eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Wymiana drewnianego ogrodzenia i remont bieżący budynku mieszkalnego leśniczówki Zimna Woda w Zimnej Wodzie nr 15, gm. Nidzica, pow. nidzicki, przebudowa i remont bieżący budynku mieszkalnego leśniczówki Złota Góra w Zimnej Wodzie nr 16, gm. Nidzica, pow. nidzicki oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego podleśniczówki Grobka w Uścianku nr 2, gm. Janowo, pow. nidzicki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Jedwabno: Wymiana drewnianego ogrodzenia i remont bieżący budynku mieszkalnego leśniczówki Zimna Woda w Zimnej Wodzie nr 15, gm. Nidzica, pow. nidzicki, przebudowa i remont bieżący budynku mieszkalnego leśniczówki Złota Góra w Zimnej Wodzie nr 16, gm. Nidzica, pow. nidzicki oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego podleśniczówki Grobka w Uścianku nr 2, gm. Janowo, pow. nidzicki
Numer ogłoszenia: 287536 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianego ogrodzenia i remont bieżący budynku mieszkalnego leśniczówki Zimna Woda w Zimnej Wodzie nr 15, gm. Nidzica, pow. nidzicki, przebudowa i remont bieżący budynku mieszkalnego leśniczówki Złota Góra w Zimnej Wodzie nr 16, gm. Nidzica, pow. nidzicki oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego podleśniczówki Grobka w Uścianku nr 2, gm. Janowo, pow. nidzicki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, składającego się z trzech części, jest: w części I zamówienia - wykonanie robót remontowych w leśniczówce Zimna Woda, związanych z wymianą drewnianego ogrodzenia i remontem bieżącym budynku mieszkalnego. Zakres robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu tej części zamówienia obejmuje: - wymianę istniejącego ogrodzenia drewnianego (drewnianych przęseł i słupków) na nowe ogrodzenie, drewniano-stalowe (słupki i elementy ram segmentów ogrodzeniowych z kształtowników stalowych zamkniętych, wypełnienie segmentów ze struganych i zaimpregnowanych sztachet drewnianych z drewna liściastego), zamontowanie na istniejącym cokole betonowym (dług. wymienianego ogrodzenia - ok. 154 mb), - wymianę istniejącej, drewnianej, rozwieralnej, dwuskrzydłowej bramy wjazdowej (z zadaszeniem) i 3 drewnianych furtek na nowe, o konstrukcji drewniano-stalowej (analogicznej do konstrukcji nowego ogrodzenia), wykonane wraz murowanymi z cegły klinkierowej 3 słupkami przybramowymi (łączna pow. bramy i furtek - ok. 12 m2), - ułożenie na wewn. betonowych schodach do piwnic i w korytarzu piwnicznym płytek terakotowych typu gres wraz z cokolikami, - wymianę wewn. płytowej stolarki drzwiowej z ościeżnicami stalowymi na nową drewnianą stolarkę drzwiową płycinową pełną (3 szt.) i oszkloną (9 szt. - do pokoi i łazienek), - remont łazienki, 2 wc i kuchni, polegający na wymianie płytek glazurowanych (na ścianach) i terakotowych (na posadzkach), - wykonanie remontowych robót instalacji sanitarnych, związanych z demontażem i ponownym montażem lub wymianą armatury sanitarnej oraz wymianą i montażem zaworów grzejnikowych, - wyszpachlowanie i pomalowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian pomieszczeń po wykonanych wewn. robotach remontowych, w części II zamówienia - wykonanie robót remontowych w leśniczówce Złota Góra, związanych z przebudową i remontem bieżącym budynku mieszkalnego. Zakres robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu tej części zamówienia obejmuje: - drobną przebudowę pomieszczeń na parterze, polegającą na rozbiórce ścianek działowych, - remont łazienki i 2 wc, polegający na wymianie płytek glazurowanych (na ścianach) i terakotowych (na posadzkach), - wykonanie remontowych robót instalacji sanitarnych, związanych z demontażem i ponownym montażem lub wymianą armatury sanitarnej oraz wymianą i montażem zaworów grzejnikowych, - wymianę wewn. płytowej stolarki drzwiowej z ościeżnicami stalowymi na nową drewnianą stolarkę drzwiową płycinową pełną (2 szt.) i oszkloną (9 szt. - do pokoi i łazienek), - ułożenie w korytarzu piwnicznym i w pralni płytek terakotowych typu gres wraz z cokolikami, - remont posadzek w pokojach, polegający na wymianie uszkodzonego parkietu w pokoju na panele podłogowe oraz wycyklinowaniu i polakierowaniu parkietu w pozostałych pomieszczeniach, w korytarzu i na klatce schodowej, - wymianę w stropie nad poddaszem włazu strychowego na składane drewniane schody strychowe z ocieplaną klapą, - wyszpachlowanie i pomalowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian pomieszczeń