eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyce › Organizacja imprezy - rajdu rowerowego promującego realizację zadania Budowa trasy turystycznej - ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO na terenie Gminy Łęczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Łęczyce: Organizacja imprezy - rajdu rowerowego promującego realizację zadania Budowa trasy turystycznej - ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO na terenie Gminy Łęczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 287604 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce , ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 58 6789214, faks 58 6789125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy - rajdu rowerowego promującego realizację zadania Budowa trasy turystycznej - ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO na terenie Gminy Łęczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie imprezy rajdu rowerowego promującego realizację zadania Budowa trasy turystycznej ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO na terenie Gminy Łęczyce w następujących etapach ETAP I przygotowanie rajdu projekt, druk i ekspozycję plakatów o formacie A1, papier kredowany, gramatura min. 135g na m2, pełen kolor, ekspozycja co najmniej 7 dni przed imprezą we wszystkich sołectwach gminy Łęczyce oraz miejscowościach graniczących z gminą Łęczyce, tj. Lęborku, Nowej Wsi Lęborskiej, Luzinie, Gniewinie, Choczewie, Linii, Wejherowie 100 szt., projekt, druk i rozpowszechnienie wśród uczestników rajdu podczas imprezy ulotek reklamowych o formacie A5, dwustronna, papier kredowany, min. 135 g, pełen kolor 300 szt., projekt, wykonanie i ekspozycję banerów o powierzchni min. 10 m2 przykładowo 2mx4,5m, jednostronny, PCV, gramatura min. 510g na m2, pełen kolor 10 szt., projekt, wykonanie i rozpowszechnienie zaproszeń 2xDL, 4 x 4, DCP satyna 300g, bigowane 200 szt., projekt oraz wykonanie 200 szt. broszur informacyjno promocyjnych z mapą trasy turystycznej format 11,5 x 22 cm, liczba stron: min. 50, pełen kolor,papier kreda, grzbiet metalowa solidna spirala,okładka kreda gruba 300g, folia błyszcząca zabezpieczająca powierzchnię przed zniszczeniem, dodatkowo 3 długie mapy 22cm x 42cm obustronnie pełen kolor 12 map 22cm x 21 cm razem 15 map,projekt i wykonanie koszulek z nadrukiem kolorowym T-shirt dwukolorowy 100 proc bawełny, gramatura min. 165g na m2 nadruk przód jeden kolor max. format A4,tył jeden kolor min. 30 proc powierzchni zadruku, Wersja damska i męska rozmiar S 80 szt., M 80 szt., L 40 szt., łącznie 200 szt.,projekt i wykonanie zestawu nagród i gadżetów dla uczestników rajdu 200 kpl. skład zestawu torba papierowa z nadrukiem 1 kolor, smycz pełen kolor nadruku, kubek termiczny z grawerem logo, czapka typu baseboolowa z odblaskowymi lamówkami nadruk 1 kolor, opracowanie logo rajdu obejmujące con. 3 propozycje oraz przygotowanie księgi znaku logo,uzyskanie od odpowiednich organów wymaganych przepisami opinii, zezwoleń i uzgodnień dotyczących przygotowywania i przeprowadzenia rajdu oraz wszelkich innych dokumentów, niezbędnych do przeprowadzenia rajdu.ETAP II przeprowadzenie rajdu w dniu 29.09.2013 r. pn. SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO. Miejsce startu teren kompleksu boisk sportowych przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Strzebielinie, ul. M. C. Skłodowskiej 1, Strzebielino.Wstępny harmonogram działań godz. 09.00 do 11.00 organizacja przy budynku ZKiW Strzebielino obsługi technicznej Rajdu tj. namiot organizacyjny, nagłośnienie, speaker, muzyka, godz. 09.00 do 10.45 przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja uczestników Rajdu opracowanie regulaminu rajdu, listy zgłoszeń; godz. 11.00 start uczestników Rajdu w zakres zamówienia wchodzi zabezpieczenie medyczne na trasie Rajdu, ubezpieczenie NNW uczestników, zabezpieczenie pilotażu rajdu i pojazdu zamykającego za ostatnim uczestnikiem, zapewnienie przewodników po trasie rajdu. Na trasie rajdu 2 do 3 przystanki w najciekawszych miejscach SZLAKU PSTRĄGA TĘCZOWEGO przekazanie krótkiej informacji przez przewodników rajdu propozycje miejsc postojowych stanica na szlaku Izba Rybołówstwa związana z Tradycjami Kaszubskimi w Rozłazinie, punkt postojowy Nawcz, Bożepole Wielkie godz. 13.30 orientacyjny czas przyjazdu uczestników na metę, tj. przy kompleksie boisk sportowych przy ZKiW w Strzebielinie, ul. M. C. Skłodowskiej 1, 84-220 Strzebielino, godz. 13.30 do 16.00 organizacja czasu dla uczestników rajdu przy kompleksie boisk sportowych tj. namioty organizacyjne, nagłośnienie, speaker, muzyka, zorganizowanie i przeprowadzenie gier, zabaw i pokazów rekreacyjnych rowerzystów na terenie obiektu ZKiW Strzebielino oraz miasteczka ruchu rowerowego, ciepły poczęstunek na terenie obiektu dla uczestników rajdu kiełbasa typu śląska z grilla bułka, ciepłe i zimne napoje woda mineralna 0,3 l i kawa, herbata, godz. 16.00 podsumowanie rajdu, uporządkowanie terenu po zakończeniu imprezy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz należycie wykonanych imprez w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonanie dla podmiotów publicznych co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z min. 200 uczestników lub wartości zamówienia 40 000 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz należycie wykonanych imprez w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonanie dla podmiotów publicznych co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z min. 200 uczestników lub wartości zamówienia 40 000 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz należycie wykonanych imprez w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonanie dla podmiotów publicznych co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z min. 200 uczestników lub wartości zamówienia 40 000 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wiedza i doświedczenie - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.leczyce.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.