Łęczyce: Organizacja imprezy - rajdu rowerowego promującego realizację zadania
Budowa trasy turystycznej - ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO
na terenie Gminy Łęczyce
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 287604 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce , ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 58 6789214, faks 58 6789125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy - rajdu rowerowego promującego realizację zadania Budowa trasy turystycznej - ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO na terenie Gminy Łęczyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie imprezy rajdu rowerowego promującego realizację zadania Budowa trasy turystycznej ścieżki rowerowej SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO na terenie Gminy Łęczyce w następujących etapach ETAP I przygotowanie rajdu projekt, druk i ekspozycję plakatów o formacie A1, papier kredowany, gramatura min. 135g na m2, pełen kolor, ekspozycja co najmniej 7 dni przed imprezą we wszystkich sołectwach gminy Łęczyce oraz miejscowościach graniczących z gminą Łęczyce, tj. Lęborku, Nowej Wsi Lęborskiej, Luzinie, Gniewinie, Choczewie, Linii, Wejherowie 100 szt., projekt, druk i rozpowszechnienie wśród uczestników rajdu podczas imprezy ulotek reklamowych o formacie A5, dwustronna, papier kredowany, min. 135 g, pełen kolor 300 szt., projekt, wykonanie i ekspozycję banerów o powierzchni min. 10 m2 przykładowo 2mx4,5m, jednostronny, PCV, gramatura min. 510g na m2, pełen kolor 10 szt., projekt, wykonanie i rozpowszechnienie zaproszeń 2xDL, 4 x 4, DCP satyna 300g, bigowane 200 szt., projekt oraz wykonanie 200 szt. broszur informacyjno promocyjnych z mapą trasy turystycznej format 11,5 x 22 cm, liczba stron: min. 50, pełen kolor,papier kreda, grzbiet metalowa solidna spirala,okładka kreda gruba 300g, folia błyszcząca zabezpieczająca powierzchnię przed zniszczeniem, dodatkowo 3 długie mapy 22cm x 42cm obustronnie pełen kolor 12 map 22cm x 21 cm razem 15 map,projekt i wykonanie koszulek z nadrukiem kolorowym T-shirt dwukolorowy 100 proc bawełny, gramatura min. 165g na m2 nadruk przód jeden kolor max. format A4,tył jeden kolor min. 30 proc powierzchni zadruku, Wersja damska i męska rozmiar S 80 szt., M 80 szt., L 40 szt., łącznie 200 szt.,projekt i wykonanie zestawu nagród i gadżetów dla uczestników rajdu 200 kpl. skład zestawu torba papierowa z nadrukiem 1 kolor, smycz pełen kolor nadruku, kubek termiczny z grawerem logo, czapka typu baseboolowa z odblaskowymi lamówkami nadruk 1 kolor, opracowanie logo rajdu obejmujące con. 3 propozycje oraz przygotowanie księgi znaku logo,uzyskanie od odpowiednich organów wymaganych przepisami opinii, zezwoleń i uzgodnień dotyczących przygotowywania i przeprowadzenia rajdu oraz wszelkich innych dokumentów, niezbędnych do przeprowadzenia rajdu.ETAP II przeprowadzenie rajdu w dniu 29.09.2013 r. pn. SZLAKIEM PSTRĄGA TĘCZOWEGO. Miejsce startu teren kompleksu boisk sportowych przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Strzebielinie, ul. M. C. Skłodowskiej 1, Strzebielino.Wstępny harmonogram działań godz. 09.00 do 11.00 organizacja przy budynku ZKiW Strzebielino obsługi technicznej Rajdu tj. namiot organizacyjny, nagłośnienie, speaker, muzyka, godz. 09.00 do 10.45 przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja uczestników Rajdu opracowanie regulaminu rajdu, listy zgłoszeń; godz. 11.00 start uczestników Rajdu w zakres zamówienia wchodzi zabezpieczenie medyczne na trasie Rajdu, ubezpieczenie NNW uczestników, zabezpieczenie pilotażu rajdu i pojazdu zamykającego za ostatnim uczestnikiem, zapewnienie przewodników po trasie rajdu. Na trasie rajdu 2 do 3 przystanki w najciekawszych miejscach SZLAKU PSTRĄGA TĘCZOWEGO przekazanie krótkiej informacji przez przewodników rajdu propozycje miejsc postojowych stanica na szlaku Izba Rybołówstwa związana z Tradycjami Kaszubskimi w Rozłazinie, punkt postojowy Nawcz, Bożepole Wielkie godz. 13.30 orientacyjny czas przyjazdu uczestników na metę, tj. przy kompleksie boisk sportowych przy ZKiW w Strzebielinie, ul. M. C. Skłodowskiej 1, 84-220 Strzebielino, godz. 13.30 do 16.00 organizacja czasu dla uczestników rajdu przy kompleksie boisk sportowych tj. namioty organizacyjne, nagłośnienie, speaker, muzyka, zorganizowanie i przeprowadzenie gier, zabaw i pokazów rekreacyjnych rowerzystów na terenie obiektu ZKiW Strzebielino oraz miasteczka ruchu rowerowego, ciepły poczęstunek na terenie obiektu dla uczestników rajdu kiełbasa typu śląska z grilla bułka, ciepłe i zimne napoje woda mineralna 0,3 l i kawa, herbata, godz. 16.00 podsumowanie rajdu, uporządkowanie terenu po zakończeniu imprezy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz należycie wykonanych imprez w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonanie dla podmiotów publicznych co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z min. 200 uczestników lub wartości zamówienia 40 000 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz należycie wykonanych imprez w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonanie dla podmiotów publicznych co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z min. 200 uczestników lub wartości zamówienia 40 000 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz należycie wykonanych imprez w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: wykonanie dla podmiotów publicznych co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze z min. 200 uczestników lub wartości zamówienia 40 000 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Wiedza i doświedczenie - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.leczyce.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r.
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Obsługa Low Impact Renewable Energy Conference organizowanej z okazji 10-lecia Systemu KZR INiG przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 18-20 listopada 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.