po wykonanych wewn. robotach remontowych, - roboty remontowe przy wjeździe do garażu, polegające na nadlaniu posadzki betonowej i remoncie drewnianych skrzydeł rozwieranych wrót garażowych. w części III zamówienia - wykonanie robót remontowych w podleśniczówce Grobka, związanych z dociepleniem i remontem bieżącym budynku mieszkalnego. Zakres robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu tej części zamówienia obejmuje: - docieplenie ścian zewn. metodą lekką-mokrą na pow. ok. 140 m2 wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz wykonanie izolacji cieplnej stropu nad parterem na pow. ok. 140 m2, - wymianę drewnianej stolarki okiennej (3 szt.) na nową, spełniającą obecne wymagania cieplne wraz z wewnętrznymi podokiennikami, - wymianę wewn. płytowej stolarki drzwiowej z ościeżnicami stalowymi na drewnianą stolarkę drzwiową płycinową pełną (1 szt.) i oszkloną (5 szt. - do pokoi i łazienki), przekazaną przez Zamawiającego, - wymianę istniejących posadzek na panele podłogowe (w 3 pokojach) i płytki terakotowe (w korytarzu) wraz z wykonaniem pod nimi ocieplonych podkładów betonowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców, zaproszonych (po pierwszym etapie przetargu ograniczonego) przez Zamawiającego do złożenia oferty przetargowej, wymagane będzie wadium przetargowe w wysokości: na część I zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 złotych), na część II zamówienia: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 złotych), na część III zamówienia: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 złotych), które winni oni wnieść przez terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Ochrony Środowiska S.A. O/Olsztyn na konto nr 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe - remonty bieżące w Zimnej Wodzie i Uścianku - I*, II* i III* część zamówienia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. *należy wpisać te części zamówienia, na które składana jest oferta

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) oraz załącza do wniosku wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem co najmniej robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot części zamówienia, na którą będzie składana oferta, tj. dla części I zamówienia - wykonaniem robót ogólnobudowlanych przy budowie drewnianych ogrodzeń na cokole i wymianie stolarki budowlanej oraz wewnętrznych robót wykończeniowych o łącznej wartości każdego z zamówień min. 50 tys. złotych (netto), w ramach których ułożono m.in. okładziny z płytek na ścianach i posadzkach, dla części II zamówienia - wykonaniem robót ogólnobudowlanych i wewnętrznych robót wykończeniowych o łącznej wartości każdego z zamówień min. 50 tys. złotych (netto), w ramach których wymieniono stolarkę budowlaną, ułożono okładziny z płytek na ścianach i posadzkach oraz wykonano lub wyremontowano posadzki z parkietu, dla części III zamówienia - wykonaniem robót ogólnobudowlanych przy dociepleniu ścian zewn. metodą lekką-mokrą i wymianie stolarki budowlanej oraz wewnętrznych robót wykończeniowych o łącznej wartości każdego z zamówień min. 50 tys. złotych (netto), w ramach których m.in. ułożono okładziny z płytek na ścianach i posadzkach oraz wykonano posadzki z paneli podłogowych, (wg załączników nr 4a, 4b lub 4c do druku wniosku), z podaniem wartości netto zrealizowanych zamówień oraz daty i miejsca ich wykonania; do wykazów należy załączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty (w postaci referencji, udzielonych Wykonawcy przez inwestorów lub ewentualnie kopii końcowych protokółów odbioru robót); dla dokumentów składanych na część I zamówienia wskazane jest załączenie fotografii wykonanych przez Wykonawcę podobnego typu ogrodzeń drewnianych. Za spełnienie warunku w tym punkcie w każdej z części zamówienia, uważać się będzie wykonanie co najmniej dwóch takich zamówień, które Wykonawca winien wymienić na pierwszych miejscach w przedłożonych przez siebie wykazach zrealizowanych zamówień. Zamówienia te wraz z pozostałymi, zrealizowanymi przez niego zamówieniami, wymienionymi w wykazie dla każdej z części zamówienia na kolejnych pozycjach (lub zawarte w wykazie dodatkowym) służyć będą dokonaniu oceny punktowej stopnia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w celu sporządzenia dla każdej z części zamówienia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia z nich tych, do których Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku w każdej z