niespodziewanego zamknięcia ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z rozkładami jazdy, 18) składanie miesięcznych sprawozdań z realizacji usług, w tym informacji dotyczących sprzedanych biletów w ujęciu ilościowym i wartościowym oraz liczby przewiezionych pasażerów, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie do Wydziału Infrastruktury, Środowiska i Spraw Mieszkaniowych. 19) Wyposażanie na koszt własny autobusów w aktualne taryfy przewozowe zgodne z uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 197/2012 z dnia 24 kwietnia 2012r, w sprawie ustalenia cen urzędowych za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym na terenie miasta Zgorzelec, stanowiącą załącznik Nr 1 do SIWZ, obwieszczenia i inne informacje dla pasażerów - dostarczane przez Wykonawcę; 20) opracowanie Regulaminu przewozu osób i bagażu ręcznego, w którym należy uwzględnić możliwość przewozu rowerów, w taki sposób, aby nie zagrażał bezpieczeństwu oraz nie mógł zabrudzić odzieży współpasażerów i elementów wyposażenia pojazdu; 4. Wpływy uzyskane z tytułu opłat za przewóz stanowią własność Wykonawcy. Wpływy uzyskane z tytułu dodatkowych opłat również stanowią własność Wykonawcy. Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. 5. W przypadku zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy autobusu Wykonawca uruchomi, w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili wystąpienia takiej sytuacji, tzw. autobus zastępczy. W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa (np. remonty ulic) nastąpi wykonywanie tzw. przewozów okresowych, realizowanych na trasach objazdowych przebiegających możliwie najbliżej trasy podstawowej. Wykonawca zobowiązuje się do zatrzymywania pojazdów na przystankach wyznaczonych przez Zamawiającego zlokalizowanych na trasie objazdowej, oraz informowania pasażerów o zmianach poprzez umieszczanie informacji w pojazdach i na przystankach położonych na podstawowej trasie linii na terenie miasta Zgorzelec. Pojazdy powinny powrócić na trasę podstawową niezwłocznie po zlikwidowaniu przyczyny kursowania po trasie objazdowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.400,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 2) SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.67.2014 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7) SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7) SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w rozdziale 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 10 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) minimum 2 szt. pojazdów spełniającymi poniższe parametry: - długość - minimum 7,00 m, - szerokość - minimum 2,15 m, - liczbę miejsc ogółem (bez kierowcy) - minimum 28, - liczbę miejsc siedzących - minimum 17, - liczbę wejść - ? lub 2/1, b) pojazdami spełniającymi warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresie ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 951 ze zm.), c) pojazdami spełniającymi warunki zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r.,poz. 1137 ze zm.) d) aktualnymi świadectwami homologacji typów pojazdów wydanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) pojazdami przystosowanymi do warunków środowiska, w jakim będą eksploatowane, wytrzymywać oddziaływanie warunków klimatycznych, zanieczyszczeń powietrza i zapylenia, f) pojazdami nie starszymi niż 2000r., g) pojazdami wyposażonymi w miejsce przeznaczone na wózek dziecięcy, h) pojazdami wyposażonymi w przesuwne lub uchylne okna boczne lub klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, i) pojazdami wyposażonymi w oświetlenie całego przedziału pasażerskiego, j) pojazdami wyposażonymi w tablice informacyjne: - z przodu pojazdu z trasą lub przystankiem docelowym, - z tyłu pojazdu z numerem linii komunikacyjnej, k) pojazdami wyposażonymi w kasy fiskalne umożliwiające sprzedaż biletów jednorazowych normalnych i ulgowych zgodnie z cennikiem przyjętym przez Radę Miejską Zgorzelec - Formularz Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 10 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) 4 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie przewozu osób w transporcie drogowym, zgodne z rozdziałem 7a ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.)- Formularz Nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). b) złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Formularz Nr 4A do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 10 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty Wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 9 ppkt. 3 SIWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt. 9 ppkt. 4 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) wypełniony formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - formularz Nr 5 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres zmian został przewidziany w § 9 umowy, której projekt stanowi Formularz Nr 7 do SIWZ. 2. Zmiana osób z imienia i nazwiska podanych przez Wykonawcę w wykazie osób, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, możliwa będzie w każdym czasie w trakcie związania umową, pod warunkiem że osoba ta posiadać będzie co najmniej takie same uprawnienia jak osoba wskazana przez Wykonawcę w ofercie. 3. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za realizację umowy w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.). 4. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmianę osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym ni 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 5. Zmianę umowy w zakresie podwykonawstwa, na każdym etapie realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu zapisów dot. podwykonawstwa, o których mowa w umowie, której projekt stanowi Formularz Nr 7 do SIWZ. 6. Zmiana umowy w zakresie podwykonawców możliwa będzie w przypadku: a) wskazania innych podwykonawców, b) rezygnacji podwykonawcy, c) wskazania innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie części zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze Stron umowy, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, Wydział Zamówień Publicznych - III piętro, pok. 304 - SIWZ udostępniona będzie bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.