części zamówienia według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku w każdej z części zamówienia Wykonawcy według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa oświadczenie, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; Wykonawca załącza do wniosku wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 3 do druku wniosku); na spełnienie tego warunku w tym punkcie, Zamawiający dla każdej z części zamówienia za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy; osoba ta musi mieć co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonawstwie tego typu robót poprzez pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 zamówień i posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) w w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi, przynależeć do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadać wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia pochodzących od innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował on tymi zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 5 do druku wniosku). Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku w każdej z części zamówienia według kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) oraz załącza do wniosku opłaconą, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, polisę ubezpieczeniową (w postaci potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100.000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do druku wniosku).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Jeżeli w którejś z części zamówienia liczba Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających wyżej wymienione warunki, będzie większa niż 5, Zamawiający dokona dla niej rankingu Wykonawców, oceniając stopień spełnienia przez nich warunków udziału w tej części zamówienia na podstawie wykazów zamówień, zrealizowanych przez każdego z Wykonawców w ciągu ostatnich 5 lat (wg załączników nr 4 do druku wniosku), popartych załączonymi referencjami, udzielonymi im przez inwestorów (ewentualnie kopiami końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający w każdej z części zamówienia dokona oddzielnie zsumowania wartości wszystkich wymienionych w wykazie robót o wartości netto - min. 50 tys. zł. Ocen punktowych, które kwalifikować będą poszczególnych Wykonawców na kolejne miejsca w rankingu Wykonawców w każdej z części zamówienia, Zamawiający dokona w oparciu o formułę matematyczną, określoną w każdej z części zamówienia ilorazem wartości wszystkich wymienionych w wykazie robót danego Wykonawcy i wartości wszystkich wziętych pod uwagę i wymienionych w każdej z części zamówienia w wykazie robót Wykonawcy, których sumaryczna wartość będzie największa. Do drugiego etapu postępowania przetargowego w każdej z części zamówienia zakwalifikowani zostaną ci Wykonawcy, którzy w tych rankingach zajmą w oparciu o uzyskaną liczbę punktów miejsca od 1 do 5. Przy liczbie Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu mniejszej niż 5 do drugiego etapu postępowania przetargowego (złożenia ofert przetargowych) zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu przetargowym.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku, kiedy: a) zmiany nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany dotyczą przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie tych robót z robotami podstawowymi, d) zmiany dotyczą wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót, e) zmiany dotyczą zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), f) zmiany dotyczą przedmiotu zamówienia i konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy, b) w uzasadnionym przypadku - zmiany kierownika budowy na innego, spełniającego również wymagania postawione w SIWZ, c) innych istotnych zmian, wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą one miały wpływ na przedmiot zamówienia. Składając pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, strona występująca o ich zmianę zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia choćby jednej z ww. okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno (tylko druk wniosku)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: druk wniosku o dop. do udziału w postępowaniu + zał. - w Nadleśnictwie Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3 lub na stronie internetowej http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego (Nadleśnictwa Jedwabno) w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.